Kuka on seuraava eläkkeelle siirtyjä?

Kuka heistä lopettaa seuraavana kuninkuusluokassa?


  • Äänestäjiä yhteensä
    205

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Schumi lopetti Brasiliassa, kuka on seuraava - Ja Milloin?

Itse kallistun Rubensin puoleen tämän kauden päätteeksi. Mies tahkonnut tuolloin jo 15 kautta.
 
Viimeksi muokattu:

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9289
Itsekin kääntyisin Barrichellon puoleen tässä. En ainakaan usko, että Hondalta löytyisi paikkaa enää kaudeksi 2008.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Trulli teki viime kesänä kolmen vuoden jatkosopimuksen Toyotan kanssa. Muut yllämainituista sitten ajavatkin sopimuksiensa viimeistä vuotta (DC ajaa muutenkin vuosi kerrallaan-periaattella).

Coulthard on vanhimpana todennäköisin eläköityjä, mutta uskon miehen edelleen kokevan olevansa kilpailukykyinen, varsinkin kun uskon hänen päihittävän tallikaverinsa.

Honda ja Toyota tuskin pystyvät päätymään parempaan kuljettajakaksikkoon vapailla markkinoilla olevilla kuskeilla, joten pitänevät samat miehet. Ralfilla ei ole kiire pois ykkösistä ja Rubens on viime kesänä kiistänyt eläkkeellesiirtymishuhut tämän kauden jälkeen.

Fisichella voisi olla mahdollisuus, ellei tee ihmeitä tällä kaudella. Uskon luottamuksen Renaultilla olevan suht heikkoa Alonson ylivoiman takia. Piquet ei ole valmis korvaajaksi, eikä kaksi noin kokematonta kuskia muutenkaan järkevä liike. Briatoren suojatti Webber Renaultille 2008? Ehkäpä.

Uskon kuitenkin jonkun nuoremman lentävän pihalle jo kesken kauden. Tarkoittaako se lopullista F1-eläkettä jää nähtäväksi. Scott Speed ja Adrian Sutil lienevät eniten tulilinjalla.
 

mustavihannes

"Nothing quite like it"
Liittynyt
1.2.2004
Viestit
395
Sijainti
Helsinki
Rubens. Ottaa turpiin Buttonilta toisen kauden peräjälkeen.

DC tuntuu viihtyvän ihan mukavasti RB:llä ilman kovia menestyspaineita, RSC ja Trulli aikovat tehdä Toyotasta voittajatallin seuraavan viiden vuoden aikana, ja Fisichellan sopparia ei uusita kauden jälkeen ja mies siirtyy tarpomaan johonkin Toro Rossolle.

Ugh. I have spoken.
 

hhanhi

Hei vaan kaikki :)
Liittynyt
8.1.2005
Viestit
234
Sijainti
Oolu
Pistin Rubensin sillä mies on reilusti tallitoveriaan hitaampi. Toisin kuin DC. David näyttää muutenkin vielä nauttivan hommasta, kun taasen Wubensilla ei ole hommat sujunut
 
Viimeksi muokattu:

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
Vastasin David. Barrichello on liian tyhmä lopettaakseen ennen kuin löytää itsensä peräpään tiimeistä.
 

Mediaprofeetta

Well-known member
Liittynyt
6.3.2007
Viestit
3579
Sijainti
____________
Tuskinpa Ralf lopettaa vielä ainakaan viiteen vuoteen, sehän on viellä nuori kaveri. Varmaankin se on näistä vaihtoehdoista Barrichello joka seuraavaksi heittää pyyhkeen kehään.

Harmi tosin että näinkin vähän on enää itselleni "klassisia" kuljettajia jäljellä, eli niitä jotka ovat ajaneet koko sen ajan kun formuloita vähänkään olen seurannut. Toivottavasti ajavat kuitenkin vielä monta vuotta.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Mediaprofeetta sanoi:
Harmi tosin että näinkin vähän on enää itselleni "klassisia" kuljettajia jäljellä, eli niitä jotka ovat ajaneet koko sen ajan kun formuloita vähänkään olen seurannut. Toivottavasti ajavat kuitenkin vielä monta vuotta.
Jos "klassiset" kuljettajat noin lasketaan, se aikakausi päättyi minun osaltani 1993, kun Patrese lopetti. Prost ja Mansell, Sennasta puhumattakaan eivät olleet edes ykkösiin asti vielä kivunneet, kun minä seuraamisen aloitin. ;)
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9289
WebSlave sanoi:
Jos "klassiset" kuljettajat noin lasketaan, se aikakausi päättyi minun osaltani 1993, kun Patrese lopetti. Prost ja Mansell, Sennasta puhumattakaan eivät olleet edes ykkösiin asti vielä kivunneet, kun minä seuraamisen aloitin. ;)
Itse voisin sanoa, että omalla kohdallani päättyi viime kauteen vastaava aikakausi.;)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Veikkaan Rubensia. Sen verta heikolta näytti viime kaudella, ja ei hän tuosta varmastikaan enää nopeudu, kun ikää ja kokemusta löytyy verran.
 

Jarvis

Well-known member
Liittynyt
7.5.2005
Viestit
111
Sijainti
Vantaa
Rubinho tuskin jaksaa enään tuossa iässä ottaa jatkuvasti pataan Buttonilta ja ajella keskikastissa eli eiköhän se vetäydy eläkkeelle ja anna tilaa Davidsonille.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Toivottavasti Rubinho ei lopettaisi :nope: Tulisi ikävä, aliarvostettu kuski.
Trullilla taitanee olla jo sopimus (en kyllä tajua miksi helvetissä tuhlaa aikaansa Toyotalla). Ralffi saisi jo lähteä lätkimään. DC:llä riittänee motivaatiota jatkaa, samoin Fisichellalla.
 

Sami H

Well-known member
Liittynyt
22.9.2003
Viestit
613
Sijainti
Pori
Vaikka DC:llä olisi kuin paljon motivaatiota vaan niin taitaa tämä kausi mennä penkin alle ja sitten ulos näin veikkaisin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
1. Riccardo Patrese Italia 256
2. Michael Schumacher Saksa 250
3. Rubens Barrichello Brasilia 235
4. David Coulthard Iso-Britannia 212
5. Gerhard Berger Itävalta 210

On siinä pojilla kilpailuja takana:thumbup: Tiedä vaikka Barrichello tai Coulthard nousisivat kärkipaikalle tuossa tilastossa.
 

Freejack

Well-known member
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
132
^Rubinholle pari kautta vielä, niin sitten ollaan tilaston kärjessä. Onhan se hyvä ennätys sekin!

Skotilta menee ennätyksen tekemiseen vielä kolmatta kautta. :idea:
 

Toni_V

Well-known member
Liittynyt
7.12.2004
Viestit
984
Laitoin Rubensille äänen vaikka tosiaan toivon että mies jatkaisi.

Uskon että Rubens, DC ja Fisico ovat kaikki hankalan paikan edessä jos eivät pärjää nyt alkavana kautena. Joko pitää siirtyä häntäpään talleihin taikka harkita vetäytymistä koko sarjasta. Voisi mennä sitten vaikkapa DTM-puolelle ajelemaan.
 

Enrique

Well-known member
Liittynyt
18.12.2002
Viestit
1913
Coulthardille meni. Rubensilla varmasti ensi kauden pärjäämisestä hyvin paljon kiinni, mutta uskon että Coulthard lopettaa melko varmasti, pärjäsi miten hyvänsä.
 
Ylös