OoPee
Nuori ikäisekseen
Vähiin on jäänyt kummankin kuuntelu viimeaikoina, mutta silloin muinoin diggasin kyllä Pearl Jamista huomattavasti enemmän. Ten oli upea kiekko.
Vastasin siis Nirvana :frank:
Ainakin on (määrällisesti) vielä kahelimpi levyjenostaja kuin minä. Ja harrastanut sitä parikymmentä vuotta pidempään kuin minä.Tuohan kuulostaa mielenkiintoiselle...siis se levy, ei siskosi. Tai mistä minä tiedän.
On, ei se vaadi paperia, kynää, nuottiviivastoa, G- ja F-avainta kera tahtilajimerkinnän. Kyllä se nyt on vain sävelletty jos sovitaan, että kaikki soittaa samaa kappaletta samaan aikaan, tai samaa kappaletta eri aikaan tallennusta varten.Onko Nirvanan biisejä sävelletty
![]()
Kyllä ne Nirvanan biisit lähinnä improvisaatioilta kuulostaa, mutta ihan hyvin kyllä improttuOn, ei se vaadi paperia, kynää, nuottiviivastoa, G- ja F-avainta kera tahtilajimerkinnän. Kyllä se nyt on vain sävelletty jos sovitaan, että kaikki soittaa samaa kappaletta samaan aikaan, tai samaa kappaletta eri aikaan tallennusta varten.
Edit: tai ei mitään. Postauksessasi varmasti jotain sarkasmia, jota en jaksa ymmärtää
Tässä on täydellinen vastaus. Ottakaa muut oppia ja äänestäkää oikein!Vähiin on jäänyt kummankin kuuntelu viimeaikoina, mutta silloin muinoin diggasin kyllä Pearl Jamista huomattavasti enemmän. Ten oli upea kiekko.
Pöh, kansa tietää. Nirvana sentäs on kolahtanut edes jossain vaiheessa elämää monille, Pearl Jam vaan ärsyttää. Check the poll if you don't believe!Tässä on täydellinen vastaus. Ottakaa muut oppia ja äänestäkää oikein!
Ja milloin sä oot alkanu uskoa enemmistön mielipidettä?? :thumbdown Kyllä ne britnispierssit ja eimuvainhaussitki soi koko ajan tuolla radiossa.Pöh, kansa tietää. Nirvana sentäs on kolahtanut edes jossain vaiheessa elämää monille, Pearl Jam vaan ärsyttää. Check the poll if you don't believe!
Jos Kurt olisi elänyt pitempään tuolla levyllä taustayhtyeenä olisi Nirvana. Neil oli nimittäin koittanut tavoittaa Kurttia puhelimitse sopiakseen yhteistyöstä, mutta Kurt makasi silloin jo päättömänä kotonaan.Mulla meni koko grunge-hommeli hyvin pitkälti ohi aikoinaan. Nirvanan "Smells like teen spiritiltä" nyt ei tietysti voinut välttyä, mutta muuten. Pearl Jamista on vielä vähemmän kokemusta, paitsi että sisko on kasetille äänittänyt Neil Youngin "Mirror Ball" -levyn (jolla Pearl Jam toimii taustayhtyeenä) ja se on kyllä hyvä.
Mielenkiintoista (ja mulle uutta) tietoa. Ei ole niin hirveästi Neil Youngin touhuista tullut luettua vaikka musiikistaan pidänkin.Jos Kurt olisi elänyt pitempään tuolla levyllä taustayhtyeenä olisi Nirvana. Neil oli nimittäin koittanut tavoittaa Kurttia puhelimitse sopiakseen yhteistyöstä, mutta Kurt makasi silloin jo päättömänä kotonaan.
Kurtin kuoleman jälkeen Young myös oli monen monta vuotta soittamatta Hey hey, my my -kappalettaan koska Kurt siteerasi sitä itsemurhaviestissään: "it's better to burn out than to fade away".
Saman vuonna julkaistu Youngin sleeps with angels oli Cobainin muistolle omistettu albumi.