Kuinkas vanhoja sitä ollaan

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

Makkonen

Guest
Partsi sanoi:
Mutta ethän sä Keijo :confused: Siis sä et ookkaan oikeasti Keke Rosberg. Oot vaan laittanut sen kuvan :mad: Eiks me oo sovittu että vain omakuvia profiiliin :dunno:
No mutta minähän olen Keke.

neos

Well-known member
21v, siitä ajasta formulat kuulunu mukaan 14v :thumbup: ja kimi 7 vuotta

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
JPP sanoi:
Tosiaan vois kyllä sinne laittaa. En itse asiassa muistanut, että täällä on noita moottoriurheilun ulkopuolisiakin keskustelualueita kun tulee niitä niin harvoin seurattua. Joku järkkäri vois vaikka tuupata tän muualle täältä F1-vapaasta kun ei tää erittäin löysästikään liity formula ykkösiin tai moottoriurheiluun.
Joku (Runar ja Kyllikki) kertoi, jotta toikin perustaja itsekin pystyy toikin siirtämään. En ole kokeillut, mutta eiköhän onnistuisi.

burb

.
31

kouvotsvoni sanoi:
Joku (Runar ja Kyllikki) kertoi, jotta toikin perustaja itsekin pystyy toikin siirtämään. En ole kokeillut, mutta eiköhän onnistuisi.
Jos nyt muutaman päivän pitäis tällä osastolla jolloin enämpi F1-asiapuolen kommentoijat vastailis ja sitten voin siirtää tonne Vapaaseen keskusteluun jotta Vapaan pellet hoksaa tän toikin. Onks hyvä ehdotus? No tottakai on, hienoa burb.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
41v.

Formula-innostus alkoi Keken ajoista ja mestaruudesta. Vuonna 1989 nain ekan kisan Adelaidessa. Sen jalkeen viela kuusi muuta kisaa (paaasiassa Spassa).

Nyt tosin jo karrysta pikkuhiljaa pudonneena naita edelleen seuraan...

CamoN

Kurvailija
Sijainti
Kouvola
22v ja rapiat mittarissa. Yllättävän nuorta porukkaa täällä heiluu. Olen tähän asti olettanut että olen itse hieman keski-iän alapuolella, mutta ilmeisesti näin ei ole. Ei todellakaan. :p

Jeeves

Well-known member
22 vielä muutaman päivän verran.

Näistähän voisi joku rakennella jonkinlaisen graafisen esityksen - joku pylväskaavio tms.

Kouvo?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
burb sanoi:
Jos nyt muutaman päivän pitäis tällä osastolla jolloin enämpi F1-asiapuolen kommentoijat vastailis ja sitten voin siirtää tonne Vapaaseen keskusteluun jotta Vapaan pellet hoksaa tän toikin. Onks hyvä ehdotus? No tottakai on, hienoa burb.
Hyvin toimii tuo idea mun mielestäni. En ole vielä löytänyt toikinsiirtonamiskaa mistään, mutta kyllä kai joku ahkera moderaattorikin tän ketjun sitten jossain vaiheessa muualle siivoaa, viimeistään varmaan silloin olisi sopiva aika kun alkaa jutustelu hiljentyä tai menee aiheen viereen (niinkuin nyt tää mun viesti mutkun oon edelleen neljänkymmenen niin paskaako sitä mainostamaan).

Niin, JasonD, arvelinkin ettet oikeasti ole 107 vuotias :ahem:.

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
23 vuotta on kertynyt mittariin. Itsekin olen lievästi yllättynyt keskustelijoiden nuoresta keski-iästä. Tähän toikkiin sopisi mainiosti polli, jolla saataisiin valmiit pylväät vastanneista :wink:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jeeves sanoi:
22 vielä muutaman päivän verran.

Näistähän voisi joku rakennella jonkinlaisen graafisen esityksen - joku pylväskaavio tms.

Kouvo?
Tai sitten polli vaihtoehdoin "alle 10v", "10-15v" jne... Ihan kostoksi kuitenkin taulukon pykään.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
31

Hyvä burb:thumbup: