Kuka on Suomen euroviisuehdokas?

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Niin ja mitä tuohon topicin kysymykseen tulee, niin toivoisin voittajan olevan Silenzio... ei ainakaan olisi englantia.

Varsin epätodennäköistä kuitenkin on, että suomalaisjuntit ymmärtävät italian kielen kauneuden ja tuota äänestävät, joten veikkaan voittajaksi Say You Will, Say You Won't.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Ihan kuka tahansa muu muttei sitä turkulaista kääpiötä... Siispä arvaan että Ressu voittaa kun aina ennenkin on käynyt niin että se mun mielestä kamalin viritys on lähtenyt. Ei kai muuten enää tänä vuonna ole käytössä se sama systeemi kuin viimeksi, että katsojien lisäksi äänestää "tuomaristo" jonka keski-ikä on yli kuudenkymmenen? Vaikken Nightwishistä piittaa niin oli se vaan helvetin törkeetä viimeksi.
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Ruotsalaiset toimittajat olivat pitäneet Johannan kappaleesta, tosin biisin oli tehnyt ruotsalainen Thomas G joka teki myös Ressu Redfordin biisin. Kuriositettina voisin mainita miehen tehneen myös Ruotsin Euroviisu-karsintaan tänä vuonna 4 biisiä.
 

Pohko

Well-known member
Liittynyt
16.9.2001
Viestit
940
Sijainti
Metsä
Täähän on ihan selvä homma, eli sen voittaa:

DDICTED TO YOU
es. Laura
säv. Maki Kolehmainen, san. Janina Frostell, Tracy Lipp

Olen varma tästä! :D

[ 26-01-2002: Message edited by: Pohko ]
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Originally posted by Pohko:
<STRONG>Täähän on ihan selvä homma, eli sen voittaa:

DDICTED TO YOU
es. Laura
säv. Maki Kolehmainen, san. Janina Frostell, Tracy Lipp

Olen varma tästä! :D

[ 26-01-2002: Message edited by: Pohko ]</STRONG>
Minuakin miellytti eniten Laura. Jos Laura pääsee jatkoon, äänestän sitä. Seuraavat sijat menevät Johannalle ja Sunille.

Ei näillä kyllä millään mitään euroviisuja voiteteta :D.
 

Hënkka

Guest
Kyllä se Voutilaisen biisi kuulosti meikäläisenkin korvaan parhaalta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Oma suosikkini oli Geir Rönning, mutta kyllä Laura tais olla paras, ainakin visuaalisesti. ;)
 
Ylös