Kuskien kootut toiveet syksyn sarjoista.

DonJoe

Member
Sijainti
Kotka
Pasi73:

brm: niko, vjr, pekpoy, kelju.
honda: akjanu, sajaja, arcanum, zande.
cooper: tsuum, west, jape, mikko.r.
brabham: marko, mikko.a, sammy...
ferrari: charlie, dominic, lotus72...
eagle: kaikki uudet lupaukset

eli.. neljä kuskia per automerkki ja kun kisoista on aina jonkun verran väkeä poissa niin kaikkien pitäis sopia yhteen divariin. Ja uudet kuskit tai vähemmän ajaneet sijoitettaisiin aina eaglelle ja kovat naamat aina huonoimpiin autoihin koska muuten tasoerot ei pysy hallinnassa.
"Tasoeroista" niin väliä...
Mä pidän Brabhamista.

Eikös tarkoitus kuitenkin ole pitää hauskaa?

Brabham on mun lemppari (sarjasta riippumatta) :)

Jonkki

Press Play ►
Sijainti
Suomi Fineland
Iih, olenpa jälkijunassa. Ehdottomasti olen Eagletasoa wink . Olenhan vasta ajanu puoli kauttaja ykkösillä kakkosessa ja pari vajaata F3 kisaa.

En jaksanut kaikkea lukea, mutta suostun lähes kaikkeen. Ajopäivillä ei väliä, mutta kellonajoilla sitäkin enemmän. Aikaisintaan klo 20 jos viikolla ajetaan. Jeps.

DonJoe

Member
Sijainti
Kotka
Kuten olen jo aiemmin sanonut... mulle ei ole niin tärkeätä "menestyä" kisoissa. Tärkeintä on pitää hauskaa ja Brabhamilla se luonnistuu mulle parhaiten wink

DonJoe

Member
Sijainti
Kotka
DonJoe:
Brabham on mun lemppari (sarjasta riippumatta) )
Selviääköhän tuosta etten muilla osaa ajaa... :rolleyes:

edit: jotaa kämmiä tuon editin kanssa

<small>[ 28-09-2003, 00:46: Message edited by: DonJoe ]</small>

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Autovalinnoista vielä juttua, mulla on tälläinen lista ja jokainen tarkistaa että se on oikein omalta kohdaltaan ja jos jonkun nimi vielä puuttuu niin sanoo hep. :D

BRM: Niko, PekPoy, (keikkakuskit tai vierailevat tähtöset.. ihansama :D : VJR ja Eppu).

Honda: Arcanum, Kelju.

Cooper: Sajaja, Tsuum, (keikkakuskit: Akjanu ja Jape).

Brabham: Mikko.R, Zande, DonJoe, (keikkakuskit: West, McLaren).

Ferrari: Sammy, Toro, (keikkakuskit: Mikko.A?, Dominic?).

Eagle: Charlie, Petteri, Joni, Aeuk, PeePee.

<small>[ 05-10-2003, 14:55: Message edited by: Pasi73 ]</small>

Aeuk

Well-known member
Hep!

Toivon saavani alleni Eaglen, johon olen selkeästi parhaiten tottunut noista kaaroista :)

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
o/

Minäkin varmaan kuulun noihin uusiin lupauksiin, vaikka yksi rikkinäinen kausi onkin jo takana. Iikuli sopii autoksi paremmin kuin hyvin.

-edit- käsi pystyyn

<small>[ 04-10-2003, 22:23: Message edited by: PeePee ]</small>

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Mahdolliset tallipaikka muutokset keskiviikkoon mennessä. Kiitos.

edit: lipsahti kolme s:ää :D

<small>[ 04-10-2003, 22:52: Message edited by: Pasi73 ]</small>

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Onko Petteri oikeassa tallissa?? Joku heitti nurkan takaa kysymyksen, jos ei kukaan vastaa, niin ok. :D

edit: pöhnäs tekstin kirjoitus on entistä vaikempaa. :p

<small>[ 05-10-2003, 11:33: Message edited by: Pasi73 ]</small>

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tulihan se Ferrari sieltä! wink
Millonkas te meinaatte kautta aloitella?

