Kuinka vanhaa toikkia ei saa enää nostaa?

Kuinka pitkän ajan kuluttua viimeisimmästä postauksesta toikin tulisi rauhoittaa?

• Äänestäjiä yhteensä
    52

Ace17

Acenteella
Mitäs olette mieltä vanhojen toikkien nostelemisesta?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Riippuu perusteluista moiseen toimeen. Kun virtuaali satikutia sain tuollaisesta toiminnasta, niin enpä ole yli vuoden vanhoja toikkeja pahemmin nostellut, vaikka otsakkeeseen liittyvää asiaa olisi ollutkin.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Apuva!
Mä tunnen nyt syyllisyydenpiston syvällä sydämmessäni.

Mä ajattelin, että noita vitsejä varten täällä on varmaan joku toikki ja päätin jatkaa sitä koska se tuntui luonnollisemmalta kuin uuden toikin perustaminen. (sori!)

*klups!*

*hiipii takavasemmalle nolon näköisnä*

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Saa kai niitä nostella jos siihen on ihan oikeasti aihetta?

Systemaattinen toikkien nostelu vain sen takia, että halutaan nostaa niitä ylös, on perseestä.. Sellaisesta pitäisi tulla ikuinen banni.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jacques sanoi:

Systemaattinen toikkien nostelu vain sen takia, että halutaan nostaa niitä ylös, on perseestä.. Sellaisesta pitäisi tulla ikuinen banni.
Juuri näin.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Jacques sanoi:

Nythän ei tainnut olla siitä kyse. Eiköhän tuossa pyritty varmistamaan, että eräs toikki putoo riittävästi.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Vellu sanoi:
Nythän ei tainnut olla siitä kyse. Eiköhän tuossa pyritty varmistamaan, että eräs toikki putoo riittävästi.
Eli banjo kajahtikin provosoijalle, joka myös jakkeuksena tunnetaan.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
AJ sanoi:
Sehän taas ei liity tähän keskusteluun.:eek:
Kuten ei liity sekään, että tästä yritetään tehdä mun syytä. Mä en ole osallistunut tuohon vanhojen toikkien systemaattiseen nosteluun lyhyessä ajassa.. Jos tsoukilla oon jotain läppää heittänyt, niin so what?

Hyppäätkö sä pää edellä kaivoon jos mä sanon "hyppää pää edellä kaivoon"?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tietenkään mitään aikarajaa ei tarvii olla, vaan ns. järki olisi ihan suvaittavaa milloin niitä nostellaan.

Tai siis koko nostaminenhan pitäisi olla kiellettyä. Tämän aamuisessa operaatiossahan ei ollut järjellisiä postauksia lain. Jos on 'asiaa' ja siitä on jo toikki olemassa niin postaa siihen. Luulisi että tyhjilläkin pusseilla sen verta harkintaa löytyisi, onko se nostelua järkevää vai haitallista.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Moe Szyslak sanoi:
Luulisi että tyhjilläkin pusseilla sen verta harkintaa löytyisi, onko se nostelua järkevää vai haitallista.
Sä et oo saanut vähään aikaan, vai mistä moinen?