Kuinkas vanhoja sitä ollaan

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

Laatikkokauha

Well-known member
No notta perkele! En kyllä älyä miten pysyit kaikkien nickkieni perässä ja osasit yhdistää minut gallerian diktaattoriin >: )

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ihan mielenkiinnosta, miten 5 vuotias tajuaa/jaksaa oikeasti katsoa F1-kisoja? Oma pikkuveljeni on 4 vuotta, ja kyllä hän tuolta tietää Kimin Räikkösen (aina se punainen auto), Hämiltonin ja sitten Häkkisen ja Schumin kun olen vähän opettanut. Mutta ei hän jaksa formuloita telkusta oikein KATSOA, ehkä jotain 5 min jos näytetään uusintana kolaria (oho, nyt meni hikki). Muut kantaa \o
Ei tietenkään samalla tavalla osaa katsoa kuin vanhempi, mutta kuulemma itselläkin orastavaa formulakuumetta esiintyi jo housuunpaskomisiässä siinä määrin missä se siihen aikaan oli mahdollista.

Kummipoikanikin intoili kovasti formuloista päiväkoti-iässä. Yritin kovin pitää poikaa oikealla polulla hehkuttamalla Häkää, mutta niin vain repsahti pimeälle puolelle schufosiksi.. :thumbfh:

Moss

melkein mestari
Meidän naapurissa oli poika joka kannusti Mika Saloa. Minä tiesin Häkän olevan ainakin ziljoona kertaa parempi.

JButton7

Well-known member
Jep, täällä on tosiaan tuttuja ;). Tiedän toki Laatikkokauhan ja Butt0n1:n Irc-galleriasta sekä Kriken Youtubesta ja Racing Undergroundista
Butt0n1 tuskin tunnet, koska hänellä ei ole kuvia, mutta minut taidat sieltä tuntea :tongue: Mietinkin jo kerran, että missä nämä gallerian formulatietäjät oikein ovat, mutta olittekin vasta tulossa :thumbup:

JButton7

Well-known member
Unohdit B'tonezin! :D Häntä ei ole kyl vähään aikaan näkynyt.

Laatikkokauha

Well-known member
Olisin perustanut galleriaan muistoyhteisön Bernie Macille, mutta hänellä oli jo :X

Tume9000

Well-known member
Sijainti
Location, Location
17 år. Mormuloita (kuten joskus polven mittaisena sanoin) on 1997-kaudesta lähtien tullut seurattua. Sitäkin ennen olen satunnaisesti formuloita töllöttänyt. Muutamia kisoja olen harrastusten takia joutunut missaamaan. Nuorempana tosin saattoi kisan seuraaminen jäädä siihen, jos Häkkisen moottori paukahti kärkipaikalta (ja tätä tapahtui aivan liian usein :jaska:).