Kuka on seuraava eläkkeelle siirtyjä?

Kuka heistä lopettaa seuraavana kuninkuusluokassa?


  • Äänestäjiä yhteensä
    205

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Pientä sisäpiiri tietoa tähän väliin. Kävimme Jarnon kanssa keskusteluja mahdollisesta lopettamisesta ja hän kertoi minulle avoimesti, että ura on vaakalaudalla tämän kauden jälkeen. Eli vahvasti näyttää siltä, että te ette näe Trullijunaa ensi vuonna. Sääli, sillä yhden legendan poistuminen kilparadoilta tekee aina kipeää. Mutta ei heitetä vielä kirvestä kaivoon, kaikki selviää syksyllä.

Näin ollen minun ammattini vaihtuisi ja olen käynyt jo neuvotteluja Lewis Hamiltonin kanssa, että voisinko siirtyä hänen kaasujalakseen. Olisi kyllä loistava ja rahakas pesti minulle. We saw it. :)


DC on toinen vahva ehdokas nauttimaan eläkepäivän rahoista.
 

Lisko

Well-known member
Liittynyt
10.5.2006
Viestit
666
Sijainti
Liskola
Trullinkaasu sanoi:
Pientä sisäpiiri tietoa tähän väliin. Kävimme Jarnon kanssa keskusteluja mahdollisesta lopettamisesta ja hän kertoi minulle avoimesti, että ura on vaakalaudalla tämän kauden jälkeen. Eli vahvasti näyttää siltä, että te ette näe Trullijunaa ensi vuonna. Sääli, sillä yhden legendan poistuminen kilparadoilta tekee aina kipeää. Mutta ei heitetä vielä kirvestä kaivoon, kaikki selviää syksyllä.

Näin ollen minun ammattini vaihtuisi ja olen käynyt jo neuvotteluja Lewis Hamiltonin kanssa, että voisinko siirtyä hänen kaasujalakseen. Olisi kyllä loistava ja rahakas pesti minulle. We saw it. :)


DC on toinen vahva ehdokas nauttimaan eläkepäivän rahoista.
Trullilla on Toyotan kanssa sopimus ainakin vuoteen 2009 saakka, joten eiköhän Ralf sieltä lennä pihalle.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Lisko sanoi:
Trullilla on Toyotan kanssa sopimus ainakin vuoteen 2009 saakka, joten eiköhän Ralf sieltä lennä pihalle.
Tiedän, mutta Jarno vähän vihjasi minulle uran lopettamisesta. Tämän näemme syksyllä.

Vielä ei ole mitään kuulutettu kirkossa.
 

Panis-Takagi

Sumin kanssa ignoressa...
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
103
Uskon vahvasti että Coulthard jatkaa vielä vuoden kunnes vetäytyy. Jarno jatkanee niin ikään Toyotalla, Ralf saattaa panna pillit pussiin jos jatko Toyotalla ei varmistu. Tämä kausi on todennäköisesti Alex Wurzin viimeinen. Ihan kiva lahja Frank Williamsilta Alexille ajattaa poikaa vielä vuoden uskollisen testipostin jälkeen :thumbup:

Tapaus G.Fisichella. Jatkoa tuskin tippuu Rellulle mikäli Heikki intoutuu kyykyttämään italiaanoa alonsomaisella tavalla. Lähtö RedBullille tai lopettaminen.

Edit: Rubiño unohtui kokonaan. Miehen ura vahvassa laskussa vuodesta 2005 lähtien. Kolmas surkea vuosi putkeen päättää miehen uran Brasilian kotikisaan jossa ajaa neljänneksi saaden kauden ainoat pisteet.
 
