Minun mielestäni Kyllönen on paras vaihtoehto formulaselostajaksi. Mies on 1970-luvun alusta lähtien seurannut formulaa innokkaasti, ja F1-selostukset aloittanut vuonna 1985 Monacon GP:ssä. Kyllösen lapsellinen innostuminen pienestäkin asiasta, ja ne legendaariset kommentit saavat aina minun suupielet hymyynpäin. Kyllönen on Suomen " Murray Walker", mies, jonka selostuksia emme varmasti unohda. Ei kyllä Saarenkaan "Kerppenin rehtoreita", sun muita "Hauskoja lempinimiä" unohda, vaikka haluaisikin. Mies, joka on selostanut ennen salibandyä, eikä ole edes katsonut formuloita ennen ensimmäisä selostusurakoita F1:ssä, ei siitä ole voinut tulla kuin tälläistä selostusmateriaalia.Ajattelin, että miltäköhän mahtaisi kuullostaa Jerezin -97 aika-ajot, ja viimeiset kierrokset kisassa Saaren selostuksella. Varmasti kauhealta. Samoin Suzukat -98 ja -99 + Imolan aika-ajot 2000. Ei sitä pystyisi kuuntelemaan.
Ainoa kisa, missä olen todella paljon pitänyt Saaren selostuksesta, on Monaco 2005. Siinä oli sitä asiantuntevuutta, ja sopivin määrin hehkutusta, taisipa olla myös sellainen kisa, ettei kuulunut kertaakaan "Kerppenin rehtoria". Jos hän pystyisi jatkamaan sillä linjalla, Saari olisi mielestäni sopiva selostamaan maksuformuloita, yhdessä Kyllösen, Mustakarin ja Keken kanssa. Mutta, tämä on se ratkaiseva vuosi Saarelle, kunnon selostusta on synnyttävä, tai vaihtuu osat Kyllösen ja Saaren kesken. Odotellaan innolla tätä tämän vuotista vertailua Kyllösen ja Saaren välillä. Ihan rehellisesti sanoen, toivon, että Saari parantaisi selostustaan, jo pelkästään lempinimien poisto riittää noin 40% paremman selostuksen syntymiseen.