Kukkahattutäti (=Halonen)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Niinpä niin. Siksipä tämä poikien kollektiivinen hätä kuulostaakin .. miten sen sanoisi lievästi .. hellyyttävältä.
Lähinnä minä olen hädissäni siitä, miten pieniin asioihin presidentti jaksaa puuttua...?
Ett silleen!!!!!!!!!

Knoukka

Well-known member
jaska sanoi:
Lähinnä minä olen hädissäni siitä, miten pieniin asioihin presidentti jaksaa puuttua...?
Ett silleen!!!!!!!!!
Jos Haloska olisi puuttunuta asiaan, josta olisit ollut samaa mieltä niin tuskinpa kovinkaan hädissäsi olisit?

Itse tapauksesta mulla ei kummempaa mielipidettä ole, mutta en usko että presidentti on sillä päätään varttituntia kauempaa vaivannut.

Täällä tätä enemmän suurennellaan kuin pressan kansliassa.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tuskin tämä
- Presidentti on eri yhteyksissä ottanut esille, että ei pidä niitä suotavina. Hän on puhunut asiasta tapaamisissaan eri henkilöiden kanssa,
on ihan viidessätoista minuutissa onnistunut :nope:
Ett silleen!!!!!!!!!1

elle

-------
jaska sanoi:
Elä huolehdi Jaska, kyllähän nuo presidentin viikko-ohjelmat ovat vaikuttaneet aika tuhdeilta ja haastavilta. Eikös tämäkin asia tullut esiin Haloskan viikottaisissa ns. kuulemistapaamisissa, joihin kutsutaan milloin minkäkin alan edustajia .. en tiedä!

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
elle sanoi:
Elä huolehdi Jaska, kyllähän nuo presidentin viikko-ohjelmat ovat vaikuttaneet aika tuhdeilta ja haastavilta. Eikös tämäkin asia tullut esiin Haloskan viikottaisissa ns. kuulemistapaamisissa, joihin kutsutaan milloin minkäkin alan edustajia .. en tiedä!
juupa juu - silti vaivautunut kutsumaan paikalle tätä tarkoitusta varten nuo vmtk:n edustajat :nope:

Kyllä kaikki viittaa siihen, että Halonen on ihan itse tästä närkästynyt.

Ja edelleenkin heitän kysymyksen, mikä on niin pientä, ettei Halonen puutu siihen - tähän asti nämä luvat on päätetty paikallisissa esikunnissa. Voidaan siis sanoa, että homma nousi Majuri-tasolta eversti ja kenraali-tason yli suoraan ylipäälikölle :nope:

Kohta tuo varmaan puuttuu stokkan myyjien vaatetukseen (tai itse asiassa todennäkösemmin hakaniemen maksin) mutta kuitenkin, jos sama meno jatkuu...
Ett silleen!!!!!!!!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
elle sanoi:
Niinpä niin. Siksipä tämä poikien kollektiivinen hätä kuulostaakin .. miten sen sanoisi lievästi .. hellyyttävältä.
Pressahan on puuttunut (nuorten) miesten perusoikeuksiin, ei ihme että on hätä. ;)

Luulisi, että pressalla olisi olevan parempiakin maailmanparannuskohteita. Vai onko tämän vaikutusvalta isommissa asioissa kutistunut niin olemattomiin, että pitää päteä tämän tyyppisissä asioissa ?

Se kuinka kauan Halonen on tätä miettinyt on muuten ihan yhdentekevää. Tämä tapasi varusmiesten edustajia ja toi ajatuksensa julki.

Mutta sinänsä tämä asia on minulle aikalailla yhdentekevä.......

Ace17

Acenteella
Ehkäpä tässä 'poikien kollektiivisessa hädässä' ei suurimpana syynä ole itse asia eli kielletyt bikinishowt. Voihan sitä iltavapaallaan suunnata sen sijaan kulkunsa kohti paikallista strippibaaria.

Suurinta närkästystä aiheuttanee se, että kiellon, joka koskee miesten omana maailmana pidettyä laitosta, teki nainen!

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Ei nuo nyt kyllä presidenttillisen luokan asioita ole, mutta Halonen nyt on muutenkin profiloitunut "maan äitinä". Päätös sinänsä oli musta ihan oikea- seksististä toimintaa eikä sitä intissä tarvita.

thInk

Palava peikko
Sijainti
Maranello
KnowHow sanoi:
Ei nuo nyt kyllä presidenttillisen luokan asioita ole, mutta Halonen nyt on muutenkin profiloitunut "maan äitinä". Päätös sinänsä oli musta ihan oikea- seksististä toimintaa eikä sitä intissä tarvita.
Alas seksi! :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Jos Haloska olisi puuttunuta asiaan, josta olisit ollut samaa mieltä niin tuskinpa kovinkaan hädissäsi olisit?
Naulan kantaan!

