Laatikkokauha
Well-known member
- Liittynyt
- 7.8.2008
- Viestit
- 1187
Sauber
Pic-Kobayashi Testikuski: Gutiérrez
Höpö höpö, meksikolaissponsorit pitävät huolen, että Gutierrez perii Perezin paikan.
Sauber
Pic-Kobayashi Testikuski: Gutiérrez
Eikö olisi helpompi vain ryhtyä suoraan kannattamaan Alonsoa? Kimistä kun ei Alonsoa kuitenkaan saa.Nyt olisi kimin porukoilta pelimiesliike vaatia ens kaudeksi semmoset ehot että auto rakennetaan hänen ympärille ja hän saa aina uudet osat. Ja myös että hän on selkeä ykköskuski ja sitä kautta lähetään hakeen mestaruutta tosissaan.
Näin itsekkin ajattelin aluksi, mutta jos Gutierrez ajaa perjantaisin saa talli hieman rahaa meksikosta ja loput tulee Piciltä. Picin suvulta kumminkin löytyy (todella?) paljo rahaa. Picin isä omistaa ilmeisesti ainakin osan Renaultista ja varmasti paljon muutakin ja äiti omistaa ilmeisesti firman jolla on 6000 rekkaa.Höpö höpö, meksikolaissponsorit pitävät huolen, että Gutierrez perii Perezin paikan.
ÄÄäh... liian helppoa. ;D Mutta toki tuo alonson taktiikka tuottaa tulosta. Ei niin hyvällä autollaki voidaan taistella mestaruudesta kun on tallin täysi tuki takana. Ja keskitytään yhteen kuljettajaan ja loppuaika jos jää niin kikkaillaan toisen auton kanssa. Voisi alkaa kimiki jo tässä vaiheessa uraa vaatia tuommosta, niin tuo mestaruuden hakeminen ei olis aina niin tuskaista.Eikö olisi helpompi vain ryhtyä suoraan kannattamaan Alonsoa? Kimistä kun ei Alonsoa kuitenkaan saa.
Perez'in takanahan on maailman rikkain mies.En jaksa silti uskoa, että Picin tukijat pystyvät panostamaan taloudellisesti yhtä paljon kun meksikolaisfirmat, jotka eivät myöskään pyöri millään nappikaupalla.
Mutuilisin silleen, että sukset tallin kanssa on mennyt yksinkertaisesti vaan aika pahasti ristiin ja Hamilton on pakotettu katsomaan paikkaa muualta. Eihän siinä olis muuten mitään järkeä, sillä Hamiltonin kannalta Mclaren on yksi sarjan parhaita talleja kaudesta toiseen ja Mclarenin kannalta Hamilton on yksi sarjan nopeimpia kuljettajia. Ehkä ne on vaan saanut tarpekseen kaikesta negatiivisesta julkisuudesta mitä Hamiltonin tempailut aiheuttaa, kuten monet kolaroinnit (ei tosin tällä kaudella), Hamiltonin seurustelukuviot, kännisekoilu ja twitter-incidentti.Ei muuten Hamilton hirveän riemuiten tallin kanssa voittoa juhlinut heti kisan jälkeen, mikä lienee omiaan lisäämään vauhtia Mersu-huhuille. Mielenkiintoinen tilanne kyllä. Kuulostaa mielestäni melko uskomattomalta, mikäli Hamilton oikeasti katselee paikkaa muualta.
Kappas vaan, on äänensävy muuttunut McLarenin päässä melko nopeasti. Ei ole pitkä aika, kun sanottiin, että ollaan melko varmoja että Lewis jatkaa tallissa. Jos Hamilton lähtee, niin väittäisin, että Kimi on kyllä ehdolla talliin, mihin ehkäpä myös Kimin eilinen kommentti f1.com:ssa viittasi. Mikäli Kimi olisi varmasti jatkamassa Lotuksella, niin luulisin, että hän voisi tyrmätä huhut sanomalla ehdottomasti ajavansa Lotuksella myös ensi vuonna.Jordanin haastattelussa Whitmarshin puheet eivät minusta kuulosta siltä, että Hamilton jäisi talliin.
http://www.youtube.com/watch?v=7_3VXyx71f4
Räikkönen sanoi noin 2009, tosin Ferrarista. Eli ei tuokaan mitään huhuja tyrmäisi.Kappas vaan, on äänensävy muuttunut McLarenin päässä melko nopeasti. Ei ole pitkä aika, kun sanottiin, että ollaan melko varmoja että Lewis jatkaa tallissa. Jos Hamilton lähtee, niin väittäisin, että Kimi on kyllä ehdolla talliin, mihin ehkäpä myös Kimin eilinen kommentti f1.com:ssa viittasi. Mikäli Kimi olisi varmasti jatkamassa Lotuksella, niin luulisin, että hän voisi tyrmätä huhut sanomalla ehdottomasti ajavansa Lotuksella myös ensi vuonna.
