Kuka Jeesuksen lähipiiristä olet?

SOKO

Well-known member
Nikodemos 82,08

Juudas oli toiseksi lähinnä.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Pietari. Aika hassua.
Kävi kerran tapahtumaketju jonka päätteeksi Gere kysyi multa hyvin syyttävästi että mitähän tapahtuisi jos mulle annettaisiin kaikki avaimet?
Mie sit vähän naurahdin et mitä? Ja se toisti et niin, mietinpähän vaan et miten kävis jos sulle annettaisiin kaikki maailman avaimet?

Ja sitten tässä sanotaan nyt näin:
Taiteessa perinteisesti harmaapäiseksi ja määrätietoiseksi kuvatun Pietarin tunnusmerkkinä on usein avain tai avainnippu. Tämä johtuu evankeliuminkohdasta, jossa Jeesus sanoo antavansa hänelle erityisaseman taivasten valtakunnan avainten haltijana.

:D

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mua kiinnostaa tieto, että kuka on se Gere, jolla on oikeus kysyä lartsalta hyvin syyttävästi yhtään mitään.
Son mun miäs. Ja se oli aiheellsita. Koska mä en halunnu mennä baarista mäkkiin ku meil oli pitsaa kotona. :tongue:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Son mun miäs. Ja se oli aiheellsita. Koska mä en halunnu mennä baarista mäkkiin ku meil oli pitsaa kotona. :tongue:
Mutta kere halus mennä mäkkiin, vaikka teillä oli pitsaa kotona? Toivottavasti se ei samalla logiikalla ole menossa lihatiskille, vaikka teillä on laatufilettä himassa.

Leikkiä! Jokevitsi!

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Mutta kere halus mennä mäkkiin, vaikka teillä oli pitsaa kotona? Toivottavasti se ei samalla logiikalla ole menossa lihatiskille, vaikka teillä on laatufilettä himassa.

Leikkiä! Jokevitsi!
Haha joojoo! Niinii! kere oli aika talutus kuosis silloin. Tais muuten löytyä pitsanloppu seuraavana aamuna maustekaapista ku kere oli saanu siitä osan syötyä. Nauratti kovin.
Ja siksihän se mun kans onki laadun ja fileen.

Thunder

Vihan aiheuttaja

Johannes, opetuslapsi

Kaunis poika tiukoissa tilanteissa