Sama.Menisin loirin kanssa laulelee ja Rosbergin kanssa juttelee mukavia.
Sama.Menisin loirin kanssa laulelee ja Rosbergin kanssa juttelee mukavia.
NjäähJoko se nostelu riittäs?
Mä en oikein ymmärrä miksi jengiä vituttaa toikkien nostelu.Jos joku löytää itseään kiinnostavan aiheen toikkien joukosta eikö siihen saisi kirjoittaa koska se on vanha? Voitaisiin saman tien pistää jokainen toikki lukkoon 3kk niiden syntymästä.Niin ja vastaus topikkiin.Keke ehdottomasti,koska mulla ei riitä mielenkiinto rappioalkoholistien hölinöille.Joko se nostelu riittäs?
Aamen.Mä en oikein ymmärrä miksi jengiä vituttaa toikkien nostelu.Jos joku löytää itseään kiinnostavan aiheen toikkien joukosta eikö siihen saisi kirjoittaa koska se on vanha? Voitaisiin saman tien pistää jokainen toikki lukkoon 3kk niiden syntymästä.Niin ja vastaus topikkiin.Keke ehdottomasti,koska mulla ei riitä mielenkiinto rappioalkoholistien hölinöille.
Kyllä mun mielestä kymmenkunta nostoo vielä menee, mutta parikymmentä lyhyen ajan sisällä alkaa jo olla siinä kintaalla. Ja haistakaa ite.Mä en oikein ymmärrä miksi jengiä vituttaa toikkien nostelu.Jos joku löytää itseään kiinnostavan aiheen toikkien joukosta eikö siihen saisi kirjoittaa koska se on vanha? Voitaisiin saman tien pistää jokainen toikki lukkoon 3kk niiden syntymästä.Niin ja vastaus topikkiin.Keke ehdottomasti,koska mulla ei riitä mielenkiinto rappioalkoholistien hölinöille.