Tuntuu tämä bikinishow olevan suurempi asia täällä forumilla kuin esim. se henkilömiinakielto.

Mutta tämähän vain kuvaa sitä ikäjakaumaa, johon jo aiemmin viittasin (poistettiin asiattomana huomautuksena) tässä topiikissa. Eli jos asiallisesti yritän viestittää tästä, niin jäsenistöstä kaikki eivät ole vielä niin kypsyneitä, että ymmärtäisivät tätä asiaa.

Ja kuten sanottua, ne jotka itse haluavat mennä strippibaariin vapaa-ajalla, voi sen tehdä. Armeijassa kaikki eivät ehkä halua, ihan henkilökohtaisista syistä. Toisaalta taas on tarvis viestiä ympäristölle että mä olen ihan tavallinen kaveri ja totta kai mä tuun bikinishowhun, vaikkakin huonolla omatunnolla.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Pääministerihän voisi ilmaista huolestuneisuutensa tanssin (tanssiryhmien) muuttamisesta sekstistiseksi. Varmaan niiden tanssijoidenkin mielestä olisi varsin loukkaavaa, että heidän esiintymistään verrataan strippaamiseen. :dunno:

Ihmetyttää oikeastaan missä ja minkälaiselle kohdeyleisölle nämä sitten voivat esiintyä - ilman, että sitä esiintymistä pidetään seksistisenä. Pitäisikö Jonesin ja kumppaneiden mielestä tanssiryhmät kieltää ?

Ainakin meillä aikanaan ollut Aira Samulinin tanssiryhmän esitys ei ollut verrattavissa strippaukseen.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jones sanoi:
Ja kuten sanottua, ne jotka itse haluavat mennä strippibaariin vapaa-ajalla, voi sen tehdä. Armeijassa kaikki eivät ehkä halua, ihan henkilökohtaisista syistä. Toisaalta taas on tarvis viestiä ympäristölle että mä olen ihan tavallinen kaveri ja totta kai mä tuun bikinishowhun, vaikkakin huonolla omatunnolla.
Kuten tässä toikissa on jo todettua, noihin VMTK:n järjestämiin iltamiin ei ole pakko osallistua. Tai ainakaan meillä ei ollut.

Ja strippaamisella ja tanssishowlla on tosiaankin eroa.
Ett silleen!!!!!!!!!

Giffen:[

The Horned Reaper
Sijainti
unknown
Kukkahattutäi tai moraalinvartija Halonen tämän tempauksen myötä eittämättä on. Hänellä on mielipide, jota haluaa muille väkisin tuputtaa kurkusta alas. Itse olen teoriassa täysin samaa mieltä näistä vähäpukeisista esityksistä, en minä niissä mitään hohtoa näe.

Minua ei huolestuta presidentin toiminnassa niinkään se, että hän puuttuu pikkuasioihin. Minua huolestuttaa se, että hän puuttuu asioihin, jotka eivät hänelle kuulu. Tässä maailmassa vähäpukeisten naisten esiintyminen rahasta vain nyt on täysin tavallinen jokapäiväinen juttu, eikä se asia ole mihinkään muuttumassa. Tämän asian saavat ne ihmiset, jotka ovat samaa mieltä kuin Halonen, vain hyväksyä.

Tuo tempaus ei ollut hyväksymistä, se oli kiukuttelua. Ja kiukuttelu ei kuulu presidentin toimenkuvaan. Halosella on käytössään teoreettiset valtaoikeudet, jotka antoivat hänelle mahdollisuuden tehdä tämän. Eihän tämä asia mitään muuta, kuten Eissi tuossa huomautti, voihan sitä edelleen suunnata nokkansa kohti paikallista strippiklubia, kun armeijasta vapaalle pääsee. Halonen ei välittänyt tästä, vaan lähettää kansalle seuraavan viestin:"no ehkä en voi tehdä koko Suomesta haluamani kaltaista paikkaa, mutta saanpahan tämän pikku nippelin läpi edes jossain pienessä osassa yhteiskuntaa..."

Mielipiteitä saa jokaisella olla, mutta ne on pystyttävä tuollaisessa asemassa sivuuttamaan..

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
jaska sanoi:
Kuten tässä toikissa on jo todettua, noihin VMTK:n järjestämiin iltamiin ei ole pakko osallistua. Tai ainakaan meillä ei ollut.
Onnistuuko se ilman että joku huomauttaa poisjäävän olevan homo, nynny tai tossunalla?:doubtful:

Vai kuuluuko se 'miestenkouluun'

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Pitäisikö Jonesin ja kumppaneiden mielestä tanssiryhmät kieltää ?
No ei todellakaan! Missä mä niin olen väittänyt? Olenhan itsekkin käynyt ihan pimppabaareissa aikoinani. Nykyisin en pystyisi, kun ajattelisin kuitenkin miten niitä poloja ryssiä, romanialaisia, virolaisia siellä riistetään.

