Kuinka usein syöt keitettyjä perunoita?

Kuinka useasti syöt keitettyjä perunoita?

• En syö keitettyjä perunoita lain!

Äänet: 6 9,7%
  • alle 1krt/kk

Äänet: 10 16,1%
  • 1-3 krt/kk

Äänet: 15 24,2%
  • 1 krt/viikko

Äänet: 12 19,4%
  • 2-3 krt/viikko

Äänet: 11 17,7%
  • yli 3 krt/viikko

Äänet: 8 12,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    62

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Laiskuuttako vai onko perunat pahoja?
Ihan puhtaasti laiskuutta. Jatkuvasti puhutaan, että pitäisi syödä enemmän perunoita, mutta ainahan se sitten jää sinne keskustelun tasolle.
Jasutin kyllä sen verran, että tuleehan niitä maksullisilla aterioilla syötyä useammin. Jotenkin ajattelin vain kotikutoiset ateriat.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
En kovin usein sillä, tykkään perunasta vain muussina.

WebSlave

Trackman
Jos tässä tarkoitetaan kuinka usein lautaselle päätyy kokonainen keitetty peruna tai usea, niin pari kertaa kuussa. Keitän kyllä useammin, mutta päätyvät paloiteltuina muihin ruokiin. Syön myös keitettyä perunaa viipaleina leivän päällä (kera makkaran ja juuston).

Lunssila

Well-known member
Yli 3 kertaa viikossa menee helposti. Melkein joka ruuan lisukkeena tulee pottua syötyä.

Trullinkaasu

Well-known member
Pari kertaa viikossa.

Muusi kera poronkäristyksen tekee nannaa.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Pääsääntöisesti syön perunaa muuten valmistettuna kuin keitettynä. Uudet perunat toki aina keitettynä.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Keitettyjä ainakin kerran viikossa. Ja sitten vielä paistetut päälle.

APaksu

Well-known member
hyh hemmetti, siihen keitettyjen perunoiden tekemiseen liittyy valitettavasti erittäin vastenmielinen kuorimisurakka, jota mä en suostu tekemään ainakaan itse, eikä kyllä missään ravintolassa ole listalla mitään keitettyjä perunoita joita voisi sitten syödä.

uppopaistettuja pakasteranskalaisia menee muutaman kerran kuukaudessa.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
hyh hemmetti, siihen keitettyjen perunoiden tekemiseen liittyy valitettavasti erittäin vastenmielinen kuorimisurakka, jota mä en suostu tekemään ainakaan itse, eikä kyllä missään ravintolassa ole listalla mitään keitettyjä perunoita joita voisi sitten syödä.

uppopaistettuja pakasteranskalaisia menee muutaman kerran kuukaudessa.
Ehkä sun pitäis käydä ihan oikeissa ravintoloissa jos ei keitettyjä perunoita löydy käyttämiesi listalta. Huh huh.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Suurta uusavuttomuutta huomattavissa forumilla. Jengi ihmettelee kun perunassa on kuoret, eikä saa niitä nopeasti ja helposti pois :nope::nope:

Kai täällä nyt sentää perse osataan pyyhkiä, vai käykö senkin vielä joku muu pyyhkäsemässä :rolleyes:

Enkä ole viellä sellaisestakaan kuullut, etteikö Ravintolasta saa keitettyjä perunoita. Siis nimenomaan ravintolasta. Mitkään pitseeriat ei tietysti kuulu tähän osastoon.

Itseasiassa perunan ravintorikkain osa on kuoret, sitten on keitin vesi ja lopuksi itse peruna :D

APaksu

Well-known member
sori, ku mä meen syömään ravintolaan ei kohteena todellakaan ole mitkään kotiruokaa kympillä-paikat.