Makkonen
Guest
No mutta minähän olen Keke.Partsi sanoi:Mutta ethän sä KeijoSiis sä et ookkaan oikeasti Keke Rosberg. Oot vaan laittanut sen kuvan
Eiks me oo sovittu että vain omakuvia profiiliin :dunno:
No mutta minähän olen Keke.Partsi sanoi:Mutta ethän sä KeijoSiis sä et ookkaan oikeasti Keke Rosberg. Oot vaan laittanut sen kuvan
Eiks me oo sovittu että vain omakuvia profiiliin :dunno:
Joku (Runar ja Kyllikki) kertoi, jotta toikin perustaja itsekin pystyy toikin siirtämään. En ole kokeillut, mutta eiköhän onnistuisi.JPP sanoi:Tosiaan vois kyllä sinne laittaa. En itse asiassa muistanut, että täällä on noita moottoriurheilun ulkopuolisiakin keskustelualueita kun tulee niitä niin harvoin seurattua. Joku järkkäri vois vaikka tuupata tän muualle täältä F1-vapaasta kun ei tää erittäin löysästikään liity formula ykkösiin tai moottoriurheiluun.
Jos nyt muutaman päivän pitäis tällä osastolla jolloin enämpi F1-asiapuolen kommentoijat vastailis ja sitten voin siirtää tonne Vapaaseen keskusteluun jotta Vapaan pellet hoksaa tän toikin. Onks hyvä ehdotus? No tottakai on, hienoa burb.kouvotsvoni sanoi:Joku (Runar ja Kyllikki) kertoi, jotta toikin perustaja itsekin pystyy toikin siirtämään. En ole kokeillut, mutta eiköhän onnistuisi.
Hyvin toimii tuo idea mun mielestäni. En ole vielä löytänyt toikinsiirtonamiskaa mistään, mutta kyllä kai joku ahkera moderaattorikin tän ketjun sitten jossain vaiheessa muualle siivoaa, viimeistään varmaan silloin olisi sopiva aika kun alkaa jutustelu hiljentyä tai menee aiheen viereen (niinkuin nyt tää mun viesti mutkun oon edelleen neljänkymmenen niin paskaako sitä mainostamaan).burb sanoi:Jos nyt muutaman päivän pitäis tällä osastolla jolloin enämpi F1-asiapuolen kommentoijat vastailis ja sitten voin siirtää tonne Vapaaseen keskusteluun jotta Vapaan pellet hoksaa tän toikin. Onks hyvä ehdotus? No tottakai on, hienoa burb.
Tai sitten polli vaihtoehdoin "alle 10v", "10-15v" jne... Ihan kostoksi kuitenkin taulukon pykään.Jeeves sanoi:22 vielä muutaman päivän verran.
Näistähän voisi joku rakennella jonkinlaisen graafisen esityksen - joku pylväskaavio tms.
Kouvo?
Hyvä burb:thumbup:burb sanoi:31
Jos nyt muutaman päivän pitäis tällä osastolla jolloin enämpi F1-asiapuolen kommentoijat vastailis ja sitten voin siirtää tonne Vapaaseen keskusteluun jotta Vapaan pellet hoksaa tän toikin. Onks hyvä ehdotus? No tottakai on, hienoa burb.
Ja mina painvastoin....Lancer sanoi:Pakko kai se on tunnustaa. 15vHenkiseltä iältäni kuitenkin 33v.
1921 vuotta, 9 kuukautta, 25 päivää.. noin suurin piirtein.Mediaprofeetta sanoi:Syntynyt vuonna 'kasikuus, elokuun 17:eitsemästoista päivä. Laskekaa siitä itte, mä en osaa.![]()