Kuinkas vanhoja sitä ollaan

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Moon kuule 13. Mutta henkiseltä iältäni uskon olevani yli 30. :D

Saara

Faster Than You
19 ja ens vuonna tulee täyteen 10 vuotta formula faneutta. Pitäis vissiin juhlistaa joillain tavalla.

öö ruz

Speed for ever
Jos ei tuota Arskaa joka vaan lueskelee niin olenkohan mä nestori? 47v, no omat skidit ei ole kiinnostuneita motorsportista mutta onhan minulla teidät:D

Juha DF1

Matti Kyllönen fan club
Sijainti
Hämeenlinna, Finland
34 and counting. Keken mestaruusajon katoin, sitten oli hiljaisempaa kunne JeeJee pääsi ajelemaan esikarsintoja. Ja tietty Häkkinen räjaytti pankin...
Kisoja katseltu paikanpäällä:
Luxemburgin GP -98 (Nurburgring)
Saksan GP -99 (Hockenheim)
Saksan GP -00 (Hockenheim)
Iso-Britannian GP -07 (Silverstone)

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Juha DF1 sanoi:
Keken mestaruusajon katoin, sitten oli hiljaisempaa kunne JeeJee pääsi ajelemaan esikarsintoja. Ja tietty Häkkinen räjaytti pankin...
Juu sama mulla. Keken ajoja seurasin "lapsellisella" otteella lapsena. Häpeäkseni tauko seuraamisessa siihen asti, kun JJ aloitti. Häkkinen ei mun kohdalla räjäyttänyt pankkia. Kiva tietenkin, että suomalainen menestyy, mutta JJ:n ykkösuran katkeaminen vähensi hiukan mielenkiintoa lajin seuraamiseen. Toki katsoin kaikki kisat silti.

GC Rabella

Well-known member
Sijainti
Pasila
Voisko tän ennen vapaaseen siirtoa kierrättää vielä tuolta kilpaveneosaston puolella. Selviää niittenkin iät sitten.

nuti

Well-known member
20w ja henkistä ikää puolet tuosta. Tai vähemmän.

Miss Piggy

Schufosa
Mä olen 28 vuotta ja niinku joskus kerroinkin, niin Ykkösten seuraamisen aloitin kaudesta '97. Eli Schumin ja Häkän kamppailut on mulle niitä rakkaimpia (kamalimpia myös tietenkin, kun Häkä niitä mestaruuksiakin vei... :wink: ). Tuota vuotta aiemmista kisoista en paljo tiedä, mitä nyt Schumin uran osalta olen lukenut.

Misa1

Flying finns
Sijainti
Helsinki
Jahas, ikää on 35 ja Kekestä se innostus lähti. Tosin loppu siihen ku Keke lopetti ja alkoi uudestaan "vasta" Häkän päästyä Lotukselle.

PohjoisenPike

Nappula
Sijainti
JJ:n pelaamo
Niin ja vielä siitä mistä asti Formuloita on tullut katsottua. Siinä 2000-2004 katselin silloin tällöin. Valitettavasti Häkkisen mestaruus jäi näkemättä. Mutta kaikki kisat on nyt katsottu Silverstone 2007:sta eteenpäin.