Kukkahattutäti (=Halonen)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nuo kustannukset ovat varmaan kissan p***** armeijan budjetissa...

Nomi voinee vahvistaa, mutta käsittääkseni VMTK saa tietyn summan rahaa käytettäväksi varusmiesten piristämiseen. Josta nämäkin maksetaan....
Ett silleen!!!!!!!!

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Ferrari 4ever sanoi:
Millä rahoilla nämä esitykset maksetaan? Muutenkin koko lafkan olemassaolo on nykyisellään lähinnä hyödytön rasite valtion taloudelle, joten ehdotan armeijalle suunnattujen määrärahojen leikkaamista, jos useissa varuskunnissa kerta harjoitetaan vastaavanlaista toimintaa.
Suurin osa VMTK:n budjetista tullee Sotilaskotiyhdistyksiltä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Tuskinpa asia on näin Jones! Kyllä kuule muut naiset kiinnostaa, vaikka parisuhteessa elääkin. Siis katselu mielessä. Kyllä mua ainakin. Ei kaikille tee vaikeaa katsoa vierasta kaunista naista. Sulle ja Samille se näyttää jättäneen syvät arvet. Mä en nyt kyllä ymmärrä näitä perusteluja, että kun on oma muija niin ei edes halua nähdä mitään seksikästä....
Mikä muhun nyt on jättänyt syvät arvet? Olenko mä nähnyt jotain bikinishowta?:doubtful: Sulla on lystikäs tapa keksiä omia teorioita:D

Kehoittaisin elämään elämää reilut 30 vuotta, hankkia lapsia, olla velkavankeudessa, yms. Kyllä sä sitten, ehkä, toivottavasti ymmärrät enemmän.

Jos mä kertoisin mitä mä OLEN nähnyt elämäni aikana, niin et paljoa hehkuttaisi jollain armeijan bikinishowla;)

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Joo, laitanpa sitten minäkin patriotille vastineen, kun ei aiempi kolahtanut. Minuahan siinä eniten haittasi se, kun kyseessä oli pakollinen ohjelma, minkä seurauksena paloi iltavapaat. Tyttöystävä sattui asumaan alle 10min fillarointimatkan päässä, joten en pahemmin kassulla vapaaehtoisesti notkunut ;) Luonnollisesti olisin mielummin ollut hänen luonaan kuin katsellut satojen hikisten inttipoikien joukossa muutamaa ketkuttajaa.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Sam sanoi:
Minuahan siinä eniten haittasi se, kun kyseessä oli pakollinen ohjelma, minkä seurauksena paloi iltavapaat.
Muistuttaisin kuitenkin noiden VMTK:n järjestämien tapahtumien olevan nykyisin täysin vapaaehtoisia. Siis myös juurikin tämä kohua herättänyt tapaus, joka suututti muutaman tyttiksen ja yhden pressan. Iltavapaat (pidennetyt sellaiset) taas ovat ainakin Kainuun prikaatissa nykyisin historiaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Otto!

Meillä kaikilla on oma käsitys tästä asiasta ja aika pitkälti muodostunut omasta armeija ajasta tai muuten elämänkokemuksesta.

Armeija on muuttunut, maailma on muuttunut. Kellään tässä nyt ei varmaan ole olemassa yhtä oikeaa mielipidettä, jos asiaa ajatellaan KAIKKIEN osapuolien kannalta.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Mutta mulla oli joka keskiviikko iltalomat 16:40-01:00:cool: Muina arki-iltoina sitten 18:00-22:00. Matkoihin meni yhteensä vajaa 20min, joten ihan ok sinänsä. "kotimatkalla" sattui vielä olemaan yksi baarikin, jossa tuli jonkun kerran otettua illan vika olut:p

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Ferrari 4ever sanoi:
Millä rahoilla nämä esitykset maksetaan? Muutenkin koko lafkan olemassaolo on nykyisellään lähinnä hyödytön rasite valtion taloudelle, joten ehdotan armeijalle suunnattujen määrärahojen leikkaamista, jos useissa varuskunnissa kerta harjoitetaan vastaavanlaista toimintaa.
Sinä nyt kannattaisit koko armeijan lakkauttamista ja kaikkien siihen kuluvien varojen käyttämistä kehitysapuun sekä huumeiden jakamiseen nuorisolle.

Ps oletko varma ko. esitysten rahoittamisesta valtion varoin ?

