Harvoin, todella harvoin nauran näille tietokonekirjaimille, mutta nyt repesin..."Olet Kaspar, itämaan tietäjä ja entisajan pelle. Suitsukemiehiä ja vaikkei ole oikein lähteä, sun on seurattava tähteä."
Pietari. Aika hassua.
Kävi kerran tapahtumaketju jonka päätteeksi Gere kysyi multa hyvin syyttävästi että mitähän tapahtuisi jos mulle annettaisiin kaikki avaimet?
Son mun miäs. Ja se oli aiheellsita. Koska mä en halunnu mennä baarista mäkkiin ku meil oli pitsaa kotona. :tongue:Mua kiinnostaa tieto, että kuka on se Gere, jolla on oikeus kysyä lartsalta hyvin syyttävästi yhtään mitään.
Sama täällä.Luukas
Sivistynyt ja nöyrä apostoli
"Mun tyttöni joutui mielisairaalaan"Olet Maria Magdalena. Vosu, jonka johdosta Jeesus ajatteli, että luojan(!) kiitos ei käsky kuulunut: Älä mee huoriin."
Always look on the bright side of life.
Kotiin mentäessä tarvitaankin useimmiten avaimia.Son mun miäs. Ja se oli aiheellsita. Koska mä en halunnu mennä baarista mäkkiin ku meil oli pitsaa kotona. :tongue:
Mutta kere halus mennä mäkkiin, vaikka teillä oli pitsaa kotona? Toivottavasti se ei samalla logiikalla ole menossa lihatiskille, vaikka teillä on laatufilettä himassa.Son mun miäs. Ja se oli aiheellsita. Koska mä en halunnu mennä baarista mäkkiin ku meil oli pitsaa kotona. :tongue:
Haha joojoo! Niinii! kere oli aika talutus kuosis silloin. Tais muuten löytyä pitsanloppu seuraavana aamuna maustekaapista ku kere oli saanu siitä osan syötyä. Nauratti kovin.Mutta kere halus mennä mäkkiin, vaikka teillä oli pitsaa kotona? Toivottavasti se ei samalla logiikalla ole menossa lihatiskille, vaikka teillä on laatufilettä himassa.
Leikkiä! Jokevitsi!