Kukkahattutäti (=Halonen)

Vesku

Maatalousneuvos
Olga sanoi:
Kuinka satuitkaan silmäilemään tyttöjen keikkalenteria? Saakohan tuonne juhlaan mennä ulkopuoliset siskotkin? :wink:
Paikallisessa sanomalehdessä SS:ssä oli etusivulla kesällä iso kuva (1/4- sivua)varmaankin tuosta tilaisuudesta ja juttu ao tanssiryhmästä ja kotiutuksesta. Muistelin ryhmän nimeä ja googletin! Tosin ensin BigBad Girlsejä! Se kuva kyllä herätti varmasti "terveen miehen" mielenkiinnon! Taisi joku valittaa lehden yleisönosastossa myöhemmin... ja kun se keikkakalenteri oli näkyvillä, niin tarkistin! Very simple!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
OK. Google on kiva kaveri! Se tapahtuma olikin siis menneessä ajassa, ajattelin tulevia kotiuttamisia. :cool:

Observer

Well-known member
Sam sanoi:
Taitaa toisilla jäädä aika vähiin nuo naisten näkemiset, jos tällaisesta asiasta täytyy nostaa helvetinmoinen haloo :D
Juuri näin. Mitenkään muutenhan se ei voi tietenkään olla. :ahem:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olin itsekin VMTK:ssa aikanaan. (85-86)

Ja kyllä meilläkin oli "pikininäytös" tai oikeastaan se oli Aira Samulinin tanssiryhmän esitys, jota olin omalta osaltani järjestelemässä.
Jotkut ovat kirjoitelleet, että eihän tuo ole kovin sotilaallista. Ei todellakaan, eikä sen pitänytkään olla. Se oli vaihtelua varusmiehen arkeen...esim. karvaisten perseiden "katseluun"...:eek:... tai en minä katellut, mutta ehkä jotkut muut. ;)

Turhaa mölyä ja pienestä asiasta. Sääli, että pressa vaivautuu ottamaan kantaan tuollaiseen asiaan....

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Nomi tiivisti tämän asian melkosen hyvin :ahem:
Ett silleen!!!!!!!!1

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Niin kauan kun naisilla asepalvelus ei ole suomessa pakollinen, ei heidän pitäisi myöskään olla moralisoimassa ja päättämässä armeijan toimintaa ja sisäisiä asioita :rolleyes:

thInk

Palava peikko
Sijainti
Maranello
Black Leopard sanoi:
Niin kauan kun naisilla asepalvelus ei ole suomessa pakollinen, ei heidän pitäisi myöskään olla moralisoimassa ja päättämässä armeijan toimintaa ja sisäisiä asioita :rolleyes:
Agreed. Ja samoin kaikki ne jotka eivät edes armeijaa ole käyneet, voisivat pitää läpensä kiinni aiheesta! Esimerkiksi punatulkku-Halonen.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Entäs minä?, vaikka en olekaan armeijan ylipäällikkö, saanko minä sanoa mielipiteeni? Olenhan sentään kahlannut 240 vrk pitkän asepalveluksen läpi PstKssa Dragsvikissä ja kuljetustoimistonhoitajana Hangossa;)

Minun mielestäni kaikki bikinishowt armeijassa sekä koko armeijan voi lakkauttaa tarpeettomina.:thumbup:

Muuten kyllä bikinishowt käyvät mulle;)

Observer

Well-known member
Meillä tuota bikinishowta vastaava tapahtuma oli Pets-nimisen duon esiintyminen jossa tyttöjen vaatetus toki oli melko ilmava. Esityksen parasta antia oli sotilaskodin munkki ja Fanta-pullo sekä se että todennäköisesti ilman tuota tapahtumaa olis tiedossa ollut jotain veemäisiä ilta-aktiviteetteja kuten esmes "palohälytys" joka tapahtui melko useasti palveluksen alkuaikoina.

thInk

Palava peikko
Sijainti
Maranello
Mun puolesta Halosen omat showt (varustukseen katsomatta) voisi kieltää 'epäsopivina'. :yuck:

patriot

Foorumin senaattori
Tässä on nyt presidenttipelin makua foorumilla.... Jaska mieliset Vs. Jones mieliset! :eek!:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
patriot sanoi:
Tässä on nyt presidenttipelin makua foorumilla.... Jaska mieliset Vs. Jones mieliset! :eek!:
Noniin, ohjus ei tuhoa joneksen kanssa erimieltä olevien mahdollisuuksia nimeämällä ne jaskan-mielisiksi :nope:
Ett silleen!!!!!!!!1

elle

-------
Formulanomi sanoi:
Turhaa mölyä ja pienestä asiasta.
Niinpä niin. Siksipä tämä poikien kollektiivinen hätä kuulostaakin .. miten sen sanoisi lievästi .. hellyyttävältä.

patriot sanoi:
Tässä on nyt presidenttipelin makua foorumilla.... Jaska mieliset Vs. Jones mieliset!
Antakaa nyt vähän enemmän armoa!

patriot

Foorumin senaattori
Jones sanoi:
Jack & Jones:ahem:

Eikös Patriot kuulu jaskalaisiin?:doubtful:
Tässä asiassa enemmän kuulun Jaskan leiriin. Toisaalta löydän itseni enemmän näiden kahden välistä, poliittisesta keskustasta.