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Jones sanoi:
Mikä muhun nyt on jättänyt syvät arvet? Olenko mä nähnyt jotain bikinishowta?:doubtful: Sulla on lystikäs tapa keksiä omia teorioita:D

Kehoittaisin elämään elämää reilut 30 vuotta, hankkia lapsia, olla velkavankeudessa, yms. Kyllä sä sitten, ehkä, toivottavasti ymmärrät enemmän.

Jos mä kertoisin mitä mä OLEN nähnyt elämäni aikana, niin et paljoa hehkuttaisi jollain armeijan bikinishowla;)

Kaikilla on vapaus elää elämää omalla tyylillään, kaikille ei sovi mainitsemasi yksi muotti.

Mielenkiinto heräsi loppulauseestasi.Kerrohan nyt jotain?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Aika raadollisia perusteluita Halosen päätöksen/kehoituksen puolesta.
Olisi kyllä mukava lukea asiallisiakin perusteluita, mutta ehkäpä niitä ei löydy.

Kyllähän varusmiehiä on/oli kaiken sorttisia, en oikein usko että heitä voidaan pitää systemaattisesti tumputtajina tai elämää kokemattomina märkäkorvina.

Muutenkin on hyvä muistaa, että kaikilla ei ollut samanlaiset olosuhteet...esim. kotikonnuille tai IV:n viettoon lyhyt matka jne. On oikeastaan mahdotonta järjestää sellaista mistä kaikki pitäisivät. Tosin voi olla, että monet olivat iloisia saadakseen vain vaihtelua armeijan harmaaseen arkeen.

En muista mistä VMTK sai varansa....tosin ei siihen montaa mahdollisuutta ole. (valtio tai/ja sotilaskot,lahjoitukset jne.i)

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Aika raadollisia perusteluita Halosen päätöksen/kehoituksen puolesta.
Olisi kyllä mukava lukea asiallisiakin perusteluita, mutta ehkäpä niitä ei löydy.
Köh, köh, köh...:D

AIKA RAADOLLISIA on perustelut bikinishown puolestakin, vai löytyykö yhtään JÄRKEEN nojaajia sellaisia;)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jones sanoi:
Köh, köh, köh...:D

AIKA RAADOLLISIA on perustelut bikinishown puolestakin, vai löytyykö yhtään JÄRKEEN nojaajia sellaisia;)
Onkos sulla yskä ? :D

Itseasiassa mikä tahansa sellainen esitys, joka herättää kiinnostusta/innostusta - ainakin omasta mielestäni tylsän palvelusajan aikana on/oli vaihtelua.

Kun niissä päättävissä elimissä (ei, en tarkoita kulleja!) mietitään mitä voitaisiin järjestää, niin varmaan jonkinlaisesta show tulee esille ennen pitkään. Kyllähän suuri motivaatio on se, että nuorena miehenä halutaan NÄHDÄ nuoria kauniita naisia.

Jos on tarve, miksi sitä ei tyydytettäisi...(ei, en tarkoita runkkaamista tai hässimistä!) Siksikö, että presidentti pitää tuollaisia esityksiä seksistisinä ?

Itse ainakin kyseenalaistan pressan kannan noiden tilaisuuksien seksistisyydestä ja siitä onko ko. asia kyllin suuri, että siitä olisi pitänyt sanoa juuta tai jaata. Kiinnostaisi edelleen saada kunnollisia vastauksia tuohon ensimmäiseen asiaan.....en ole vielä saanut. (Ei, en tarkoita...äh...) :D

Ferrari 4ever

Well-known member
Sijainti
Saarimaa
Mutta miksi resursseja käytetään vastaavaan turhuuteen armeijan sisällä kun sotilaat voisivat hyvin käyttää päivärahansa lähimpään strippiklubiin ja hakea tyydytyksensä sieltä. Tuolla näytöksellä kun ei taida olla mitään sen ihmeempää tarkoitusta valistaa alokkaita muodin ihmeelliseen maailmaan vaan tarjota lähinnä muutama vosu lavalle, jonka jälkeen voidaan mennä päästämään "höyryt" lähimpään nurkkaan.