Harjoituskierrokset on aikalailla nolla mulla, mutta on tuo vauhti löytynyt muutenkin kohtuu nopeasti. :p

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Täysi gridi on paljon parempi kuin jos 1.div:ssä olisi 8 kuskia ja 2.div:ssä 12 kuskia. wink

En heti jaksa uskoa että kauden avauskisaan Meksikoon olisi aivan hirveää tunkua ja jos on, niin silloin _nolla_ reenillä ei oo asiaa karsinnoista itse kisaan.

Ja jos kauden aikana tapahtuu olennainen muutos kisailijoiden määrässä, niin silloin voidaan harkita _uusille_ kuskeille omaa sarjaa.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Onko kilpailijoiden maksimimäärä 20, jos hostaaja ajaa itse? Ja 19, jos hostaaja ei aja?

Toisesta otsikosta:

3.1 Ennen kilpailua ajetaan 30 minuutin aika-ajo, joka siis alkaa n. klo 21.00, ellei toisin sovita. Mahdolliset karsinnat suoritetaan kuljettajille ryhmästä: Eagle, Ferrari ja Brabham. Suoraan kisaan pääsevät kuljettajat ryhmästä: Cooper, Honda ja BRM. Karsinnat kestävät n. 20 min ja karsinnat voidaan ajaa eri servussa kuin itse kisa. Jos on tarvetta karsinnat voidaan ajaa n. klo 20.30.
Jos vasta klo 20.30 jälkeen ratkeaa, pääseekö mukaan kisaan, niin se on kyllä aika inhottavaa. Ei ole kiva tulla vaikka kisan takia kotiin, ja sitten huomaakin ettei pääse edes kisaan...

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Mun puolesta sopisi hyvin että karsinnat suoritetaan koville naamoille, eli jotka ajavat autoilla: Cooper, Honda ja BRM.

Näin tekemällä uudet kuskit ja tulevaisuuden lupaukset pääsisivät aina mukaan kisoihin. :D

Eli yhdellä divarilla ajetaan.

<small>[ 05-10-2003, 13:36: Message edited by: Pasi73 ]</small>

rWest

Slow Member
Miksi minusta tuntuu että sarja menee koko ajan takapakkia? Ensin ykkösdivisioona lopetettiin ja ajettiin pelkästään kakkosta ja nyt sitten jätetään kuljettajia rannalle ruikuttamaan. Kyllä kaikkien halukkaiden on päästävä ajamaan ilman mitään karsintoja.

Kahden divisioonan etuna olisi vielä se, että halukkaat voisivat ajaa joka viikko jos eri divisioonien kisat järjestettäisiin vuoroviikoin. Ei kai tuo III divisioonan perustaminen iso asia ole?

-West

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Niin, no mikä estää perustamasta "kilpailevaa" sarjaa? wink

Jos nyt näyttää siltä, että mukana olisi vähintään 20 kuskia enemmän tai vähemmän aktiivisesti, niin ei kaksi eri sarjaa niin paha juttu olisi. Nyt on vaan aika myöhäistä ruveta järjestelemään sitä. Itse en ole vielä koskaan ajanut edes 10 kuskin sarjassa, aina on ollut vähemmän porukkaa.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Ok, tämä on mun viimeinen postaus.

Kiitos tuesta ja kaikista hyvistä mielipiteistä liittyen ForumGPL:n syys/kevät-sarjoihin. Mulle riitti tämä touhu, eli nyt voitte aloittaa kokonaan sarjan suunnittelun tyhjältä pöydältä. Mun tarkoitusperä oli hyvä ja yritin organisoida jotain, mutta kun se ei siltä enää vaikuta monenkaan mielestä, niin irtisanon itseni koko touhusta, johon jo uhrasin paljon omaa aikaani.

Tiedän, kukaan ei mua siihen pyytänyt, mutta halusin antaa jotain takaisin mitä olen ForumGPL:stä saanut, hienoja ja hauskoja muistoja sekä loistavia kisoja. Olen myös tutustunut muutamaan loistavaan ihmiseen ForumGPL:n kautta.

Nyt olen sujut itseni kanssa ja vaikenen.

t. Pasi73

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Noh, yön nukuttuasi olet toivottavasti jo toista mieltä. :)

Minä olen yrittänyt tuoda esiin tällaisen "peräpään sählärin" näkökulmia. Sarjan organisointia en ole halunnut arvostella.