No kyllä aika moni nainen lutkuttaa kullia ihan mielellään.. Siis mitä hä?
No kyllä aika moni nainen lutkuttaa kullia ihan mielellään.. Siis mitä hä?
Soot vaan homokammoinen siksi kun et ole varma omasta seksualisuudestasi.Melkoinen homostelutoik :nope:
Siinäpä sinulle iskurepliikki kun selvität asiaa treffeillä alkajaisiksi.No kyllä aika moni nainen lutkuttaa kullia ihan mielellään.. Siis mitä hä?
Noh.. Mä nyt vaan ihmettelen tuota sun logiikkaasi.. Että jos sun nainen ottaa sulta suihin, niin onko se sitten yhtäkkiä ihan miellyttävää sunkin nuolla vittua? Eli siis miten tuollainen asia voi muuttua sen mukaan mistä kumppani tykkää?Siinäpä sinulle iskurepliikki kun selvität asiaa treffeillä alkajaisiksi.
Missä kirjoitin tuollaista? Sitä vaan sanoin alusta asti ettei siinä ole suurta eroa nuoleeko sen virtsan ja muun paskan mies vai nainen. Yhtä vastenmielistä se käsittääkseni molemmille on. Voi tosin olla että olen väärästä ja se onkin huippumiellyttävää, koska otoskokoni on 0.Noh.. Mä nyt vaan ihmettelen tuota sun logiikkaasi.. Että jos sun nainen ottaa sulta suihin, niin onko se sitten yhtäkkiä ihan miellyttävää sunkin nuolla vittua? Eli siis miten tuollainen asia voi muuttua sen mukaan mistä kumppani tykkää?
Nih. Kun tosimiehet panee, niin naiset on vaan tiellä.Sitäpaitsi homosteluhan se vasta on miesten homma!:thumbup:
Ok.. alkuperäisestä lauseestasi tuon ymmärsi vähän toisin.. :tongue:Missä kirjoitin tuollaista? Sitä vaan sanoin alusta asti ettei siinä ole suurta eroa nuoleeko sen virtsan ja muun paskan mies vai nainen. Yhtä vastenmielistä se käsittääkseni molemmille on. Voi tosin olla että olen väärästä ja se onkin huippumiellyttävää, koska otoskokoni on 0.