Kuka pitää banjota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matxi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kuka pitää banjota?

• Äänestäjiä yhteensä
    58
OoPee sanoi:
Ei näköjään koskenu tuo kahden viikon banni Heidin vanhaa nickiä J.Heldenviewtä, koska sieltä tuli tuon mun edellisen kommentin johdosta privaa. Eikös noiden bannien niinku yleensä kuuluis koskea myös bannatun hahmon tunnettuja sivunickejä? :doubtful:
No johan. Se ei muuten ole vanha nimimerkki vaan uusi, tämän vuoden kesäkuussa käyttöön otettu. DFiaA:an sivunikkejä on tämän päivän aikana jo ikuisesti hiljennetty neljä kappaletta, mutta noita näkyy riittävän:rolleyes:

Bobakki sanoi:
No johan. Se ei muuten ole vanha nimimerkki vaan uusi, tämän vuoden kesäkuussa käyttöön otettu. DFiaA:an sivunikkejä on tämän päivän aikana jo ikuisesti hiljennetty neljä kappaletta, mutta noita näkyy riittävän:rolleyes:

Jaa... mut eiks Heidi ollu J. Heldenview ennenkuin siitä tuli DFiaA? :confused:

Joku ilmeisesti kaipailee itselleen ikuista bannia.

Bobakki sanoi:
Oli, mutta se muutti nimimerkkinsä tuohon nyt käytössä olevaan muotoon ja rekisteröi sitten uuden vanhalla nimellä näköjään. Sama kai se.

Ok, kiitti! Tää selvittikin :D

Voiko nimimerkkiä vaihtaa itse? Mulle alkaa riittää tämä heterouden pönkittäminen :yuck:

fakotti sanoi:
Voiko nimimerkkiä vaihtaa itse? Mulle alkaa riittää tämä heterouden pönkittäminen :yuck:
Ei voi.
En tiedä voiko moderaattorit vaihtaa puolestasi, mutta ainakin Antti lienee perusteluja vastaan vaihtanut.

burb sanoi:
Ei voi.
En tiedä voiko moderaattorit vaihtaa puolestasi, mutta ainakin Antti lienee perusteluja vastaan vaihtanut.

Jep, Antti vaihtoi meikäläisenkin nimimerkin. Moderaattorit eivät sitä pystyneet tekemään. Mutta kun sijainnin ilmoitan edelleen samana niin eiköhän meikäläisen tunnista edelleenkin ;)

Slartibartfast sanoi:
Eikö OoPeen kannattas pysytellä siellä työpaikalla, niin ei tarvitsisi lomalla noin stressata. :D

Kai sitä ny stressaa, kun miettii, että miten te reppanat oikein pärjäätte puoltoistaviikkoa ilman mun valvovaa silmäparia :nope:

OoPee sanoi:
Kai sitä ny stressaa, kun miettii, että miten te reppanat oikein pärjäätte puoltoistaviikkoa ilman mun valvovaa silmäparia :nope:

Älä välitä. Kyllä Isoveli valvoo.

OoPee sanoi:
Nii'i.. onko koko foorumia olemassakaan enää sillon kun tuut takasin. Erroria pukkaa vaan.. :thumbfh:

Mietippäs sitä siinä rentouttavan lomailun aikana.