Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
Niin tai halua ajaa Sauberia. Voiskohan Lotuksella löytyä tilaa Schumille 2013?Uskoisin Sauberilta irtoavan paikan Schumille, jos herralla vaan on ajohaluja jäljellä.
Niin tai halua ajaa Sauberia. Voiskohan Lotuksella löytyä tilaa Schumille 2013?Uskoisin Sauberilta irtoavan paikan Schumille, jos herralla vaan on ajohaluja jäljellä.
Niinpä, rahoille saattaa olla tarvetta jos muistan oikein että McLaren joutuu ensi kaudella maksamaan moottoreista. Ei Perez varmaankaan sysipaska ole ja vaikuttaa aika luotettavalta pisteiden kerääjältä. Ei nuo muutkaan parin viime kauden tulokaskuskeista miltään jumalilta vaikuta, joten kun ei parempaakaan ole saatavilla. Button on todistanut kynenevänsä voittoihin, ja ykköskuskina auto varmaan saadaan toimimaan varmemmin hänen säädöillään.Itsekin epäröin siirtoa, mutta tänään mietittynä vähän uusin silmin. Olisiko ollut ketään parempaakaan saatavilla, joka voisi sitoutua McLarenille esim. kolme vuotisella sopimuksella, jonka jälkeenkin jatko olisi mahdollista? Eipä ole juurikaan näkyvissä. Ainut potentiaalinen kuljettaja olisi ollut Vettel, mutta sopimus RB:lle. di Resta ja Hulkenberg olisivat olleet lisäksi, mutta eipä nekään juuri parempaa ole väläyttäneet kuin Perez. Kovalaisen palkkaaminen uudelleen olisi ollut riski, koska eipä tiedä kuinka hyvin Heikki suoriutuu McLarenilla... Räikkönen ei ole enää mikään juniori.
Toivon, ettei tästäkin ala ikuisia Tolmex/Telmex-puheita....
McLaren mihinkään ole liukumassa. Ei sen tarvitse kärsiä rahapulasta, kyllä McLarenin vahvuiselle brändille aina sponsoreita löytyy. McLaren oli pitkään ainut F1:n voittoa tuottava talli. Saattaa olla vieläkin.Uskon tuon moottori/budjettiasian myös vaikuttaneen siihen, että Hamilton haistoi tulleen ajan vaihdokselle. Parempi vaihtaa tallia huipulta kuin liukua alas sen kanssa.
Sais Schumi siirtyä kokonaan syrjään. Vie turhaan ajopaikan nuoremmilta kuskeilta, ja Kovalainenkin saattas päästä Sauberille, jos Schumi ei ole viemässä yhtä paikkaa. Eihän Schumin ajopanos kai kummoisempi ole enää kuin esim. Maldonadon, Sennan tai Kobayashin?Niin tai halua ajaa Sauberia. Voiskohan Lotuksella löytyä tilaa Schumille 2013?
Niin on. Tosin tuosta "tulevasta mestarista" voidaan olla montaa mieltä. Mun mielestä Nico on koko Mersu-uransa ajan hiippaillut HMV-tyyppisesti tuolla jossain tv-kuvien ulkopuolella. Paria väläytystä lukuunottamatta ei ole vain vakuuttanut, koska kyllähän tuo eläkeläinen olisi pitänyt nimenomaan vauhdin puolesta lyödä kanveesiin. Noh, ensi vuonna Hamilton sitten mittaa Nicon todellisen nopeuden.Edelleenkinhän Schumi ajellut tasatahtia tämän "tulevan mestarin" Nicon kanssa, vaikka keskeytystilaston myötä näyttääkin heikolta.
Vauhdin puolesta on lyötykin, mutta muuten tosi kesyä menoa. Schumilla vauhti on jäänyt pariin väläytykseen.Paria väläytystä lukuunottamatta ei ole vain vakuuttanut, koska kyllähän tuo eläkeläinen olisi pitänyt nimenomaan vauhdin puolesta lyödä kanveesiin.
Mun mielestä tässäkin on kehitys juossut vähän hassuun suuntaan. 2010 Rosberg vei Schumacheria vähän joka osa-alueella. Viime vuonna Schumi oli jo kisoissa ihan yhtä nopea(jos ei nopeampi), ja tällä kaudella tuntuu aika-ajotkin menneen aika tasan.Vauhdin puolesta on lyötykin, mutta muuten tosi kesyä menoa.
Schumia sen enempää tuntematta kuvittelisin, että ei se tässä vaiheessa enää kenenkään selkeä aisankannattaja halua olla. Ferrarilla(Pankilla) taas ei ole varaa alkaa laskeen Alonson markkina-arvoa. En tiedä olisko siitä edes huolta, vaikka tasapäiset kohtelut olis, mutta.. nääh. Schumi tietää nämä samat jutut ku mekin. Alonso on ferrarin kuningas tänäpäivänä.Sanokaa mun sanoneen: Perezin korvaa Massa.
