Huutanut jatkuvasti ettei alkoholia käytä. F1-forumin kaappijuoppo.Mitä vittua sitte
Miksi sitä tarvii huudella jos sattuisi käyttämään? Koetko käyttäjänä olevasi huonompi ihminen, jolloin pitää yrittää etsiä toisten tekemisistä virheitä ja korostella niitä? Eipä täällä moni maidon käyttämisestäkään huutele. Juoma muiden joukossa. Itse voi ilmoitella juomisistaan jos haluaa.Huutanut jatkuvasti ettei alkoholia käytä. F1-forumin kaappijuoppo.
Kyllä mä jäisin. Mangelo on hyvä tyyppi.:ahem:Ilman mitään henkilökohtaisuuksia sua kohtaan, niin toivottavasti saat syövän tai jäät auton alle tai jotain. Ketään täällä foorumilla ei jäisi sua kaipaamaan. Sen verran perseellään sun liikennetottumukset on herra Zaikom. Kuolisit pois, oikeasti.
Niinpä.Mitä vittua sitte
Hyi vaan itelles.Minun mielestäni on todella tärkeää, että Skygge nosti tämän epäkkohdan kurskista esille. Hyi kurski, senkin saastainen kuppasika, joka on irvikuva miehestä. Senkin rekkalesbojen kruunaamaton kuningas ja käymälöiden erikoisasisantuntija kera ruokaisien pöytien.
*Jahtaa ajamalla*Voisiko ajojahti taas jatkua?