Kuntosali

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Käyttytymissäännöistä en Suomessa tiedä, mutta täälläpäin on tapana morjestaa riippumatta siitä onko tuttuja vaiko ei
Sinä joka tämän toikin innoittamana tervehdit minua, tuikituntematonta ihmistä tänään kuntosalilla:

HAISTA VITTU!

Sue_me

Well-known member
Sinä joka tämän toikin innoittamana tervehdit minua, tuikituntematonta ihmistä tänään kuntosalilla:

HAISTA VITTU!
Voisi tehota paremmin jos ilmoittaisi kantansa suoraan ja empimättä päin naamaa itse tervehtijälle.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Lähes samanlaista tuli tänään sotkettua 3*20 toistoa. Kyllä siellä sentään jotain painojakin oli, mutta ei paljoa, koska "narut" :eek:

Ja muutenkin tuli 50 minsaa jalkoja tehtyä 6 minsan soudun päälle, Ja kaupan päälle 1000m hikisnorkkelikroolia, vajaan 21 minsaan parilla jonotus tauolla.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hienoa. :thumbup:

Itsehän kävin eilen myös heilumassa jälleen. Huomaa perskules, että saa lisätä painojakin niihin laitteisiin pikku hiljaa :eek::eek:
Moon tyytynyt vain siirtämään sitä tappia alemmas painopakassa.:frank:

Juu, tissit on edelleen kosketusarat tiistai-illasta. Tuli väännettyä Peck Deckissä reilut sata toistoa.:eek:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mulla meni eilen kuntosalineitsyys. Siis silleen, että oikeasti tein jotain. Tosin mistään muista laitteista en tajunnut hönkäsen pölähtävää kuin kuntopyörästä ja soutulaitteesta. Siinähän fillaroitsin ja soutelin tunnin ajan sitten.

abc

DNF
Mulla meni eilen kuntosalineitsyys. Siis silleen, että oikeasti tein jotain. Tosin mistään muista laitteista en tajunnut hönkäsen pölähtävää kuin kuntopyörästä ja soutulaitteesta. Siinähän fillaroitsin ja soutelin tunnin ajan sitten.
Eikös toi kuntosalineitsyys olisi kannattanut myydä ebayssä isolla rahalla?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ihan väärin teit kuitenkin ja kunto vain laski, ainakin jos tämän ketjun salihousuhomoja uskominen.

Timo Toikki

Hepittäjä
Nimimerkki Mehe Rienarsuolta saatu kuntosaliohjelma:

Lammittelyksi vedetaan kateen viisi minuuttia.

1. Penkkia 3*10 90kg painolla. Painot pannaan vaan tangon toisella puolelle. Vuoroviikoin vaihdetaan katta.

2. Hack-kyykkya 3*10 telineella. Siis silla hack-telineella. Jos se on pultattu maahan niin sorkkaraudalla irti.

Loppuveryttelyksi vedetaan kateen viisi minuuttia vasemmalla kadella. On kuulemma vetanyt itse talla ohjelmalla nyt 2 vuotta putkeen, on trimmissa ja kulli on kun jakkaran jalka.

Mangelo

Well-known member
Yksilöllistähän toi on aina, mutta toi vois olla ihan hyväkin neuvo. Pitää joskus kokeilla tuota, mulla nimittäin menee etenkin hartiaseutu ja niska aika helposti jumiin, itseasiassa tuo oli mun kohdallani alkusysyäs koko salillakäynnille.
Ilmeisesti kuitenkin pitäisi vetää lihkaset tötterölle, jos haluaisi niitä kasvattaa? Maksimipainoilla haetaan voimaa hermotuksen kautta ja kevyillä ehkä lähinnä kuntouttava vaikutus?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ilmeisesti kuitenkin pitäisi vetää lihkaset tötterölle, jos haluaisi niitä kasvattaa? Maksimipainoilla haetaan voimaa hermotuksen kautta ja kevyillä ehkä lähinnä kuntouttava vaikutus?
Uudessa Pyöräily&Triathlon lehdessä on varsin kattavasti kuntosaliharjoittelusta ja millä painolla ja kuinka pitkiä sarjoja tulisi eri tarkoituksiin tehdä.

Siinä on myös vinkkinä, että se kestyvyysurheilijan (-kuntoilijan) voimajakso tulisi kestää 8 viikkoa, että siitä on hyötyä kestävyyspuolelle. Eli hermotus- ja maksimivoima kasvaa (lihakset ei), pystyt suoriutumaan taloudellisemmin rasituksessa.

Ajattelin vetää tota settiä tod.näk. tammi-helmikuun.

markoj

Custom User
Tänään loppufillarointia suorittaessani viereen tuli nuori sievä brunette noin 10+ vartalon kera. Ahdisti niin, että puuskuttava punkero hiippaili saman tien pukuhuoneeseen.