geiloord
Rajoittunut mieshenkilö
Kumpi paskempi? Nirvana vai Pearl Jam?
Hah, Pearl Jam "johtaa"!Jahas, "joku" ei voi nyt vaan tunnustaa olevansa väärässä puolustaessaan Nirvanaa.
Smells like radio hits.Hah, Pearl Jam "johtaa"!
Toisin ku Pearl Jamilla, jolla on vaan astetta (aste se on pienikin aste) ärsyttävämpi laulaja.Smells like radio hits.
Kolme päivää on aika vähä. Ku joku oikeen kolahtaa, niin menee helposti kolme viikkoa. Ja puhun nyt musiikista.Kolme päivää putkeen Backspaceria kuunnelleena tunnen itseni hitusen loukatuksi tämän otsakkeen toimesta.
Kukahan tässä nyt on ärsyttävä? :doubtful:Toisin ku Pearl Jamilla, jolla on vaan astetta (aste se on pienikin aste) ärsyttävämpi laulaja.
Pakko vielä mainita, että Nirvanassa on sentään YKSI hyvä puoli: Ainakaan niiltä ei enää tule uusia levyjä!
Mullei toimi noin, olen ahmatti ja kyllästyn kaikkeen nopeasti. Toki kuuntelenkin Pearl Jamia, enkä musiikkia.Kolme päivää on aika vähä. Ku joku oikeen kolahtaa, niin menee helposti kolme viikkoa. Ja puhun nyt musiikista.
Erittäin epäkiinnostava aihe, mutta Pearl Jamin tuotanto, mitä nyt olen tullut kuulleeksi, on sävellyksellisesti heikkotasoisempaa. Pearl Jam siis paskempi
Tuohan kuulostaa mielenkiintoiselle...siis se levy, ei siskosi. Tai mistä minä tiedän.sisko on kasetille äänittänyt Neil Youngin "Mirror Ball" -levyn (jolla Pearl Jam toimii taustayhtyeenä) ja se on kyllä hyvä.