Syön vaihtelevasti,,joskus 1-2 kertaa viikossa ,,joskus 0
Mites esim. juhlapyhät?
Syön vaihtelevasti,,joskus 1-2 kertaa viikossa ,,joskus 0
Mites esim. juhlapyhät?
JUhlapyhinä on omat herkut..juhannuksena on uudet potut keitettynä aina saletisti...jouluna ei oo,:ahem: vaan imellettynä potut silloin,,,,
No mites esim. vappu, tai syksy?
Harvemmin silloin,mutta herää kymysys,kuinkas on ittes laita??![]()
Peesaan.Itsehän pesen pottuni niin raivokkaasti, etten koe erillistä kuorimista sen jälkeen tarpeelliseksi.
Ahaa.
Itsehän syön myös.
Peesaan.
Kuorineen keitetyt potut on muuten jostain syystä mun mielestä paremman makuisia kuin ennen keittoa kuoritut (siis silloinkin, jos jaksan nyhtää ne kuoret irti). Liekö siinä heti kuoren alla jotain muuta perunaa erilaista ainesta, vai kuvittelenko koko jutun?
Niin,mutta et vastannu kysymykseen,,,,
Peesaan.
Kuorineen keitetyt potut on muuten jostain syystä mun mielestä paremman makuisia kuin ennen keittoa kuoritut (siis silloinkin, jos jaksan nyhtää ne kuoret irti). Liekö siinä heti kuoren alla jotain muuta perunaa erilaista ainesta, vai kuvittelenko koko jutun?
Peesaan.
Yllätyin pollin tuloksista. Meillä ainakin syödään keitettyjä perunoita 4-5 kertaa viikossa. Ja sitten kun on koulua niin viikottain voi tulla esim. 6 kertaa syötyä keitettyjä perunoita.
Ei oikeastaan ole yllättävää lain. Pottuja voi tehdä muutenkin kuin vain keittämällä ja välillä vaihtelun vuoksi maistuu pasta tai riisi.
Uusien pottujen aika on tosin nyt, joten tällä hetkellä niitä ahmitaan isolla halulla päivittäin. :thumbup:
Tänään on pakko ostaa uusia pottuja. YSP-Tsuhnan syy!![]()
Yllätyin pollin tuloksista. Meillä ainakin syödään keitettyjä perunoita 4-5 kertaa viikossa. Ja sitten kun on koulua niin viikottain voi tulla esim. 6 kertaa syötyä keitettyjä perunoita.
Noissa vasta ravintoarvot onkin kohdallaan:thumbup:Ehkä siksi että ruoka-aineena likipitäin täysin surkea?
...lohkoperunoita, ranskanperunoita, lankkuperunoita syön toki useammin.