PuoliPöhkö
Well-known member
Pölliä seuraa.
Kuinka usein keskimäärin syöt keitettyjä perunoita?
Kuinka usein keskimäärin syöt keitettyjä perunoita?
Laiskuuttako vai onko perunat pahoja?Pari kertaa vuodessa.
Ihan puhtaasti laiskuutta. Jatkuvasti puhutaan, että pitäisi syödä enemmän perunoita, mutta ainahan se sitten jää sinne keskustelun tasolle.Laiskuuttako vai onko perunat pahoja?
Olen oudompiakin kombinaatioita kuullut, mutta en kyllä montaa.Syön myös keitettyä perunaa viipaleina leivän päällä (kera makkaran ja juuston).
Ehkä sun pitäis käydä ihan oikeissa ravintoloissa jos ei keitettyjä perunoita löydy käyttämiesi listalta. Huh huh.hyh hemmetti, siihen keitettyjen perunoiden tekemiseen liittyy valitettavasti erittäin vastenmielinen kuorimisurakka, jota mä en suostu tekemään ainakaan itse, eikä kyllä missään ravintolassa ole listalla mitään keitettyjä perunoita joita voisi sitten syödä.
uppopaistettuja pakasteranskalaisia menee muutaman kerran kuukaudessa.
elisullaonvaan kepattilat&pitsapolonjeese :thumbup:sori, ku mä meen syömään ravintolaan ei kohteena todellakaan ole mitkään kotiruokaa kympillä-paikat.
Eikun katsos sivistyneet maailmankansalaiset särpii vaan ostereita ja sammakonreisiä.. potut on junttien apetta.elisullaonvaan kepattilat&pitsapolonjeese :thumbup: