Kultapossukerho

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Kultapossukerho a.k.a. KULTIS

Onko täällä vanhoja kultapossukerholaisia? Itse lopetin viime viikolla viimeisenkin tilini Danskiksesta, joten kultapossukerhosta alkanut Postipankki-asiakkuus on taputeltu.
 
Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Onpa hyvinnii. Isä oli päällikkönä tuossa firmassa, niin tuli vähän 'syntymälahjana'. Tosin tili oli aina tyhjä.

Eipä siellä OP:n tililläkään ole kuin koiperhonen. Paskoja on pankit Suomessa siis.:nope:
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mää oon kans. Voitin Leppäkosken ala-asteelle kiertueellaan pyörähtämään saapuneen Kultapossukerhobussin tietovisassa heijastimen ja viivottimen. Ratkaiseva kysymys oli, että koska on Suomen itsenäisyyspäivä, jonka tiesin ainoana.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Joo. Hippo ja Roope Ankka (tosin taisi pikkuveljen olla) löytyivät myös Kultapossun lisäksi. Hippo-hiihtoihin taisin kerran osallistua ja siitä ei jäänyt kuin joku jämäsija historian kirjoihin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Näissä kyselyissä huomaan aina, että olen ollut niin rahaton, että en ole edes kultapossukerhoon kuulunut. Työelämässäkään en ole varsinaisen 'kultapossukerhon' jäsen.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Vaikka jostain syystä vanhempani katsoivatkin että pojalla on hyvä olla tili about jokaisessa pankissa, niin ei sitä ihan kaikkeen täpöllä panostettu. Kultapossukerhoon ei siis kuuluttu Postipankin tilistä huolimatta. Osuuspankin Hippo -mitälie sälää sen sijaan kertyi.

Jossain mulla on leijonakantinen, hieno pankkikirja vielä tallessakin. Jos en väärin muista, niin tilin saldona on noin yksi penni.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulla oli KOP:n farkkukantinen pankkikirja ja Roope Ankka -kolikkolipas ja kotiin tuli Hakki Hamsteri.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Kotikylällä oli vain säästöpankki. Eli ei ole tullut kultapossukerhon selänpesurinkiin kuuluttua koskaan. Sikasosastolla sittemmin on tullut oltua.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Mulla oli KOP:n farkkukantinen pankkikirja ja Roope Ankka -kolikkolipas ja kotiin tuli Hakki Hamsteri.
Komp. Eetu Pelleäkin kävin joskus morjenstamassa.

Lisäks vasta rippijuhlissain sain tietää olleeni myös osuuspankkilaisia syntymästäin lähtien, kummitäti oli sinne silloin tilin avannut. Olinkin vuosikaudet ihmetellyt saamaani hipposälää. Myöhemmin haistatin Nordealle pitkät ja jättäydyin pelkästään Osuuspankin asiakkaaksi ja tänne muutettuani astuin sikariportaaseen ryhtymällä Omistajajäseneksi.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Eipä tainnut olla Säästöpankkien lapsiasakaskerholla mitään hienoa nimeä, mutta violetteja säästönorsuja sieltä jaettiin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Kuuluin kultikseen. Oli kova juttu. Keulin koulussa koska muut ei. Vaan naista saanut ma sillä en.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Olen kultapossukerholainen ja kotonani luin kerhonlehteä, kun kaverit hillu pihas.
 
Ylös