Kuka Forumisteista BB-taloon?

Kuka BB-taloon

• Äänestäjiä yhteensä
    42

Trullinkaasu

Well-known member
Ei ainakaan Trullinkaasu.

Ai että kenet lähetän? No, oma mielipiteeni on se, että taloon on lähetettävä mahdollisimman vähäjärkinen epäyhtälö erikoisine tapoineen. Henkilölle, joka lähetetään taloon, pitäisi maistua hyvin neste sen erilaisissa koostumuksissa. Pitkän pohtimisen jälkeen lähetän kouvotsvonin taloon muiden älykääpiöiden sekaan.

HUOM! Tarkoitus ei ollut loukata kouvoa, pikemminkin päinvastoin. Sehän on suuri kunnia. :eek:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Pääsisit sitten seuraamaan R&K'ta vuorokauden ympäri.
Mä en katso BB:tä kuin joskus vahingossa koostelähetyksiä. Pointti olikin se, että R&K olisi muutaman viikon poissa täältä. :wink:

Eivaan, ihan sen perusteella mietin että kuka voisi saada taloon eniten elämää.

Sijainti
Kerava
Valitsin avatarin perusteella että Mutku, mutta klikattuani Jacquesia ennen kuin Mutkua, tämä läppärin kosketushiiri päätti olla valitsematta Mutkua ja huomasin vasta tuloksista että olin äänestänyt Jacquesia. No, eipä sille enää mitään voi :D

Pobeda

Well-known member
Tylsä ketju jolla mitataan vain Runarin ylivoimaisuutta jos hänen valintansa on niin itsestäänselvä. Perustelut tässä olisivat oleellisia ja mielenkiintoisia. Mulla ei ole pienintäkään hajua miksi Runarin valintaa ei tarvitse perustella, ainoa minkä olen huomannut on se, että hän on aika sitkeä vänkääjä. Jos Kauhajoella ammuskeltu koulussa -ketjussa ollut kuva pitää paikkansa niin siinä oli oikein kiltin näköinen jokaisen anopin toivevävy.

Pitäisikö suosikin sopeutua talon muiden häiriintyneiden joukkoon, olla kuten muutkin ja yrittää voittaa kisa vai panna muut tanssimaan oman pillin mukaan? Järjestää hermoheikoille ja vollottaville puppelipojille lopullinen romahdus tai pitää homonheittonäytös? Mikä on peruste?

Koska kysymys on aina lopulta seksistä niin viriili nymfi olisi paikallaan, löytyykös foorumilta sellaista? En tunne kunnolla porukkaa joten en tiedä ketä äänestäisin mutta avatarin perusteella Mehe olisi hyvä valinta, näkee että mies osaa astua. Ei tarvitsisi Vapun tivata että tapahtuiko siellä jotain vai ei, voisi posket punoittaen todeta että kylläpäs siellä tapahtui.

En seuraa ohjelmaa kuin joskus vilaukselta ja hiukan kommentointia netissä. Joskus näin kun Andreas kävi Teron päälle koska ei tiedä mitä tämä ajattelee ja tuntee. Jos minä olisin talossa niin tämän kontrollifriikin ärsyttäminen olisi mielipuuhaani.

Viimeksi muokattu:

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mulla ei ole pienintäkään hajua miksi Runarin valintaa ei tarvitse perustella, ainoa minkä olen huomannut on se, että hän on aika sitkeä vänkääjä.
En mäkään Runarista juuri muuta tiedä, mutta juuri siksihän se sinne halutaankin. Mieti nyt, yöt läpeensä: "Mutta entäs... juurihan sanoit... perustele... miten voit väittää... itsehän sanoit aikaisemmin... sanoitpas..."

Kiinnostaisi myös tietää miten Runar pärjää väittelyissä ilman quote-tagia, boldausta sekä :rolleyes: ja :D -hymiöitä.

Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Mistäs tiedätte, ettette jo ole kaikki suuressa BB-talossa, joka sijaitsee Toisessa Maailmassa?

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Eikun Truman Show:eek:
No sit tää on käänteinen Truman Show. Koska Truman Showssa kaikki muut paitsi yksi tiesi, että kyseessä oli vain kohtuullisen suuri TV-produktio.
Tässä tapauksessahan vain yksi, eli minä tiedän, että kyseessä on vain käsittämättömän suuri TV-produktio.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
En mäkään Runarista juuri muuta tiedä, mutta juuri siksihän se sinne halutaankin. Mieti nyt, yöt läpeensä: "Mutta entäs... juurihan sanoit... perustele... miten voit väittää... itsehän sanoit aikaisemmin... sanoitpas..."

Kiinnostaisi myös tietää miten Runar pärjää väittelyissä ilman quote-tagia, boldausta sekä :rolleyes: ja :D -hymiöitä.
:rolleyes:

72

Well-known member
No minähän tonne voisin mennä analysoimaan unia.