Lähinnä minä olen hädissäni siitä, miten pieniin asioihin presidentti jaksaa puuttua...?elle sanoi:Niinpä niin. Siksipä tämä poikien kollektiivinen hätä kuulostaakin .. miten sen sanoisi lievästi .. hellyyttävältä.
Ett silleen!!!!!!!!!
Lähinnä minä olen hädissäni siitä, miten pieniin asioihin presidentti jaksaa puuttua...?elle sanoi:Niinpä niin. Siksipä tämä poikien kollektiivinen hätä kuulostaakin .. miten sen sanoisi lievästi .. hellyyttävältä.
Jos Haloska olisi puuttunuta asiaan, josta olisit ollut samaa mieltä niin tuskinpa kovinkaan hädissäsi olisit?jaska sanoi:Lähinnä minä olen hädissäni siitä, miten pieniin asioihin presidentti jaksaa puuttua...?
Ett silleen!!!!!!!!!
on ihan viidessätoista minuutissa onnistunut :nope:- Presidentti on eri yhteyksissä ottanut esille, että ei pidä niitä suotavina. Hän on puhunut asiasta tapaamisissaan eri henkilöiden kanssa,
Elä huolehdi Jaska, kyllähän nuo presidentin viikko-ohjelmat ovat vaikuttaneet aika tuhdeilta ja haastavilta. Eikös tämäkin asia tullut esiin Haloskan viikottaisissa ns. kuulemistapaamisissa, joihin kutsutaan milloin minkäkin alan edustajia .. en tiedä!jaska sanoi:Lähinnä minä olen hädissäni siitä, miten pieniin asioihin presidentti jaksaa puuttua...?
juupa juu - silti vaivautunut kutsumaan paikalle tätä tarkoitusta varten nuo vmtk:n edustajat :nope:elle sanoi:Elä huolehdi Jaska, kyllähän nuo presidentin viikko-ohjelmat ovat vaikuttaneet aika tuhdeilta ja haastavilta. Eikös tämäkin asia tullut esiin Haloskan viikottaisissa ns. kuulemistapaamisissa, joihin kutsutaan milloin minkäkin alan edustajia .. en tiedä!
Pressahan on puuttunut (nuorten) miesten perusoikeuksiin, ei ihme että on hätä.elle sanoi:Niinpä niin. Siksipä tämä poikien kollektiivinen hätä kuulostaakin .. miten sen sanoisi lievästi .. hellyyttävältä.
Alas seksi! :thumbup:KnowHow sanoi:Ei nuo nyt kyllä presidenttillisen luokan asioita ole, mutta Halonen nyt on muutenkin profiloitunut "maan äitinä". Päätös sinänsä oli musta ihan oikea- seksististä toimintaa eikä sitä intissä tarvita.
Naulan kantaan!KnowHow sanoi:Jos Haloska olisi puuttunuta asiaan, josta olisit ollut samaa mieltä niin tuskinpa kovinkaan hädissäsi olisit?
Kuten tässä toikissa on jo todettua, noihin VMTK:n järjestämiin iltamiin ei ole pakko osallistua. Tai ainakaan meillä ei ollut.Jones sanoi:Ja kuten sanottua, ne jotka itse haluavat mennä strippibaariin vapaa-ajalla, voi sen tehdä. Armeijassa kaikki eivät ehkä halua, ihan henkilökohtaisista syistä. Toisaalta taas on tarvis viestiä ympäristölle että mä olen ihan tavallinen kaveri ja totta kai mä tuun bikinishowhun, vaikkakin huonolla omatunnolla.
Onnistuuko se ilman että joku huomauttaa poisjäävän olevan homo, nynny tai tossunalla?:doubtful:jaska sanoi:Kuten tässä toikissa on jo todettua, noihin VMTK:n järjestämiin iltamiin ei ole pakko osallistua. Tai ainakaan meillä ei ollut.
No ei todellakaan! Missä mä niin olen väittänyt? Olenhan itsekkin käynyt ihan pimppabaareissa aikoinani. Nykyisin en pystyisi, kun ajattelisin kuitenkin miten niitä poloja ryssiä, romanialaisia, virolaisia siellä riistetään.Formulanomi sanoi:Pitäisikö Jonesin ja kumppaneiden mielestä tanssiryhmät kieltää ?
öö, empä tiedä, koska meillä kukaan ei kieltäytynyt, vaikka ei tuota ohjelmaa tiedetty.Jones sanoi:Onnistuuko se ilman että joku huomauttaa poisjäävän olevan homo, nynny tai tossunalla?:doubtful:
Vai kuuluuko se 'miestenkouluun'
Ovatko tanssiryhmien esitykset oikeasti verrattavissa "pimppabaareihin" ? (ja riistämiseen/alistamiseen...?)Jones sanoi:No ei todellakaan! Missä mä niin olen väittänyt? Olenhan itsekkin käynyt ihan pimppabaareissa aikoinani. Nykyisin en pystyisi, kun ajattelisin kuitenkin miten niitä poloja ryssiä, romanialaisia, virolaisia siellä riistetään.
Mutta tossa yllä on vastaus miksi se ei sovi armeijaan. Kukkahattusedän mielestä.![]()
Ei taitas onnistua. Halonen varmasti kieltäisi senkin.Jones sanoi:Olisko ratkaisu sitten siinä, että varusmiehet viedään päiväkävelylle Helsinkiin? Siellä olis lintuja niitä ihaleville, puita puita ihaileville ja vähäpukeisia naisia niille joille, jotka haaveilevat joskus pääsevänsä naisen kanssa silleen.![]()
Se oli erillainen päivärutiini, sen normaalin iltaisen pleikkarin hakkaamisen sijasta.Jones sanoi:Vai mitä varten niitä bikinishowta oli niin hauska katsoa, että siitä pitää vouhata vielä siviilissä? Eikö kannattaisi jo vakiintua ja hankkia vaikka lapsia?
Kyseessä oli kyllä Halosen toive. Tosin ylipäällikön toive luetaan helposti käskyksi.jaska sanoi:Ei taitas onnistua. Halonen varmasti kieltäisi senkin.
Se oli erillainen päivärutiini, sen normaalin iltaisen pleikkarin hakkaamisen sijasta.
Lueppa vielä uudelleen kommentit täällä. Meidän valituksen idea on siinä, että Halonen otti esiin asian joka on loppujen lopuksi todella vähäpätöinen ja yksiselitteisesti kielsi sen. Vielä kaiken kukkuraksi loistavilla perusteluilla "Sen nyt voi jokainen päätellä"
Ei siihen liity meidän armeijakokemukset, tai sinun simputukset mitenkään.
Ett silleen!!!!!!!!!