Kumman kaa (ryyppäämään)?

Kumman kanssa ryypiskelemään?


  • Äänestäjiä yhteensä
    37

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Loirin heitin ajattelematta, en tiedä muuttuisiko mielipide ajattelun jälkeen. Tuskinpa.

En jaksa kekeä saatana!
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Emmie sanojen painoista niin tiedä, mutta Veskun jutut ehkä ois lähempänä tätä elämää, kuin Keken.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Kekelle vois tarjota kaljat siitä hyvästä että sattui pelastamaan vaarin hengen joskus aikoinaan.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Formulaihmisenä näen, että minulla voisi olla enemmän jaettavaa Keken kanssa. Loiri on sitäpaitsi lopettanut viinakset, enkä todellakaan haluaisi olla se, joka ristiinnaulitaan mediassa rakastetun viihdelegendan tappamisesta.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6699
Sijainti
Täällähä mä
No jos JJ tarjois viinat , Keke selostas , Häkkinen tarjois kyydit Räikkösen kämpille ja aamulla Kyllönen sit selostas eilisen tapahtumat .
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Keken heitin kun en tunne ketään, joka oikeesti tietäisi F1-maailman sisäpiirijutut ja tekniset yksityiskohdat ja oikeestaan kaiken F1:sistä niin hyvin kun varmaan ehkä Keke. Siis kaikki, ihan autojen eroista 30 vuoden kehityksen aikana jne.. Menis kyllä keskustelu hänen kannaltaan varmaan tylsäksi kun tota ko. aihepiiriä tulisi sivuttua mun puolelta paljonkin kännäilyn lomassa.

Vesku ois sitten varmaan ihan elävästä elämästä legendoimiseen ja tarinoimiseen innoittavampi tyyppi, joten valinta oli vaikea mut kyl mä Keken silti valitsisin:ahem:
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Luin nopeasti otsikon: Mummon kaa (ryyppäämään)?
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Keken kanssa ehdottomasti. Loirikin on kova jätkä, mutta eihän se Rosbergia voita sitten millään!
 

Goblet

Iceman
Liittynyt
24.3.2008
Viestit
3109
Sijainti
Finland
En ryyppäis kummankaan kaa. Menisin Loirin kans laulelemaan ja Keken kans puhumaan mukavia ja ajelemaan!
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Menisin loirin kanssa laulelee ja Rosbergin kanssa juttelee mukavia.
 
Ylös