Viimeksi muokattu:

HÖYNÄ

Well-known member
Liittynyt
10.8.2003
Viestit
774
Sijainti
Bunkerland
Onko Ruubenit jäänyt eläkkeelle? Olisi ollut Albersin bensaletkun kaappauksessa makoisaa jutun aihetta.:D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
HÖYNÄ sanoi:
Onko Ruubenit jäänyt eläkkeelle? Olisi ollut Albersin bensaletkun kaappauksessa makoisaa jutun aihetta.:D
On siitä Ruupeni olemassa. Vihje: Tikkari ja karkkipäivä.:eek:
 

Deep Throat

Well-known member
Liittynyt
30.6.2007
Viestit
784
Sijainti
Turku
Varmaan Barrichello, on sentään ajanut jo aika kauan.
nyt, kun on vielä huonossa tallissa, niin tuskin riittää intoa enää kauan ajaa.
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2131
DC:lle jatkosoppari ens kaudeks vielä.. Näinollen uskon että ruubeni siirtyy tän vuoden jällkee..
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Jossakin huhuiltiin että Barrichellolla olisi mahdollisuus jatkaa Hondalla ensi kaudella, katsotaan sitten onko totta. Eihän Honda todellakaan nyt mikään paras vaihtoehto ole, mutta parempi kuin ei tallipaikkaa ollenkaan. En siis todellakaan toivo että Rubens vielä lopettaisi.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Black Leopard sanoi:
Ralfkin tuntuu piristyvän uskomattomalla vauhdilla :eek:
En muista kirjoitinko sitä millekään foorumille, mutta odotin Ralfin tälläkin kaudella pesevän Trullin loppupisteissä. Ralfia voidaan kritisoida hänen asenteestaan (kommenteistaan) ja ylisuuresta palkkapussista, mutta hän ei ole ihan niin huono kuski kuin monet tuntuvat luulevan.

Alkukausi toki meni penkin alle, mutta sama "auto ei sovi käteen"-syy on pätenyt myös Alonson ja Räikkösen kohdalla. Toyotan tapauksessa se vain tarkoittaa huomattavasti huonompia tuloksia. Kuusi GP-voittoa autolla, jota ei niinä kausina katsottu MM-sarjan vahvimmaksi ei voi olla pelkkää tuuria.

(Toki jälkiviisaana voi dissata Ralfin ja Montoyan suoritukset argumentilla, että Williams oli oikeasti Ferraria ja McLarenia parempi auto, mutta kuskit kykenivät tuomaan vain satunnaisia voittoja. Itse en moiseen ajatukseen usko.)
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
No niin, tämän topicin eniten ääniä saaneet eläkekuskit ovat sitten varmistaneet tallipaikkansa ensi vuodeksi - Barrichello ja Coulthard :ahem: Barrichellolla alkaa pikkuhiljaa kohta olla noita ajettuja kilpailuja jo enemmän kuin kelläkään muulla kuljettajalla ikinä.

Ralf vakuuttelee myös ensi vuoden tallipaikkaansa, mutta siitä nyt en ole niin varma, ellei mies siirry hätäratkaisuna jonnekin Toro Rossolle :rolleyes:
 
Viimeksi muokattu:

kana-fin

Well-known member
Liittynyt
19.12.2006
Viestit
873
Halffihan se sitten varmaan on. Vaikka kaveri puhuukin uusista haasteista, niin ei taida kyseiset haasteet löytyä F1-sarjan sisältä.

Ralf Schumacher jättää Toyotan - 01.10.2007 15:50

Formula 1 -kuljettaja Ralf Schumacher jättää Toyota-tallin tämän kauden jälkeen. Saksalaiskuljettaja kertoi ratkaisusta omilla internet-sivuillaan maanantaina.

- Etsin kolmen Toyota-vuoden jälkeen uusia haasteita, 32-vuotias Schumacher selvitti ja kaipasi kilpailukykyisempää autoa, kuin minkä japanilaistalli on pystynyt tarjoamaan.

Schumacher on MM-sarjassa 14. sijalla, kun jäljellä on kaksi kilpailua. Hänen paras sijoituksensa tällä kaudella on Unkarin gp:n kuudes sija elokuussa.

(MTV3-STT-DPA)
 
Ylös