Kumman kaa (ryyppäämään)?

Kumman kanssa ryypiskelemään?


  • Äänestäjiä yhteensä
    37

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ihan sama kuka on toinen vaihtoehto, Rosberg voittaisi.
Paitsi ehkä Mika Salon. Tai jonkun muun.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Joko se nostelu riittäs?
Mä en oikein ymmärrä miksi jengiä vituttaa toikkien nostelu.Jos joku löytää itseään kiinnostavan aiheen toikkien joukosta eikö siihen saisi kirjoittaa koska se on vanha? Voitaisiin saman tien pistää jokainen toikki lukkoon 3kk niiden syntymästä.Niin ja vastaus topikkiin.Keke ehdottomasti,koska mulla ei riitä mielenkiinto rappioalkoholistien hölinöille.
 

Sinäputki

Troll
Liittynyt
13.7.2010
Viestit
4216
Sijainti
Trollhättan
Mä en oikein ymmärrä miksi jengiä vituttaa toikkien nostelu.Jos joku löytää itseään kiinnostavan aiheen toikkien joukosta eikö siihen saisi kirjoittaa koska se on vanha? Voitaisiin saman tien pistää jokainen toikki lukkoon 3kk niiden syntymästä.Niin ja vastaus topikkiin.Keke ehdottomasti,koska mulla ei riitä mielenkiinto rappioalkoholistien hölinöille.
Aamen.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mä en oikein ymmärrä miksi jengiä vituttaa toikkien nostelu.Jos joku löytää itseään kiinnostavan aiheen toikkien joukosta eikö siihen saisi kirjoittaa koska se on vanha? Voitaisiin saman tien pistää jokainen toikki lukkoon 3kk niiden syntymästä.Niin ja vastaus topikkiin.Keke ehdottomasti,koska mulla ei riitä mielenkiinto rappioalkoholistien hölinöille.
Kyllä mun mielestä kymmenkunta nostoo vielä menee, mutta parikymmentä lyhyen ajan sisällä alkaa jo olla siinä kintaalla. Ja haistakaa ite.
 
Ylös