Kuskien kootut toiveet syksyn sarjoista.

rWest

Slow Member
No ei tässä mitään kilpailevia sarjoja tarvita. GPL sarjoja ei kuitenkaan hirväesti ole ja FGPLC on suurimmalle osalle vissiin vaan liian kovatasoinen. Olisi toivottavaa että ForumGPL sopisi tähän markkinarakoon eikä potki kuljettajia pois sanoen "ei mahdu".

Pasille iso kiitos organisoinnista. Pasin työstä ei valitettavaa ole. Ihmetyttää vaan nuo äänestystulokset ja taitaa suurin osa äänestäneistä kuskeista ollakin viimekauden II divarista. Onnittelut myös Pasille hienosti alkaneesta FGPLC kaudesta. 2 ja 4 sijat jo heti alkuun. Eikun puolustamaan ForumGPL kasvattien mainetta :)

Edelleen varmaan servu järjestyy vuoroviikoille ja joku jaksaa ehkä jopa pisteet laskea jos tarvetta siihen ilmaantuu.

-West

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Pasi73:
Ok, tämä on mun viimeinen postaus.

Kiitos tuesta ja kaikista hyvistä mielipiteistä liittyen ForumGPL:n syys/kevät-sarjoihin. Mulle riitti tämä touhu, eli nyt voitte aloittaa kokonaan sarjan suunnittelun tyhjältä pöydältä. Mun tarkoitusperä oli hyvä ja yritin organisoida jotain, mutta kun se ei siltä enää vaikuta monenkaan mielestä, niin irtisanon itseni koko touhusta, johon jo uhrasin paljon omaa aikaani.

Tiedän, kukaan ei mua siihen pyytänyt, mutta halusin antaa jotain takaisin mitä olen ForumGPL:stä saanut, hienoja ja hauskoja muistoja sekä loistavia kisoja. Olen myös tutustunut muutamaan loistavaan ihmiseen ForumGPL:n kautta.

Nyt olen sujut itseni kanssa ja vaikenen.

t. Pasi73
Sivustaseuraajana kommentoin.. Mielestäni ihan asiallista kommentointia pojilta tuossa oli, turha varoittamatta noin vain lyödä hanskoja tiskiin..

Tuo, että yksi divisioona käytössä ja sitten heikoimmilla autoilla ajavista karsittaisiin pois kuskeja siten että kaikki mahtuisivat mukaan, on kyllä aika erikoinen idea. Ei ainakaan mulle aukene tuo idea..

Duunari

Well-known member
Sijainti
Harjavalta
tälleen ku muistelee ni aina on varmaa puolet ollu ykkösen kisois kakkosia ja toisinpäin... eiköhän teille se yks divari riitä.. btw kun saan netin itselleni niin haluaisin kyl kans ottaa osaa kisoihi :)

Aeuk

Well-known member
Ketään kritisoimatta (kiiteltävähän tässä on niitä, jotka viitsivät organisoida!) ... tulee mieleen miksi mulla lopahti gpl-liigainnostus 2002 kesällä / syksyllä. En päässyt karsinnoista kisoihin. Siinä suurin syy. Eikä aikaa yksinkertaisesti ollut sellaiseen määrään harjoittelua, mitä kisoihin pääseminen olisi vaatinut. Onhan se tietty "kivaa että on haastetta" mutta ... doubtful

Pahasti epäilen, että tässäkin tapauksessa, jos on vain yksi liiga (ja ajamaan pääsemisestä on karsittava) niin ... moneenkohan "karsintakisaan" riittää motivaatio? 2002 olin sentään omasta mielestäni ihan hyvässä kehityskaaressa, mutta edes omia enkkoja paukuttelemalla ei ollut kisoihin asiaa.

Siinä mielessä kaksi erillistä divaria olisi mukavampaa. Mutta jos ei toteudu niin sitten ei - eipä voi mitään.

abc

DNF
Mul ois tollane ehdotus:

00:25 <@VJR> luulis et noi kuskit mahtuis yhteenki divariin
00:26 <@VJR> jos vaikka kysyis ketkä "lupautuu" aktiiveiksi jolloin ois tavallaan läsnäolopakko (jos ei ilmoita poissaolosta). sit noi aktiivit pääsis kisaan joka tapauksessa ja varamiehiksi ilmottautuneet pääsee mukaan jos mahtuu

Aeuk

Well-known member
Muuten ihan asiaa, mutta entä jos aktiiveiksi haluavia on 20+ kpl? wink Njoo, mutta vakavammin: Ketkä sitten pääsevät aktiiveiksi ja millä perusteella? Jos esim kaikki heikommat kuskit (kuten minä) pääsevät, niin tekeekö se puolestaan sitten kisoista tylsiä / huonoja / tms?

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Pasi73:
Ok, tämä on mun viimeinen postaus.
Pasi se on oikea pohojalaanen. Se on perkele puukko lyöty pöytähän jo valmihiks, notta ei tarvi ruveta ehrottelemahan. wink

Aeuk

Well-known member
PekPoy:
Olen todella, todella ihmeissäni, mikäli kisoihin oikeasti tulee paikalle yli 20 kuskia. Viime kaudella loppukauden kisoista taisi olla hikistä että sai edes 10 kuskia viivalle, eikä käsittääkseni kakkosdivarissa meno ollut paljon rempseämpää?
No tuosta en tiedä, koska tuli melkoisen pitkä tauko GPL:ään :p Jos noin on, niin hyvä sitten ... itse olen kyllä ajatellut olevani koko kauden kehissä mukana, nimenomaan. Tietty jos taas menee sanotaan 5+ kisaa siten (ja putkeen) ettei pääse kisaankaan saakka, niin vaikea sanoa miten motivaation kanssa käy. Yritän kyllä pysyä siltikin mukana ...

<small>[ 06-10-2003, 18:44: Message edited by: Aeuk ]</small>

Ken Lie

Well-known member
Sijainti
Lahti
Minä en ole ajatellut olevani kisoissa mukana, mutta olen ajatellut olevani poissaolevana kisoissa mukana pääasiassa. Eli näin. No "kaikki" sen varmaan jo tiesivätkin... mutta jos näyttää loppukaudesta siltä että 5 miestä on viivalla niin voin tulla kuudenneksi... tietty jollain ihmeviriviriautolla ehkä kenties jos siin ei o tehoo paljo... wink

Kosm

Active member
Sijainti
Vantaa, Finland
Meikäläinenkin sai kerättyä tarpeeksi sponssirahoja, että pääsen taas vaihteeksi formulan rattiin.

Divari on alin mahdollinen.

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
Itselläni on tällä hetkellä hieman hukassa tuo todellinen osallistujamäärä. Kun ilmoittautujia on paljon ja kokoajan tulee lisää, siitä johtuen en voi muodostaa minkäänlaista kantaa karsinnoista ja divareista. Intin koneelta kirjoittelen, joten ei ole aikaa hirveästi laskeskella.