Kuskispekulaatiot 2022

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1085
Lähtöasetelmasta huolimatta tänäänkin lienee todennäköisempää, että Verstappen ei joudu kokemaan edes hienoistakaan vastusta Bottaksen suunnalta.
No nyt olin totaalisen väärässä ennustuksessani. Paha Bottas 4.0 näytti kaikille :poop:
 

speedster?

Well-known member
Liittynyt
11.12.2007
Viestit
474
Monestako prosentista moneen prosenttiin?
Uskoisin, että noin kolmesta nollaan.

Vakavasti puhuen, moka ei olisi voinut tulla uran jatkon kannalta pahempaan paikkaan. Tai tuplamoka: ei osannut startata eikä jarruttaa.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3864
Bottas ja sadekeli; tämä yhdistelmä on myrkkyä ja tuloksena lähes aina musta pekka käteen. Siihen yhdistettynä vielä startti niin katastrofin ainekset on valmiit. Bottas on valitettavasti gridin heikoimpia sadekelillä.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8420
Sijainti
Helsinki
IL:n "kommenteissa" Bottakselle tarjotaan ratikkakuskin hommia Tampereelle.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5141
Ihan satavarmasti Giovinazzi ei jatka. Suoritukset eivät jätä siihen mitään mahdollisuutta. Räikkösen mahikset riippunevat Bottasin valinnasta. Samaan talliin he eivät mahdu, koska se on liian kallis paketti. Jos Bottas päätyy valitsemaan Williamsin, niin Räkä saanee jatkopahvin.
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
3864
Ihan satavarmasti Giovinazzi ei jatka. Suoritukset eivät jätä siihen mitään mahdollisuutta. Räikkösen mahikset riippunevat Bottasin valinnasta. Samaan talliin he eivät mahdu, koska se on liian kallis paketti. Jos Bottas päätyy valitsemaan Williamsin, niin Räkä saanee jatkopahvin.
Satavarmasti on melko pieleen laskettua todennäköisyyttä. Mututuntuma että Kimi eläkkeelle liian kalliina ja tilalle joku junnu. Giovi jatkaa "kokeneena" kettuna koska erittäin halpa.
 
  • Like
Reaktiot: SJ

Razor

Well-known member
Liittynyt
12.10.2008
Viestit
1230
Näinköhän Kimillä riittää motivaatio vetää vielä one more year.
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
Näinköhän Kimillä riittää motivaatio vetää vielä one more year.
Se on varmaan aika paljon Kimistä itsestään kiinni, riippunee paljonko vaatii palkkaa.

Jossain oli juttua, että Kimi on aika kallis..
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2485
Se onko niissä jutuissa mitään perää on sitten toinen juttu. :D
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5717
Alfan kuskiakatemian junnu Theo Pourchaire ajaa Pirellin rengastestiä Alfa Romeolle Unkarissa. Kys. jannun loppukausi F2:ssa tulee vaikuttamaan kuskivalintoihin.

Mites toi oli, oliko joku aika sitten uutista siitä, että Alfa päättää taas itse molemmat kuskinsa, eikä tule määräystä Ferrarilta? Oliko tuo uutinen totta, ankka, vai oonko mä nähnyt unta?
 

Dieselmoottori

Well-known member
Liittynyt
25.4.2021
Viestit
3787
Mites toi oli, oliko joku aika sitten uutista siitä, että Alfa päättää taas itse molemmat kuskinsa, eikä tule määräystä Ferrarilta? Oliko tuo uutinen totta, ankka, vai oonko mä nähnyt unta?
Unta et ole nähnyt, itsekin muistan lukeneeni tuon uutisen. Eli että Alfa Romeo saa itse päättää itse nyt molemmat kuskinsa ensi kaudella. No kohtahan tämä nähdään. Vasseur ilmoittanut , että syyskuussa tiimi tiedottaa ensi kauden kuskeistaan.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4514
Sijainti
Kokkola
Tuolla Ticktumilla on ollut kanssa sen verran vaikeaa miten milloinkin, että kannattaisikohan mennä juttelemaan jollekin kallonkutistajalle? Jätkän käytös on kaikella tapaa kaukana normaalista.
 
Ylös