Kurski on tunnustanut.

Mangelo

Well-known member
Huutanut jatkuvasti ettei alkoholia käytä. F1-forumin kaappijuoppo.
Miksi sitä tarvii huudella jos sattuisi käyttämään? Koetko käyttäjänä olevasi huonompi ihminen, jolloin pitää yrittää etsiä toisten tekemisistä virheitä ja korostella niitä? Eipä täällä moni maidon käyttämisestäkään huutele. Juoma muiden joukossa. Itse voi ilmoitella juomisistaan jos haluaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ilman mitään henkilökohtaisuuksia sua kohtaan, niin toivottavasti saat syövän tai jäät auton alle tai jotain. Ketään täällä foorumilla ei jäisi sua kaipaamaan. Sen verran perseellään sun liikennetottumukset on herra Zaikom. Kuolisit pois, oikeasti.
Kyllä mä jäisin. Mangelo on hyvä tyyppi.:ahem:

Jäisin kaipaamaan enämpi kuin montaa muuta, vaikka en kellekään mitään pahaa toivokkaan.

Itsehän toivon että kaikki pysyis hengissä pitkään ja olisi terveenä!:thumbup:

Niin fyysisesti kuin henkisesti.;)

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Harmi, että hänkin on alkanut juomaan. 1. Hän sanoi, että ei ala ikinä. 2. Se tekee maksalle ei hyvät temput. 3. Kakkosessa, ehkä yritän saada häntä+ muita lopettaan.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
:D

Vetäkääpä syvään henkeä ja pohtikaa, olisiko palkokasvit nenässä samalla tavoin, jos tämän olisi perustanut joku muu kuin Skygge?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Minun mielestäni on todella tärkeää, että Skygge nosti tämän epäkkohdan kurskista esille. Hyi kurski, senkin saastainen kuppasika, joka on irvikuva miehestä. Senkin rekkalesbojen kruunaamaton kuningas ja käymälöiden erikoisasisantuntija kera ruokaisien pöytien.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Minun mielestäni on todella tärkeää, että Skygge nosti tämän epäkkohdan kurskista esille. Hyi kurski, senkin saastainen kuppasika, joka on irvikuva miehestä. Senkin rekkalesbojen kruunaamaton kuningas ja käymälöiden erikoisasisantuntija kera ruokaisien pöytien.
Hyi vaan itelles.

Lumipallo

Well-known member
Olinpa minäkin joskus alkoholin juontia vastaan.

Sitten join.