Juuri näin.Jacques sanoi:Saa kai niitä nostella jos siihen on ihan oikeasti aihetta?
Systemaattinen toikkien nostelu vain sen takia, että halutaan nostaa niitä ylös, on perseestä.. Sellaisesta pitäisi tulla ikuinen banni.
Nythän ei tainnut olla siitä kyse. Eiköhän tuossa pyritty varmistamaan, että eräs toikki putoo riittävästi.Jacques sanoi:Saa kai niitä nostella jos siihen on ihan oikeasti aihetta?
Systemaattinen toikkien nostelu vain sen takia, että halutaan nostaa niitä ylös, on perseestä.. Sellaisesta pitäisi tulla ikuinen banni.
Eli banjo kajahtikin provosoijalle, joka myös jakkeuksena tunnetaan.Vellu sanoi:Nythän ei tainnut olla siitä kyse. Eiköhän tuossa pyritty varmistamaan, että eräs toikki putoo riittävästi.
En mä käskenyt ketään nostelemaan vanhoja toikkeja!AJ sanoi:Eli banjo kajahtikin provosoijalle, joka myös jakkeuksena tunnetaan.
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=965221&postcount=40Jacques sanoi:En mä käskenyt ketään nostelemaan vanhoja toikkeja!
ei tollaista kuvankaappausta tullut. :tongue:AJ sanoi:
Sehän taas ei liity tähän keskusteluun.Jacques sanoi:ei tollaista kuvankaappausta tullut. :tongue:
Kuten ei liity sekään, että tästä yritetään tehdä mun syytä. Mä en ole osallistunut tuohon vanhojen toikkien systemaattiseen nosteluun lyhyessä ajassa.. Jos tsoukilla oon jotain läppää heittänyt, niin so what?AJ sanoi:Sehän taas ei liity tähän keskusteluun.
Sehän taas ei liity tähän keskusteluunJacques sanoi:Hyppäätkö sä pää edellä kaivoon jos mä sanon "hyppää pää edellä kaivoon"?
Sä et oo saanut vähään aikaan, vai mistä moinen?Moe Szyslak sanoi:Luulisi että tyhjilläkin pusseilla sen verta harkintaa löytyisi, onko se nostelua järkevää vai haitallista.
Joo, ylihuomenna tulee 2 päivää täyteen.AJ sanoi:Sä et oo saanut vähään aikaan, vai mistä moinen?