Toisin kuin Peter Collinsille :mad_old:Observer sanoi:Peter Sauberille voi olla ikuisesti kiitollinen että antoi Kimille tsäänssin sekä päästi lähtemään McLarenille.
Toisin kuin Peter Collinsille :mad_old:Observer sanoi:Peter Sauberille voi olla ikuisesti kiitollinen että antoi Kimille tsäänssin sekä päästi lähtemään McLarenille.
Ja jos ei voita, niin suomalaiset haukkuu paskaksi ja pettäjäksi. :ahem:patriot sanoi:Ens kaudella voittaa!
Mä en!Moe Szyslak sanoi:Ja jos ei voita, niin suomalaiset haukkuu paskaksi ja pettäjäksi. :ahem:
Uusi laji ja aivan erilainen auto. Opettelemista riittää vielä tämän kauden.Moe Szyslak sanoi:Miksei se voita mestaruutta parhaalla autolla DTMssä? :doubtful:
Ihan kuin omia ajatuksia olisi lukenut. :ahem:jusban sanoi:Toyotaa ja BMW:n tulevaa ajokkia verratessa Toyota on selvinnyt varmasti nopeammalla kehityskaarella huipulle, kuin BMW tulee selviämään. Tähän on selkeä syy; Mika Salo.
Mika käytännössä rakensi YKSIN koko Toyotan auton. Huolellisesti rakennellen ja testaillen autoa vuoden verran Mika sai auton valmiiksi astumaan F1-kilpailuihin. Mika kehitti autoa hienosti, kunnes katsoi, että aika on kypsä antaa projekti muiden käsiin ja lähti tallista. Ja katso, Mika oli tehnyt niin loistavaa työtä, että nyt autolla taistellaan voitoista ja otetaan paaluaikoja toisen perään!
Joko BMW:n pitää palkata Mika Salo autonsa kehittäjäksi, tai alistua itse nyhertämään ongelmien parissa vuosikymmenen! Näin se vaan menee.
Sauberhan on ollut sarjassa jo 12 (?) vuotta, eli ei ole mistään "heittämällä huipulle" -jutusta kyse. BMW perinee kaikki Sauberin kehitystyön hedelmät ja niiden parissa työskennelleiden ihmisten sopimukset. Tuskin ne nyt aikoo polttaa niitä kymmenien miljoonien arvoisia papereita ja antaa potkuja entisen tiimin henkilökunnalle.öö ruz sanoi:Miksi se onnistuisi Bemarilta kun se ei ole onnistunut muiltakaan? siis heittämällä huipulle.
Onko se todella näin helppa? Jos mersu ostaisi nyt Minardin, ottaisiko se ensi vuonna podiumeja ja laittaisi williamssit, ferrarit ja rellut ahtaalle? (No joo joo, onhan Minardi eri juttu kun Sauber, mutta silti)verge sanoi:Sauberhan on ollut sarjassa jo 12 (?) vuotta, eli ei ole mistään "heittämällä huipulle" -jutusta kyse. BMW perinee kaikki Sauberin kehitystyön hedelmät ja niiden parissa työskennelleiden ihmisten sopimukset. Tuskin ne nyt aikoo polttaa niitä kymmenien miljoonien arvoisia papereita ja antaa potkuja entisen tiimin henkilökunnalle.
Ens kaudella vähintäänkin podiumeja (runsaslukuisessa monikossa),
Ja uudessa Bemarin ja Sauberin symbioosissa ei sitten tarvi mitään opetella? Tekniikka kestää ja tuurikin tulee oleen aivan kohdallaanKarpow sanoi:Uusi laji ja aivan erilainen auto. Opettelemista riittää vielä tämän kauden.
Turhan paljon on ollut huonoa tuuriakin Span loistavan viikonlopun jälkeen.
Se aika helppoa vedellä suuria sanoja ja (mielestäni) asiattomia lausuntoja sinne ja tänne. Kimi tai Mika ovat tuskin kanssasi samaa mieltä (mutta nehän on vain kuskeja eivätkä sellaisia experttejä kuin. Peter Sauber on yksi F1:sten parhaita joka on pystynyt vetämään talliaan eteenpäin kaikista vaikeuksista (joista sulla ei ole harmaata aavistustakaan) huolimatta. Anteeks vaan jos tämä tuntuu sinusta vähän kovalta mutta mä olen niin kyllästynyt tyyppeihin jotka mitätöivät ihmisten koko elämäntyön samalla kun ne juovat kupin kahvia. Jos nyt ymmärrät vertauksen :thumbdownCaPtEeNi sanoi:Peter on läpi Sauber tallin historia pyrkinyt suosimaan toista kuljettajaa tiimissään sen toisen kustannuksella. Tämä alkaa tietty TseiTsein ajoista. Mutta listaa voi jatkaa loputtomiin. Kysymys kuluukin milloin Sauber olisi kokonaisen kauden kohdellut kuljettajiaan tasapuolisesti? -1996? 99? 03? Salon ja Räkän kalisto heikkeni myös huomattavasti kun ilmoittivat jättävänsä tallin...Tarkoitan kuitenkin enemmänkin esim. Jules Boullionia, Norberto Fontanaa, Johnny Herbertiä-98 muutaman esimerkin mainitakseni.