Tämä domino päättyy siihen että Massa ajaa ens kaudella Sauberia ja Schumi Ferraria.
Jos Miihkali lähtee eläkkeelle, Ferrarilla ajaa Kovalainen. Tosin epäilen vahvasti ettei Leuka haluaa lopettaa tämän kauden selkäsaunaan vaan kokeilee onneaan vielä kerran punaisissa.
on verrattava, että Vuoden 2001 Sauber oli heikompi kuin nykyinen muihin verrattuna. Lisäksi Kimi ei ollut eikä ole edelleenkää niin virhe herkkä kuin sergio.Kovalaisen tai Räikkösen ekat kaudet vakuuttavampia kuin Perezin? Aika vahvojen värilasien takaa saa katsella mun mielestä jos Kovalaisen 'kautta kokonaisuutena tarkasteltaessa' saadaan siitä yhtään sen vakuuttavamman kuin Checon vastaavasta huomioiden sen alkukauden kauhean säheltämisen ja vaikka Kimi silloin kovin lahjakkaaksi tiedettiinkin niin tosi tosi kaukana 'selkeästi pienemmästä riskistä' se silti oli.
http://www.iltalehti.fi/formulat/201210010135811_fo.shtml kimi siellä ajellee. Italialaisten mukaan.Sanokaa mun sanoneen: Perezin korvaa Massa.
Tämä domino päättyy siihen että Massa ajaa ens kaudella Sauberia ja Schumi Ferraria.
Jos Miihkali lähtee eläkkeelle, Ferrarilla ajaa Kovalainen. Tosin epäilen vahvasti ettei Leuka haluaa lopettaa tämän kauden selkäsaunaan vaan kokeilee onneaan vielä kerran punaisissa.
Tähän huhuun ei usko erkkikään (mustakari), täyttä häränpaskaa. Ihan ku Ferrari ottaisi Kimin takaisin kun Alonson takia Kimi potkittiin poies.http://www.iltalehti.fi/formulat/201210010135811_fo.shtml kimi siellä ajellee. Italialaisten mukaan.
Jos Erkki ei usko, niin se on silloin tottaTähän huhuun ei usko erkkikään (mustakari), täyttä häränpaskaa. Ihan ku Ferrari ottaisi Kimin takaisin kun Alonson takia Kimi potkittiin poies.
Ei ollut. 2001 Sauber oli tallimestaruudessa neljäs, tänä vuonna tulee olemaan kuudes. Autojen erot - siinä kuin tallienkin - ovat tänä vuonna pienemmät, mikä mahdollistaa ajoittaiset väläykset, mutta koko kauden perspektiivillä katsottuna Sauberin edellä on tänä vuonna enemmän autoja kuin 2001.on verrattava, että Vuoden 2001 Sauber oli heikompi kuin nykyinen muihin verrattuna.
Tässä on ollut pari niin hyvää kauttaa että on oikein unohtunut kuinka tylsiä noi 90-luvun lopun ja 2000-luvun alun kisat olivat. Keskitasosella tallilla oli mahdollisuudet pisteille, koska lähes joka kisassa kärkitallien autot keskeyttivät, mutta mitään asiaa niillä ei ollut podiumille kuin poikkeustapauksissa.Ei ollut. 2001 Sauber oli tallimestaruudessa neljäs, tänä vuonna tulee olemaan kuudes. Autojen erot - siinä kuin tallienkin - ovat tänä vuonna pienemmät, mikä mahdollistaa ajoittaiset väläykset, mutta koko kauden perspektiivillä katsottuna Sauberin edellä on tänä vuonna enemmän autoja kuin 2001.
Heh :alppu:Jos Erkki ei usko, niin se on silloin totta
Varmasti siellä jonkinlaista empatiaa tunnetaan Felipeä kohtaan,hän on tiimipelaaja ja olihan mies kuitenkin suhteellisen hyvässä vauhdissa ennen onnettomuuttaan.Oikeastaan uskon, että Massa on pysynyt näin pitkään Ferrarilla ainoastaan siksi, että se on osa Ferrarin "perhettä" ja jotenkin voin kuvitella vaikeaksi potkia pois kuskia joka on hengenvaarallisesti loukkaantunut Ferrarin ratissa ja tullut takaisin. Vaikka eihän Ferrarilla tuossa mitään syyllisyyden tuntoa tulisi ollakkaan, voi asia olla myös näin. Osittain taas tuntuu, että Ferrarilla on päätetty ettei Alonson rinnalle voi ottaa liian nopeaa kuskia. Aika kova päätös kyllä jos ajatellaan valmistajien mestaruutta.
Mitenkähän ne on laskenu, että Alonso ja Vettel tulisi toimeen keskenään. Vai onko Alonso jäämässä ennen sitä eläkkeelle? :doubtful:
Jos ei niin siitä tulee hauskaa