Mutta tossa yllä on vastaus miksi se ei sovi armeijaan. Kukkahattusedän mielestä.;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jones sanoi:
Onnistuuko se ilman että joku huomauttaa poisjäävän olevan homo, nynny tai tossunalla?:doubtful:

Vai kuuluuko se 'miestenkouluun'
öö, empä tiedä, koska meillä kukaan ei kieltäytynyt, vaikka ei tuota ohjelmaa tiedetty.

Siis itse alokaana ollessani meillä ei ollut ko. iltamassa mitään "ulkopuolista" ohjelmaa... ja alikkina ollessani tuolla taisi tosiaankin joku ulkopuolinen tanssiryhmä olla, mutta paljastapintaa ei ollut enempää mitä kauniina kesäpäivänä näet Helsingin keskustassa.
Ett silleen!!!!!!!!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olisko ratkaisu sitten siinä, että varusmiehet viedään päiväkävelylle Helsinkiin? Siellä olis lintuja niitä ihaleville, puita puita ihaileville ja vähäpukeisia naisia niille joille, jotka haaveilevat joskus pääsevänsä naisen kanssa silleen.:D

Vai mitä varten niitä bikinishowta oli niin hauska katsoa, että siitä pitää vouhata vielä siviilissä? Eikö kannattaisi jo vakiintua ja hankkia vaikka lapsia?

Vai onko se naisten tiirailu niin jännää?;)

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Jones sanoi:
No ei todellakaan! Missä mä niin olen väittänyt? Olenhan itsekkin käynyt ihan pimppabaareissa aikoinani. Nykyisin en pystyisi, kun ajattelisin kuitenkin miten niitä poloja ryssiä, romanialaisia, virolaisia siellä riistetään.

Mutta tossa yllä on vastaus miksi se ei sovi armeijaan. Kukkahattusedän mielestä.;)
Ovatko tanssiryhmien esitykset oikeasti verrattavissa "pimppabaareihin" ? (ja riistämiseen/alistamiseen...?)

Tokihan niissä esiintymissä on/oli paljasta pintaa ja varmaan poikain mielikuvitus laukkaa "Sen" ympärillä. En myöskään usko, että heidän ajatusmaailmansa muuttuu yhdessä illassa naisia esineellistäviksi. (jos ajatellaan siis asennekasvatusta ja sitä, että paljasta pintaa ja TANSSIMISTA ei voida nuorille miehille näyttää)

Eikä niissä esiintymissä myöskään harrasteta paritusta tai muuta lainvastaista - niin kuin jonkun muun edellisen sivun kommenteista voisi päätellä.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Jones sanoi:
Olisko ratkaisu sitten siinä, että varusmiehet viedään päiväkävelylle Helsinkiin? Siellä olis lintuja niitä ihaleville, puita puita ihaileville ja vähäpukeisia naisia niille joille, jotka haaveilevat joskus pääsevänsä naisen kanssa silleen.:D
Ei taitas onnistua. Halonen varmasti kieltäisi senkin.

Jones sanoi:
Vai mitä varten niitä bikinishowta oli niin hauska katsoa, että siitä pitää vouhata vielä siviilissä? Eikö kannattaisi jo vakiintua ja hankkia vaikka lapsia?
Se oli erillainen päivärutiini, sen normaalin iltaisen pleikkarin hakkaamisen sijasta.

Lueppa vielä uudelleen kommentit täällä. Meidän valituksen idea on siinä, että Halonen otti esiin asian joka on loppujen lopuksi todella vähäpätöinen ja yksiselitteisesti kielsi sen. Vielä kaiken kukkuraksi loistavilla perusteluilla "Sen nyt voi jokainen päätellä"

Ei siihen liity meidän armeijakokemukset, tai sinun simputukset mitenkään.
Ett silleen!!!!!!!!!

Knoukka

Well-known member
jaska sanoi:
Ei taitas onnistua. Halonen varmasti kieltäisi senkin.

Se oli erillainen päivärutiini, sen normaalin iltaisen pleikkarin hakkaamisen sijasta.

Lueppa vielä uudelleen kommentit täällä. Meidän valituksen idea on siinä, että Halonen otti esiin asian joka on loppujen lopuksi todella vähäpätöinen ja yksiselitteisesti kielsi sen. Vielä kaiken kukkuraksi loistavilla perusteluilla "Sen nyt voi jokainen päätellä"

Ei siihen liity meidän armeijakokemukset, tai sinun simputukset mitenkään.
Ett silleen!!!!!!!!!
Kyseessä oli kyllä Halosen toive. Tosin ylipäällikön toive luetaan helposti käskyksi.

Jaska jarnaa taas, irrottaa asioita niiden yhteyksistä, poimii omaa kantaansa tukevat väitteet ja huhut eikä ota asiaan kantaa kokonaisuutena.

Ottaisit oikeasti, edes joskus, selvää asioista ennen tuota jarnaamista.