Kuinka vanhaa toikkia ei saa enää nostaa?

Kuinka pitkän ajan kuluttua viimeisimmästä postauksesta toikin tulisi rauhoittaa?

• Äänestäjiä yhteensä
    52

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
VM:n Rallioppaassa oli Bossen haastattelu ja siinä puhuttiin mm. Goodwoodin Festival of Speedistä. Siellä Grönholm oli ajanut alle minuutin aikoja B-ryhmän Pösöllä kun F1:t olivat järjestään viettäneet samalla mäkikisapätkällä yli minuutin.
Olet heikoillla jäillä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Vittu juu mitäs tässä. Kaikki foorumilaiset kun nostais vanhoja ketjuja vaikkapa sen verran kuin hymiövalikoimassa on hymiöitä ja laittaisi jokaiseen nostamaansa vanhaan ketjuun eri hymiön, eikä mitään muuta, niin sitten olisi kyllä ihan saatanan eri kivaa lain. Kaikilla tasapuolisesti.

Ja voitais hekumoida näyttöjemme äärellä, että: "Ooh, aah, tota vituttaa nyt kun se haukku mua!"

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Mielestäni ilman järkevää syytä useamman vanhan toijkin nostaminen pitäisi kieltää bannin uhalla. Viime aikona jotkut ovat nostaneet ilman mitään oleellista lisättävää 1-3 vuotta vanhoja topiceja.

Toki vähän saa hassutella. Mutta muutama nick erikoistunut tuohon moiseen sen verran usein, että kyllä minä olen sillä kannalla, että bannin pitää heilahtaa, jos ilman "järkevää" lisättävää nostaa enemmän kuin kaksi vanhaa toijkia lyhyen ajan sisään. Se mikä se lyhyt aika on, niin siitä päättää modet.

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
Mielestäni ilman järkevää syytä useamman vanhan toijkin nostaminen pitäisi kieltää bannin uhalla. Viime aikona jotkut ovat nostaneet ilman mitään oleellista lisättävää 1-3 vuotta vanhoja topiceja.

Toki vähän saa hassutella. Mutta muutama nick erikoistunut tuohon moiseen sen verran usein, että kyllä minä olen sillä kannalla, että bannin pitää heilahtaa, jos ilman "järkevää" lisättävää nostaa enemmän kuin kaksi vanhaa toijkia lyhyen ajan sisään. Se mikä se lyhyt aika on, niin siitä päättää modet.
Samaa mieltä :ahem:

Archie

Well-known member
Ei tässä mitään pidä kieltää paitsi hymiöt. Tai ehkä pitäisi perustaa oma osio, missä saa keskustella hymiöin.. samalla tapaa kuin on tupakkihuoneetkin.