Miksi on niin vaikeaa laittaa linkki, jos jopa ihan "vakavat tahot" kertovat asioista? Ilman linkkejä kyse on paskapuheesta ja lähde olet sinä itse.Nyt vakavatkin tahot uutisoi että Vettel vähintäänkin neuvottelee uudesta pallista "Aston Martinille" eli RP:lle.
Autosport yms, turha laittaa linkkiä kun voi olla että moni ei sitten voi lukea sitä, kun siellä se 5 vapaata/kk ja sitten pitää maksaa. Ja tälläisillä foorumeillä pitää voida olettaa että muutkin ovat ne samat nähneet/käyneet itsekin jo lukemassa. En varmaan ole ainoa joka joka päivä noita käy netissä läpi.Miksi on niin vaikeaa laittaa linkki, jos jopa ihan "vakavat tahot" kertovat asioista? Ilman linkkejä kyse on paskapuheesta ja lähde olet sinä itse.
Perez on aika aliarvostettu kuski..ajanu välillä tosi hyvin!!Olisi kyllä sääli Perezin kannalta, jos hänet potkitaan (ostetaan ulos) Vettelin tieltä. Hän kumminkin käytännössä pelasti koko tallin olemassaolon pari vuotta sitten ja tuonut tallille tärkeitä valmistajien pisteitä joka kaudella, sekä napannut podiumeita. Harmi että Lance Strollin paikka taitaa olla kiveenhakattuna.
Nyt meni puurot ja vellit sekaisin. Linkissä puhutaan Bergerin, ei Damon Hillin väitteestä.Damon Hill väittää myös että Vettel menee Aston Martinille(Racing Point) kaudeksi 2021.
https://www.is.fi/formula1/art-2000006571633.htmlJoo, ihan mahdollinen siirto ja profiilin nosto Racing Pointille.
Joo, tuli kämmi ja väärä nimi laitettua viestiin.Nyt meni puurot ja vellit sekaisin. Linkissä puhutaan Bergerin, ei Damon Hillin väitteestä.
Niinpä, liittyneekö Vettelin haastattelu joka on ehkä tällä viikolla näihin huhuttuihin sopimus kuvioihin?Williams ainakin kaipaisi Perezin rahoja.
Totta. Ei sitä olisi joku aika sitten uskonut että Vettel liitetään huhuissa Racing Pointiin. Äkkiä on tilanteet muuttuneet talli paikkojen osalta.Perez ajanut hyvin, mutta kun kyseessä business. Ei kahta puhetta kumpi kannattaa ottaa kasvattamaan brändin markkina-arvoa.
Kaiken lisäksi, Vettel tietää miten voitetaan. On jopa uskomatonta, että parhaassa F1 iässä oleva maailmanmestari on vailla tallipaikkaa. Toisekseen, jos Vettelin systemaattinen tapa kehittää pitää paikkaansa. Ihanteellinen auton ja tiimin kehittäjä roolinsa mukaisesti. Eikä pidä unohtaa Vettelin kontakteja... saattaa muutama mekaanikko / insinööri siirtyä mukana?
Näin, sen pitäisi mennä. Mutta saas nähdä mitä tapahtuu jos tapahtuu?Mun veikkaus on taas se, että Perez ja Vettel ajavat Aston Martinia. Tällöin talli on uskottava. Strollille löytyy isän rahoilla paikka Williamsilta. Rahallisesti kuvio on samaa luokkaa, mutta Aston Martinilla huipputalleillekin kelpaavat kuskit (parhaina päivinä ainakin). Itse en hyväksyisi autobrädiin sijoittajavana Strollin kaltaista kuskia, ja uskonkin muiden sijoittajien vaativan pojan siirtämistä toisaalle. Pisteet Racing Pointille siitä, etteivät ole lähteneet tekemään Strollista keinotekoisesti Pereziä parempaa kuskia. Siihen Strollin rahat riittäisi.