Miguel
beagle
Button on sitä mieltä, että Ferrari. McLaren tulee rämpimään kuten kaudella 2004.
Ferrarilla on parempi luotettavuus verrattuna Mäkkiin, mutta nopeutta ei. Kyllä Mäkki menestyy paremmin, vaikkakin luotettavuudesta ei ole mitään takeita.
Itse en olisi kovin varma vielä Hondan luotettavuudesta. Heillä saattaa olla vahva moottori, mutta kokonaisuuden pitää toimia, ei pelkän moottorin.Button ei pelkää McLarenin iskua
Turun Sanomat
HEIKKI KULTA
Brittitähti Jenson Button uskoo silmät loistaen, että Hondan meriittilista täydentyy varmuudella tänä vuonna.
1960-luvulla Honda ajoi omana tallinaan ja voitti kaksi Grand Prix -kisaa.
Sittemmin 1983-92 japanilaismerkki toimi Williamsin ja McLarenin moottoritoimittajana ja saavutti kuusi valmistajien ja viisi kuljettajien mestaruutta, 71 GP-voittoa ja 75 paalupaikkaa.
- Renault on talven aikana toiminut huippuluotettavasti ja saavuttanut muutamia todella kovia kierrosaikoja. On selvä, että heidät pitää lyödä, jos aiomme voittaa Bahrainissa, Button punnitsee.
- Enkä laskisi Ferrariakaan ulos. Heillä on heikko kausi takanaan, mutta talli on vahva ja omaa valtavasti kokemusta. Olen vakuuttunut, että Ferrari palaa kärkipäähän Bahrainissa.
Vaikka Kimi Räikkönen tykitti kolmen viimeisen testiviikon aikana kovia kierrosaikoja Barcelonassa ja varsinkin Valenciassa, McLaren ei tässä vaiheessa säväytä Buttonia.
- McLarenille näyttää tulevan vaikea kausi. Nähdäkseni heille koittavat samanlaiset vaikeudet kuin 2004. He eivät ole pystyneet tuottamaan autoa, joka olisi heti kilpailukykyinen.
- Uskoisin McLarenin kauden mittaan nousevan kärkitaistoon, mutta vielä heillä on pitkä matka sinne. Ensimmäisissä kisoissa ainakaan minun mielestäni McLaren ei aja voitoista, Button tölväisee.
Julkaistu 5.3.2006 22:42:18
Ferrarilla on parempi luotettavuus verrattuna Mäkkiin, mutta nopeutta ei. Kyllä Mäkki menestyy paremmin, vaikkakin luotettavuudesta ei ole mitään takeita.