Kuntavaalit 2012 kera gallupin

Minkä puolueen edustajaa äänestät/äänestit Kuntavaaleissa?

• KOK

Äänet: 13 16,3%
  • SDP

Äänet: 10 12,5%
  • PS

Äänet: 18 22,5%
  • KESK

Äänet: 7 8,8%
  • VAS

Äänet: 3 3,8%
  • VIHR

Äänet: 9 11,3%
  • RKP

Äänet: 1 1,3%
  • KD

Äänet: 1 1,3%
  • Joku muu puolue

Äänet: 0 0,0%
  • Sitoutumaton

Äänet: 2 2,5%
  • Aku Ankka, kirkkovene ym

• Jätän välistä

Äänet: 10 12,5%
  • En saa äänestää

• Äänestäjiä yhteensä
    80
  • Äänestys suljettu. .

burb

.
Paskat. Mun mielestä silloin saa motkottaa. Ne jotka kävi äänestämässä idiootit valtaan saa pitää turpansa kiinni.
Tuo johtaa siihen että pidät demokratiaa idiotismina. Minkäslaisen järjestelmän haluaisit demokratian tilalle?

oldez

Well-known member
Tuo johtaa siihen että pidät demokratiaa idiotismina. Minkäslaisen järjestelmän haluaisit demokratian tilalle?
Enhän pidä. Kyllähän toi menee paljon loogisemmin noin päin. Haukutaan ne tyypit ketkä valitsivat idiootit valtaan, eikä niitä kenellä ei ollut osaa eikä arpaa henkilöiden valinnassa.

Burb on ilmeisesti sitä mieltä että jos joku idiootti tekee paskan päätöksen niin se on sen tyypin vika joka ei sitä päätöstä tehnyt.

burb

.
Burb on ilmeisesti sitä mieltä että jos joku idiootti tekee paskan päätöksen niin se on sen tyypin vika joka ei sitä päätöstä tehnyt.
Nyt sä yrität kääntää pendelin alunperin esittämän väitteen muka mun mielipiteeksi. Älä tee tolleen, kiitos.

burb

.
Itsehän laitoit ensin sanoja minun suuhuni.
Pidät demokratian mukaan toimivia idiootteina joten tein loogisen johtopäätöksen että pidät myös demokratiaa idiotismina. Onhan tuo aika suoraan vedetty mutka mutta se vasta olisi outo mielipide että pitäisit järjestelmää toimivana mutta järjestelmän mukaan toimivia idiootteina.
En ole siis mielestäni laittanut sanoja suuhusi, tehnyt vain loogisen johtopäätöksen.

oldez

Well-known member
Pidät demokratian mukaan toimivia idiootteina joten tein loogisen johtopäätöksen että pidät myös demokratiaa idiotismina. Onhan tuo aika suoraan vedetty mutka mutta se vasta olisi outo mielipide että pitäisit järjestelmää toimivana mutta järjestelmän mukaan toimivia idiootteina.
En ole siis mielestäni laittanut sanoja suuhusi, tehnyt vain loogisen johtopäätöksen.
Pidän idiootteina niitä, jotka valitsevat valtaan idiootit. Eikö äänestämättä jättäminen muka ole demokratiaa? Taitaa pikemminkin olla niin että kaikissa pahimmissa sortovaltioissa äänestysprosentti lähentelee sataa. Mielestäsi kommunismi on siis demokratiaa. Asia selvä!

Totke

Psyykeenmurskaaja
Sijainti
Hämeenlinna
Löysin sopivan ehdokkaan, joten äänestin. Ennakofiilisten perusteella ainoa parempi ehdokas mulle olisi ollut vain minä itse.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Löysin sopivan ehdokkaan, joten äänestin. Ennakofiilisten perusteella ainoa parempi ehdokas mulle olisi ollut vain minä itse.
No ei voikaan odottaa että yhtä mulkku ehdokas löytyisi listoilta.

burb

.
Ääni annettu.
Taas piti kopista löytyvästä listasta tarkistaa numero vielä kerran. Etteivät vaan olis vaihtaneet!
Ja taas oli kopista poistuttua askel kepeä ja kyynel silmäkulmassa. Ja siinä kulkiessain viheltelin hiljakseen Porilaisten Marssia, Finlandia-hymniä ja Rentun Ruusua yhtäaikaa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ääni annettu.
Taas piti kopista löytyvästä listasta tarkistaa numero vielä kerran. Etteivät vaan olis vaihtaneet!
Ja taas oli kopista poistuttua askel kepeä ja kyynel silmäkulmassa. Ja siinä kulkiessain viheltelin hiljakseen Porilaisten Marssia, Finlandia-hymniä ja Rentun Ruusua yhtäaikaa.
Etteivät olisi menneet nyt sekaisin viimeisin äänestyskerta ja viimeisin spermanluovutus?

WebSlave

Trackman
Pidän idiootteina niitä, jotka valitsevat valtaan idiootit.
Vielä idiootimpia on ne kotiin jäävät, jotka mahdollistavat passiivisuudellaan noiden ensinmainittujen idioottien valtaanpääsyn. Heidän valintansa on niiden vika, jotka eivät äänestäneet idiootteja vastaan.
Eikö äänestämättä jättäminen muka ole demokratiaa?
Ei. Demokratia on kansanvaltaa, vaaleissa nukkuminen on vallasta luopumista.