Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Hirveästi ei Helsingin pormestariasetelma vaikuttanut täällä. Turhaa jääräämistä aiheesta + hallituskysymyksen repostelu.
Taitaapi kilvoitella tasaisesti itse äänestämäni henkilön kanssa?Äänestämäni henkilön tilanne näyttää ihan hyvältä.
Hengittää elvytyksen jälkeen omin voimin?Äänestämäni henkilön tilanne näyttää ihan hyvältä.
Nyt oikeesti....jotka kaikki muuten olivat PerSujen riveissä...
Arvaan: Oras "bidee" Tynkkynen ja Saatana Aleksovski?Taitaapi kilvoitella tasaisesti itse äänestämäni henkilön kanssa?
Mahtaako tämä yhtään siitä parantua. Melkoinen sirkus.Tampereen 10 suosituinta (tämän hetkisen tilanteen mukaan) ehdokasta ovat 7 nuorta naista ja 3 vanhaa ukkoa. Ei kai siinä.
Javiera Merchant-Aladob ja Olli Heikkilä?Taitaapi kilvoitella tasaisesti itse äänestämäni henkilön kanssa?
Tuohon toki juurikin viittasin. Tosin äänistä on vasta vähän yli puolet laskettu.Paljon onnea kaikille hesan stadilaisille: Paavo Väyrynen on valittu valtuustoon.
Sai tyyliin 30% enemmän ääniä kuin toiseksi tullut. Ehkä pääsee valtuuston puheenjohtajaksi heiluttamaan nuijaa kokouksissa :eek!:Ei vaan eniten ääniä koko kaupungissa. Vertausluku on seitsemänneksi suurin.
Luulin että runkku. Mut ei sitte vissiin.Burbbi on kunkku eli ihan täysi....KUNKKU TIETYSTI.. Mitä oikein luulitte.
Ei tietenkään.Luulin että runkku. Mut ei sitte vissiin.