Viimeksi muokattu:

Observer

Well-known member
patriot sanoi:
Tuskinpa asia on näin Jones! Kyllä kuule muut naiset kiinnostaa, vaikka parisuhteessa elääkin. Siis katselu mielessä. Kyllä mua ainakin. Ei kaikille tee vaikeaa katsoa vierasta kaunista naista. Sulle ja Samille se näyttää jättäneen syvät arvet.
Ei ole, eikä kiinnosta! Se on tosiseikka että vain finninaamaiset tumputtajat voi noista tykätä. :ahem:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Ferrari 4ever sanoi:
Mutta miksi resursseja käytetään vastaavaan turhuuteen armeijan sisällä kun sotilaat voisivat hyvin käyttää päivärahansa lähimpään strippiklubiin ja hakea tyydytyksensä sieltä. Tuolla näytöksellä kun ei taida olla mitään sen ihmeempää tarkoitusta valistaa alokkaita muodin ihmeelliseen maailmaan vaan tarjota lähinnä muutama vosu lavalle, jonka jälkeen voidaan mennä päästämään "höyryt" lähimpään nurkkaan.
Nähty! Taisit "vähän" editoida. :)

Ihan ensteksi tekisi mieli sanoa, että sinun ehkä pitäisi käydä armeija ensin. Se ei nimittäin ole mikään varsinainen "viihdekeskus". Mutta en sano, koska se liittyy kokonaan toiseen asiaan :rolleyes:

VMTK järjesti yhteistilaisuuksia eli ei niitä varoja ole tarkoitus jakaa yksittäisille soltuille. Strippaus on kokonaan toinen asia kuin tanssiminen tai muotishow. Jälkimmäisistä voi hyvällä omalla tunnolla sanoa niiden olevan taidetta....tai muotia. Sitä mitä mahdollisesti likaisessa mielikuvituksessaan ajattelee on toinen stoori.

Observer

Well-known member
Ferrari 4ever sanoi:
Sinullahan sitä onkin paljon omakohtaista kokemusta näistä asioista. :rolleyes: Alkuaikoina jolloin tuo varusmiesilta meillä järjestettiin palvelus oli oikeasti melkoisen rankkaa ja oli mukava että siihen saatiin jokin täysin siitä kurista ja stressistä lepuuttava poikkitieteellinen tilaisuus ja luulen että jokin korkeakulttuurinen tapahtuma ei ehkä parhaalla tavalla palvele kyseistä aktiviteettia. Myöhemmin palveluksen aikana kun homma muuttui leppoisammaksi MSTK järjesti meille mm. edullisen oopperaretken jolle löytyi ihan mukavasti lähtijöitä joten vähän toisenlaistakin ohjelmaa siellä on myös tarjolla. Myös Hongan korismatsiin teimme retken. Viimeinen kommenttisi nyt oli sitten lähinnä mauttoman kakaramainen. :thumbdown:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No kertokaas nyt te onnenpekat jotka olette bikinishowssa olleet, miksi te halusitte niihin? Kuolaamaan? Ihmettelemään luontoäidin tekosia, puhumaan 'jätkien juttuja' tai oliko se tosiaan pääasia ettei tarvinut lorvia kassulla?

patriot

Foorumin senaattori
Miksi helvatassa Jones haluaa evätä varusmiehiltä vapaaehtoisen virkistys tapahtuman? Kyllä se nyt koville ottaa....

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ei oo tullut vieläkään yhtään kommenttia mitä te saitte siitä showsta...

Hesarin Nyt-liitteessä oli hyvä juttu NytTen-listassa:Nousussa osiossa.

Tarja Halonen paheksuu varusmiehille suunnattuja bikiniesityksiä, koska tahattomat laukeamiset ovat armeijaympäristössä aina vaarallisia.:D

Mahtaako sieltä tulla muuta kuin kuumaa ilmaa ja pullanmuruja...;)

Giffen:[

The Horned Reaper
Sijainti
unknown
Jones hei, noi sun kivespussi-jutut on todella saanu miettimään. Mutta kun se nyt vaan ei ole kieltämistä vastustavien ihmisten pointti ollut missään vaiheessa tätä keskustelua. Idea tässä keskustelussa on valta ja sen väärinkäyttö. Puhuttaisiinko vain niistä ja jätetään vähäpukeisten naisten maksullisesta esiintymisestä saatu ilo jokaisen omaan harkintaan? Minä en nauti siitä, sinäkään et siitä nauti. Ja vaikka joku varmasti nauttii, nykyisellä lainsäädännöllä emme mielestäni ole missään asemassa hänen kritisoimiseensa. Sopisiko tämä järjestely?

Jos nyt välttämättä haluat Halosen päätöksestä keskustella, voisit aloittaa ottamalla kantaa Tolerantin upeaan yhteenvetoon asiasta. Nuo viisi kohtaa tiivistävät hienosti sen, mikä tässä päätöksessä meni metsään.