Minardi fani
Well-known member
tattis
tunnnet minut?
no olen mie ainaki forumilla pyöriny 8vuotta :ahem:
Onhan se hyvä juttu, että on tollasia motivaattoreita harjoittelua ajatellen. Pitää treenata kovaa, että näkee kaikki kisatItselläni meni vasta viime syksynä poikki Kanadan kisasta 95 alkanut putki. Skippasin nimittäin viime vuoden Monzan kilpailun oman pyöräkisani takia ja näin sen nauhalta. Sama kohtalo odottaa tämän vuoden Belgian kisan kanssa, koska samainen pyöräkisa on taas samana päivänä. Mun pitäisi ajaa se puol tuntia kovempaa kuin viime vuoden voittaja, jotta näkisin kisan.![]()
Haa! Onnittelut! :thumbup:tänää 25 :alppu:
No jos olet Janneskyn F4 managerista tai F1C Suomesta, niin sitten :Otattistunnnet minut?
no olen mie ainaki forumilla pyöriny 8vuotta :ahem:
Katos tuttuja täällä.No jos olet Janneskyn F4 managerista tai F1C Suomesta, niin sitten :O
Olen siis Juusua siellä päin![]()
22.6. olin tuollaista satuillut, jospas ihan lähiaikoina siirtäisin tämän Vapaaseen.Jos nyt muutaman päivän pitäis tällä osastolla jolloin enämpi F1-asiapuolen kommentoijat vastailis ja sitten voin siirtää tonne Vapaaseen keskusteluun jotta Vapaan pellet hoksaa tän toikin. Onks hyvä ehdotus? No tottakai on, hienoa burb.
Tuli vaivautunut olo22.6. olin tuollaista satuillut, jospas ihan lähiaikoina siirtäisin tämän Vapaaseen.
Vielä on pari päivää aikaa vastata F1-puolen hahmoilla. Iättömät älkööt vaivautuko.
Onnea! :wink:tänää 25 :alppu:
Onnea,ei muuta kun baarikierrokselle,jos teikäläiselle maittaa...:alppu:tänää 25 :alppu:
Mä taisin jo 7-8 vuotiaana aika fanaattisesti seurata formuloitaIhan mielenkiinnosta, miten 5 vuotias tajuaa/jaksaa oikeasti katsoa F1-kisoja? Oma pikkuveljeni on 4 vuotta, ja kyllä hän tuolta tietää Kimin Räikkösen (aina se punainen auto), Hämiltonin ja sitten Häkkisen ja Schumin kun olen vähän opettanut. Mutta ei hän jaksa formuloita telkusta oikein KATSOA, ehkä jotain 5 min jos näytetään uusintana kolaria (oho, nyt meni hikki). Muut kantaa \o
Körsti/Majava/Naamapää keskustelee Irc-Galllerian Formula 1 -yhteisössäPerrhana, mistä sinä minut tunnet :X?