Laatikkokauha
Well-known member
No notta perkele! En kyllä älyä miten pysyit kaikkien nickkieni perässä ja osasit yhdistää minut gallerian diktaattoriin >: )
Ei tietenkään samalla tavalla osaa katsoa kuin vanhempi, mutta kuulemma itselläkin orastavaa formulakuumetta esiintyi jo housuunpaskomisiässä siinä määrin missä se siihen aikaan oli mahdollista.Ihan mielenkiinnosta, miten 5 vuotias tajuaa/jaksaa oikeasti katsoa F1-kisoja? Oma pikkuveljeni on 4 vuotta, ja kyllä hän tuolta tietää Kimin Räikkösen (aina se punainen auto), Hämiltonin ja sitten Häkkisen ja Schumin kun olen vähän opettanut. Mutta ei hän jaksa formuloita telkusta oikein KATSOA, ehkä jotain 5 min jos näytetään uusintana kolaria (oho, nyt meni hikki). Muut kantaa \o
Butt0n1 tuskin tunnet, koska hänellä ei ole kuvia, mutta minut taidat sieltä tuntea :tongue: Mietinkin jo kerran, että missä nämä gallerian formulatietäjät oikein ovat, mutta olittekin vasta tulossa :thumbup:Jep, täällä on tosiaan tuttuja. Tiedän toki Laatikkokauhan ja Butt0n1:n Irc-galleriasta sekä Kriken Youtubesta ja Racing Undergroundista
Kyllähän se pitäis uskoa jo pelkästään tosta rekkaamis päivästä! :wink: Sulla tulee pian 10v täyteen täällä! :thumbup:32, uskokaa tai älkää.
IIK! Oon ihan totaalisamis Pyry SF:asin kans! Nyt täytyy mennä PERSOONALLISUUSHUUHTELUUN!!!Liian vanhoja.
Suosittelen suolihuuhtelua.IIK! Oon ihan totaalisamis Pyry SF:asin kans! Nyt täytyy mennä PERSOONALLISUUSHUUHTELUUN!!!
Mistä tiesit, että mun persoonallisuus sijaitsee suolistossa?Suosittelen suolihuuhtelua.
noh... Humanisti..?Mistä tiesit, että mun persoonallisuus sijaitsee suolistossa?
Mistä tiesit, että mun persoonallisuus sijaitsee suolistossa?
... kenelläpä ei.noh... Humanisti..?