Ihan järjellä ajateltuna Kimi on silloin varmasti todella vahva ehdokas Buttonin tallikaveriksi. Tuntee tallin, on osoittanut nopeutensa ja luulisi, että ajotyyliensä puolesta Kimi ja Jenson sopisivat hyvin yhteen. Mclarenin muut vaihtoehdot olisivat kuitenkin "vain" nuoria ja melko kokemattomia kavereita, eikä sarjassa nyt mielestäni ketään niin suurta lahjakkuutta aja, etteikö menisi Kimin ohi sopivaa kuskia miettiessä. Tosin vaikka Mclaren haluaisi Kimin, niin sopimusehdoista pitäisi vielä päästä yhteisymmärtykseen ja se taas on varmasti helpompaa nuorien kuljettajien kanssa.Kappas vaan, on äänensävy muuttunut McLarenin päässä melko nopeasti. Ei ole pitkä aika, kun sanottiin, että ollaan melko varmoja että Lewis jatkaa tallissa. Jos Hamilton lähtee, niin väittäisin, että Kimi on kyllä ehdolla talliin, mihin ehkäpä myös Kimin eilinen kommentti f1.com:ssa viittasi. Mikäli Kimi olisi varmasti jatkamassa Lotuksella, niin luulisin, että hän voisi tyrmätä huhut sanomalla ehdottomasti ajavansa Lotuksella myös ensi vuonna.
Lehtiä jos uskoo, Kimi voi irtisanoa sopimuksen vaikka huomenna jos on sijoittunut sijalle 1-24.Kellään tarkempaa tietoa / mutua Kimin sopimuksen menestyspykälistä, lähinnä tuon ensi vuoden sopimuksen suhteen.
Jostain luin, että sellainen umpeutuisi syyskuun lopussa. Ja Kimi voisi myös vaihtaa tallia siinä tapauksessa, että menestyisi odotuksia paremmin. Tämä mahdollistaisi siirtymisen paremmille palkoille?
Enpä tiedä Boullierin intressejä mutta ei välttämättä ole pitkällä tähtäimellä suojatin etu eikä sitä kautta managerinkaan, että sitä vängällä pidetään siinä tallissa missä manageri on pomona. Myös Briatore oli Heikin manageri ja Rellun tallipäällikkö silloin kun neuvotteli Heikille Mclaren sopparin. Vähemmällä neuvottelemisella olisi päässyt jos olisi pitäny sen itsellään mutta eipä pitänyt.Grosjean sekoittaa sikäli mielenkiintoisesti pakkaa että tiimipäällikkö sattuu olemaan managerina. Mutta, jos talli haluaa joskus taistella tosissaan merkkimestaruudesta niin kannattaako väkisin pitää toisena kuskina sellaista jolla tuntuu olevan ikäänkuin kilpailu Maldonadon kanssa että kumpi romuttaa autonsa useammin? Lotus on nyt tallipisteissä kolmantena ja Kimi tuonut pisteistä lähes kaksi kolmasosaa.
Minä en oo vielä menettäny toivooni Grosjeaniin. Kyseessä kuitenkin sen verran nopea kuski, ja oliko tuo alasarjoissa mitenkään kolariherkkä? Minusta Lotuksen ei kyllä kannata vaihtaa kuskeja.Grosjean sekoittaa sikäli mielenkiintoisesti pakkaa että tiimipäällikkö sattuu olemaan managerina. Mutta, jos talli haluaa joskus taistella tosissaan merkkimestaruudesta niin kannattaako väkisin pitää toisena kuskina sellaista jolla tuntuu olevan ikäänkuin kilpailu Maldonadon kanssa että kumpi romuttaa autonsa useammin? Lotus on nyt tallipisteissä kolmantena ja Kimi tuonut pisteistä lähes kaksi kolmasosaa.
Varmaan loppukausi ratkasee aika paljon Grossulla. Jos starttivarmuus ei parane niin en usko että edes Boullier kehtaa kaveria kisakuskina katsella.Minä en oo vielä menettäny toivooni Grosjeaniin. Kyseessä kuitenkin sen verran nopea kuski, ja oliko tuo alasarjoissa mitenkään kolariherkkä? Minusta Lotuksen ei kyllä kannata vaihtaa kuskeja.
Mies ajaa vasta ekaa vuottaan, joten hänelle annetaan paljon anteeksi. Nopeahan mies on kun sille päälle sattuu ja Räikkönen oli vielä hetki sitten helisemässä.Varmaan loppukausi ratkasee aika paljon Grossulla. Jos starttivarmuus ei parane niin en usko että edes Boullier kehtaa kaveria kisakuskina katsella.
Joo jos tolla menolla viel loppukaudenkii kolaroi ja säheltää ni eihän tollaista ole mitään järkeä pitää tallissa kenenkään ? Tosin uskon et kaveri tosta rauhottuu. Nopeutta löytyy kyllä ihan hyvin. Semmonen perus hyvä kuski keskikestin talliin. Nykyinen Lotus saattaa olla kaverille "liian" hyvä talli. Mut kyll se paikan jostain ansaitsee, jos vaan saa ajettua maaliin saakka ny suurimmanosan edes loppukauden kisoista. Kattellaan ja tunnustellaan mitä tästä tuleepiVarmaan loppukausi ratkasee aika paljon Grossulla. Jos starttivarmuus ei parane niin en usko että edes Boullier kehtaa kaveria kisakuskina katsella.