Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Meikäläinen on aiva pihalla tästä toikin rönsyilystä, vai voiko tämä toikki rönsyillä?
Ei voi.
![](http://3.bp.blogspot.com/-EM86VZsM-xY/TiLL-QtamYI/AAAAAAAAARE/L00juNpw4VQ/s1600/IMAG0067.jpg)
Meikäläinen on aiva pihalla tästä toikin rönsyilystä, vai voiko tämä toikki rönsyillä?
Tottakai tulee olemaan. Ja se sivu vaihtui jo.Onneksi mulla vaihtuu ihan kohta uusi sivu. Ei tartte kattella noita Mikko Alatalon kuvia. Paitsi, että uudella sivulla niitä tulee varmaan olemaan vielä enemmän :mad_old:.
Tää toikki on rönsy.Meikäläinen on aiva pihalla tästä toikin rönsyilystä, vai voiko tämä toikki rönsyillä?
Niinpä taitaa olla.Tää toikki on rönsy.
Off-topic? Mitä se sellainen on? On-topic on kait moitittavampaa tällä foorumilla.Kiva ketju sikäli(kin), että ei ole pelkoa viestinsä menemisestä off-topiciksi. Tosin eipoä tuota tulee muulloinkaan paljoa pelättyä.
Ai. Olen kait luullut, että aina kun se linkataan uudelleen, niin silloin se myös lataa sen uudelleen sieltä.Sitä paitsi ei se lataa ton kuvan kuin kerran siltä serveriltä.
![]()
Rönsy:Tää toikki on rönsy.
Jos on sama kuva kyseessä niin se lataa sen kerran...Ai. Olen kait luullut, että aina kun se linkataan uudelleen, niin silloin se myös lataa sen uudelleen sieltä.
No sitten täytyy varmaan lopettaa sen linkkaaminen, kun ei mitään maatamullistavaa saada sillä aikaan.Jos on sama kuva kyseessä niin se lataa sen kerran...
Päivän ehdottomasti paras :thumbup:
Juu, noitahan tuli jokunen tehtyä silloin yhdessä vaiheessa. Tässä toinen:
Ei jumalauta!!!
Mä en saa happee!!!
JPP 102
Canukki 84
Sinäputki 38
Suggestiivi 37
Skyggeboy 35
Vettel-Fani 35
Tsuhna 19
oldez 19
T.K 9
Zervuska Haidis 8
Pyryf 5
kurski 3
Albert Oil 3
DickW 3
Melinda 2
ToXiCiTy 2
Lancer 2
Cmoney 2
Totke 2
öö ruz 1
Renessanssinero 1
Asko S. 1
Bobakki 1
Pietari 1
Thyella 1
tmoi 1
Formulanomi 1
Yleensä juu F1-forumin postauksilla on tapana mullistaa maata.No sitten täytyy varmaan lopettaa sen linkkaaminen, kun ei mitään maatamullistavaa saada sillä aikaan.