Kuntavaalipuolueesi-äänestys

Mitä puoluettä äänestät tai äänestit tulevana tai menneenä sunnuntaina 9.4. 2017

• SDP

Äänet: 7 23,3%
  • Keskusta

Äänet: 3 10,0%
  • Kokoomus

Äänet: 5 16,7%
  • RKP

Äänet: 0 0,0%
  • Kristilliset

Äänet: 1 3,3%
  • Vihreät

Äänet: 5 16,7%
  • Vasemmistoliitto

Äänet: 1 3,3%
  • Perussuomalaiset

Äänet: 4 13,3%
  • Suomen Kommunistinen puolue

• Kommunistinen työväenpuolue

Äänet: 2 6,7%
  • Liberaalit

• Piraattipuolue

• Eläinoikeuspuolue

• Kansalaispuolue

• Feministit

Äänet: 2 6,7%
  • Itsenäiset

• Äänestäjiä yhteensä
    30
  • Äänestys suljettu. .

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ei hitto, olenko mä ainoa joka olen äänestänyt Kommunistista työväenpuoluetta?:confused::frown::nope::thumbfh:

Örfil

Guest
Onko noita komukoita tosiaan (taaskin) kaksi eri lahkoa? Eikö ne vieläkään sovi yhden punalipun alle aatteineen?

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
No, eiköhän ko. teema jatkune tulevaisuudessakin silloin tällöin.
Teemahan sopii noihin maanteihin, työpaikkoihin, kauppakeskuksiin, ...

Mutta kun Wanha kunnon säätoikki (KeSää, Kevätsää,...) tai syömistoikkikin on nyt raiskattu tuolla, niin ei voi kun onnitella mauttomuudesta. Voisi sen verran kunnioittaa vanhoja perinteitä toikessa, ettei syydä Tapahtumia ja Sattumuksia niihin.

Pitää vissiin perustaa aina se perinteinen versio rinnalle, niin käyttäjät saa ratkaista kumpa käyttää.

Örfil

Guest
Pitää vissiin perustaa aina se perinteinen versio rinnalle, niin käyttäjät saa ratkaista kumpa käyttää.
Tai oman foorumin, jossa on ainoa ylläpitäjä ja moderaattori.

Parhaiten se onnistuu Windowsin Notepadilla, jonka kapasiteetti riittää hyvin yhden forumistin kokoisen forumin tarpeisiin. Eikä tartte edes nettiyhteyttä ja kalliita servereitä.

Örfil

Guest
Täällä yhdet puhuu kuntavaaleista kuin leivästä, kun toiset Vandaan cooleista ilman alaleukaa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Teemahan sopii noihin maanteihin, työpaikkoihin, kauppakeskuksiin, ...

Mutta kun Wanha kunnon säätoikki (KeSää, Kevätsää,...) tai syömistoikkikin on nyt raiskattu tuolla, niin ei voi kun onnitella mauttomuudesta. Voisi sen verran kunnioittaa vanhoja perinteitä toikessa, ettei syydä Tapahtumia ja Sattumuksia niihin.

Perustahan. Ei se ole mulle ongelma. Mää tulen kuitennii viljelemään Tapahtumia & Sattumuksia tulevaisuudessakin aina silloin tällöin. Kohtuudella.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Perustahan. Ei se ole mulle ongelma. Mää tulen kuitennii viljelemään Tapahtumia & Sattumuksia tulevaisuudessakin aina silloin tällöin. Kohtuudella.
Kuten yllä totesin, niin sopivat varsin hyvin noihin, joihin se on alunperinkin perustettu. Mutta nyt tössit vanhan säätoikin ja syön parhaillaan-toikin.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa

Parhaiten se onnistuu Windowsin Notepadilla, jonka kapasiteetti riittää hyvin yhden forumistin kokoisen forumin tarpeisiin. Eikä tartte edes nettiyhteyttä ja kalliita servereitä.
Pärjään varsin hyvin nykyiselläkin asetelmassa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa

Kannatan.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Kuten yllä totesin, niin sopivat varsin hyvin noihin, joihin se on alunperinkin perustettu. Mutta nyt tössit vanhan säätoikin ja syön parhaillaan-toikin.
Tojckien sisällöt ja asiat pysyvät kuitennii samoina vuodesta toiseen, niin miksi miksi moinen hyökkäys luomieni ja päivitttämieni otsikkojen nimiä vastaan?

Itse olet muistaakseni useasti ollut sitä mieltä, että asioiden, sanontojen ja kielen on hyvä muuttua ja uudistua? Käytätkin usein perin outoja sanontoja ja sanojen väännöksiä. Ihmettelen vaan kun paheksut omasta mielestäsi "väännneltyjä" otsikointejani.

Mää olen nyt muuttanut muutaman perinteisen tojckin "T & S"-muotoon. En nyt näe siinä nyt kyllä mitään ihmeellistä ja paheksuttavaa eroa?

Oletan, että säät ja syömiset ymmärretään, vaikka otsikossa lukee sitten "Syön parhaillaan" tai "Tapahtumia ja sattumuksia syömisessä" tahi "Tapahtumia & sattumuksia" säässä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Tojckien sisällöt ja asiat pysyvät kuitennii samoina vuodesta toiseen, niin miksi miksi moinen hyökkäys luomieni ja päivitttämieni otsikkojen nimiä vastaan?

Itse olet muistaakseni useasti ollut sitä mieltä, että asioiden, sanontojen ja kielen on hyvä muuttua ja uudistua? Käytätkin usein perin outoja sanontoja ja sanojen väännöksiä. Ihmettelen vaan kun paheksut omasta mielestäsi "väännneltyjä" otsikointejani.

Mää olen nyt muuttanut muutaman perinteisen tojckin "T & S"-muotoon. En nyt näe siinä nyt kyllä mitään ihmeellistä ja paheksuttavaa eroa?

Oletan, että säät ja syömiset ymmärretään, vaikka otsikossa lukee sitten "Syön parhaillaan" tai "Tapahtumia ja sattumuksia syömisessä" tahi "Tapahtumia & sattumuksia" säässä.
Vaikka sä nyt yrität esittää joko huonomuistista tai muuten joviaalia, niin aika moni on perustellut, miksi Tapahtumia ja sattumuksia aiheuttaa haittaa. Vai etkö vain halua/osaa lukea kritiikkiä, joka kohdistuu sinuun?

Mutta saat toki jatkaa linjallasi. En voi niitä estää. Mutta et voi myöskään sinä estää sitä, että joku perustaa sen perinteisen muotoisen toikin aiheesta.

Edith... tais joku vittuuntunut perustaa provosoivia toikkejakin aiheesta. Ja pollin.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Vaikka sä nyt yrität esittää joko huonomuistista tai muuten joviaalia, niin aika moni on perustellut, miksi Tapahtumia ja sattumuksia aiheuttaa haittaa. Vai etkö vain halua/osaa lukea kritiikkiä, joka kohdistuu sinuun?
Olen lukenut kritiikin. Muutama taho on ilmaissut, että on hankala löytää Forumin etusivulta tiettyä otsikkoa/tockjia, kun samanalkuisia tojckeja/otsikoita on aika paljon.

Niin se kai on sitten.