Kuskien nimittely

FO110K

Banned
Schumifani sanoi:
Hyvä pointti! Mä voisin nimittäin sanoa Räikköselle suoraan päin naamaa mitä mä siitä ajattelen jos se on oikeasti niin mulkku kun miltä vaikuttaa. Samoin voisin huomauttaa Villeneuvelle ettei hän todellakaan ole niin hyvä kuski kun luulee olevansa.
täähän ei ole mikään ihme, itse puolestaan kysyisin Suurelta S:ltä sen tavatessani "miltä tuntuu olla kokovartalodildo 24/7?" :D

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Moe Szyslak sanoi:
MS: Sutleri, Natsi, Jumala
RB: Itkupilli, 1B
DC: Lankkuleuka, Testikauden mestari
JPM: Kokanokka, Mokkamuna
NH: Hinttuli, Pa-Nick
KR: Klimppi, Kimittäjä
JV: Villaneule
JT: Pääsiäisnoita

Mites on Sutleri-fani? Saako talliväkeä nimitellä?

RD: Pennis
NH: Norppa, Mursu
JT: Hamsteri
FB: Kokovartalokyrpä
PH: Pekka Pää
FW: Rollator Rider
LdM: Molo

Nämä nyt näin äkkiä...:thumbup:
Kyllä täytyy myöntää että itsekin vähän kritisoin noita nimityksiä, mutta nyt kun esim. edellämainitut lukee, niin eipä sitä voi nauramatta tehdä! Eritoten meinasin läkähtyä Kokanokan ja Hinttulin kohdalla!
Ja luulen, että esim Frank nauraisi itsekkin tuolle Rollator Riderille!
Ihmettelen vain miten Kimistä on saatu kimittäjä jos ääntä vertaa esim. Montoyaan niin sehän on suorastaan basso! Jotenkin tuntuu oudolta kun musta karvainen kaveri inisee kuin 5-vuotias tyttö.
Mutta yhtä kaikki huumoria pitää olla niin kuin daksidolpalla!
Vaikka allekirjoittaneeltakin se aika ajoin unohtuu. Valitettavasti!

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
patriot sanoi:
Topikin perustajaa ärsytti aikoinaan myös se kun eräät haukkuivat Saksaa paskaksi maaksi! :D
Samainen tyyppi sanoo: "nyt voisi kuvitella että olen joku tiukkapipo, mutta en ole todellakaan" :D

En voi kyllä uskoa tätä toikkia... aika diippiä shittiä. Luostariin on näköjään saatu modeemiyhteys, kumma vaan kun hurraavat suurelle saaatanalle sielä.:p

Räkä = Kimpy
SS = Schuey(englannissa käyttävät usein)

Viimeksi muokattu:

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Schumifani sanoi:
On naurettavaa kun esim. Schumia haukutaan ja kritisoidaan ihan älyttömästi, vaikka 95% (including me) tänkin forumin käyttäjistä ei kelpaisi edes Suttarin kengänkiilottajiksi.
Schumi ei ainakaan kelpais mun kengänkiillottajaksi, ei edes kengänkiillottajan varamieheksi! Tämän täytyy tehdä minustakin immuunin kritisoinnille ja kunnioitettavan henkilön.
Mies kun omalla alallaan saavuttanut kaiken mahdollisen
Naurettava valhe! Juuri tuollaisia voikin odottaa kaikenmaailman tihvooseilta. Eihän Schumi ole saavuttanut edes 10 maailmanmestaruutta. Minä todellakin odotin Schumin yltävän 10 mestaruuteen, mutta minkäs voit kun iskee vanhuus. Schumista on tullut niin laiska ettei se jaksa enää kehittää edes Ferrariaan, kohta se joutuu jo ajamaan jossakin pappasarjassa Frentzeniä vastaan (Häkkiselle se ei kuitenkaan pärjää).
ja hankkinut miljoonien omaisuuden. Ei tollaselle äijälle voi muuta kun nostaa hattua,
Mutta pitäähän miljunäärejä nyt vähän haukkua, ettei niiden elämä olisi liian helppoa.

mrj-fin

Banned
Sijainti
Helsinki
Häkkinen oli pelkästään yhtähyvä kuin mclarenin suorituskyky. Häkkinen ei todellakaan koskaan ole ollut lähelläkään "ihmepojan" vauhtia ja taitoa. Suomalaisia kuskeja voi haukkua suomalaiset kuinka paljon tahtovat. Taas ulkomaalaisia ei pitäisi haukkua ollenkaan koska pitäähän sitä olla vieras kohteliasuutta. Pelkkiä räkäpalleroita ja häkäkaasuja ei tarvi yhtään kumarrella.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Tää olis kyllä melkeinpä arkistoimisen arvoinen toikki.

FO110K

Banned
ja lainausta uusimmasta VauhdinMaailmasta:

"Michael Schumacherista ja Rubens Barrichellosta käytetään nykyisin varikolla lempinimiä Retu ja Tahvo.
Arvaatteko miksi? No, hehän ajelevat samanlaisilla kivirenkailla kuin Kivisten ja Sorasten perheenpäät."

:D :D :D

Makkonen

Guest
Nick_W sanoi:
Itseäni ainakin vituttais, jos mua kutsuttais Kimi Matias Räikkönen McLaren Espoo ja Suomi -nimellä. :rolleyes:
Niin minuakin, varsinkin kun mun nimi ei ole Kimi Matias Räikkönen... :idea:

Keksimpä tässä akkiä tällaiset...

Jos F1 sarja olisi suomalainen, tallit ja kuskit olisivat:

Tuunatttu Fiat

Mikael Suutari
Roope Parikello

Mäki Lada

Kim Ra Iko (korealainen maahanmuuttaja)
Joni-Paavo Montonen

Magane

Verneri Alanko
Jani-Kaarlo Vilukelli