Kuskien nimittely

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Siis yritätkö sä nyt hienovaraisesti väittää, ettet muka kysyisi Squmilta, että kuvitteliko se todellakin olevansa nopeampi kuin Häkkinen, kun kaikki tietää, että se pärjäsi vain paremman auton, ykköskuskikohtelun ja apukuskin ansiosta?

Ilmari

Banned
AJ sanoi:
Siis yritätkö sä nyt hienovaraisesti väittää, ettet muka kysyisi Squmilta, että kuvitteliko se todellakin olevansa nopeampi kuin Häkkinen, kun kaikki tietää, että se pärjäsi vain paremman auton, ykköskuskikohtelun ja apukuskin ansiosta?
Kaikki?

Matkaile joskus Suomen ulkopuolella. Se avarataa näkemyksiä ja auttaa laittamaan asiat oikeaan perspektiiviin :thumbup:

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Mera sanoi:
Yhteenvetoa: Schumi, Sumi, Scum, Schuleuka, Sutler, Schummelman, Suutari, Maikkeli, Kenkämestari, Jumala, Keisari, Leuka, Saatana, Suuri Saatana, Suurmankeli

Aikamme legendalla on monta nimeä. :D Muilla kuskeilla ei läheskään yhtä paljon.
Rikkoo ennätyksiä tälläkin saralla.

Apa_02

Well-known member
Observer sanoi:
Michael Schumacher: rehellinen ja urheilullinen kuljettaja
Hetkinen... tuohan on loukkaavaa, vai onko? Eikö olekin? Tuossa taas haetaan jotain pirullista sarkasmia. Ei ole reilua, että Suurta Saatanaa kutsutaan tuolla tavalla, kun jamppa itsekin koittaa päästä tuollaisesta Observerin mainitsemasta eroon teoillaan radalla. :jaska:

Ukyo Katayama

Well-known member
F1-kuskien lempinimet

Tänne voi kerätä rakkaiden kuskiemme lempinimiä, niin mukavia kuin ehkä pikkiriikkisen halventaviakin. Keskustella voi myös siitä, mistä nimet ovat peräisin, ja mitä niistä käytetään vain tällä foorumilla. Aloitan niillä, mitä itselle tulee lonkalta mieleen...

M. Schumacher:
Schumi, Schummeli, Maikkeli, Kerpenin Rehtori, Kerpenin Obersturmführer, Kerpenin Kyrpä, Leuka, Leukakeisari

K. Räikkönen:
Kimble, Räkä, Kimittäjä

R. Schumacher:
Half Schumacher

N. Heidfeld:
Quick-Nick, Quick-Shit, Pa-Nick, Picnick, Heidi

R. Barichello
Ruupenssi, Parikello

F. Alonso:
Oviedon ihmisohjus, Oviedon ihmisapina

J. Button:
Nappi

D. Coulthard:
Cubehead/Kuutiopää

N. Karthikeyan:
Karting-Keijo, Intian Fangio

edit: jaa aiheesta löytyikin jo ennestään topicci, minä kun luulin että tämä oli poistettu "halventavana", mutta olikin vain siirretty :thumbup:

Viimeksi muokattu:

mn97

Banned
R. Barrichello:
Rubinjo

G.Fisichella:
Fisico, Siankallo

N.Heidfeld:
Nick-Shit

D.Coulthard:
Taavetti, Cuutio

J.P.Montoya:
Monty

Tosasa on vähän lisäystä äkkiseltään...

epeli

Well-known member
Sijainti
Tre
Schumifani sanoi:
Hyvä pointti! Mä voisin nimittäin sanoa Sgumille suoraan päin naamaa mitä mä siitä ajattelen jos se on oikeasti niin mulkku kun miltä vaikuttaa. Samoin voisin huomauttaa SS:lle ettei hän todellakaan ole niin hyvä kuski kun luulee olevansa.
Kato! Niin mäkin :ahem: !

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ei helvata.. repeilen täällä. :D :D
Enkä vähiten toikin perustajan avautumiselle. :rolleyes:

Pistänpä omat suosikkini sitten kun kerran muutkin:

MSc: Squmi, Schumppi, Schumikki, Sutleri, Schleuka, Staumacher, Pehtoori
RBa: Rubinho, Rubik, Ruupeni, Roope, Kello
KRä: Kimmy, Kimey, Räkä, Räikkä
JPM: Monty, Montonen, Don Juan, Pablo
NHe: Heidi, Keiju, Missi, Pa-Nick, Quick-Shit
FAl: Allu, Nando
GFi: Fisi, Fisico, Siankallo
DCo: Taavi, Cuutio, Cutti
JBu: Nappi
TSa: Kamikaze, Taku
RSc: Half, Taikinaperse
TMo: Tiikeri
JVi: Villaneule, Jaska, Ville

Siinäpä mitä tuli enämpiä miettimättä mieleen.

patriot

Foorumin senaattori
Topikin perustajaa ärsytti aikoinaan myös se kun eräät haukkuivat Saksaa paskaksi maaksi! :D

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
Itseäni ainakin vituttais, jos mua kutsuttais Kimi Matias Räikkönen McLaren Espoo ja Suomi -nimellä. :rolleyes:

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
Schumifani sanoi:
Hyvä pointti! Mä voisin nimittäin sanoa Schumille suoraan päin naamaa, että se on oikeasti niin mulkku kun miltä vaikuttaa.
Sama täällä :ahem:

JNF

Well-known member
Bobakki sanoi:
Te unohditte regenmeisterin ja wunderkindin, miksihän lie;) Okei, wunderkind se ei ole tainnut olla viimeiseen kymmeneen vuoteen.
Eikös alkuperäinen der Regenmeister ollut mm. 30-luvulla Mersulla kilpaa ajanut Rudolf Caracciola?

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
ai ai joskus olen sanonut erästä henkilöä radioääneksi mutta vedetään seki takasin!