Itse veikkaan että Lewis lopettaa viimeistään 2023 jälkeen. Ottipa koukkaan Russelilta tai ei.En jaksa uskoa kesken sopimuksen eläköitymiseen jos ottaa kuokkaa Russellilta. Se olisi aivan liian läpinäkyvää ja pelkurimaista noinkin kunniahimoiselle kaverille. Vettelin lähdettyä Red Bullilta Ricciardon myllytyksen myötä, oli Vettelillä jo toinen osoite ja periaatteessa siirtyi uusiin "haasteisiin" ja The Talliin, Ferrariin. Mutta kyllä sekin vaikutti siltä että lähti häntä koipien välissä Ricciardoa karkuun.
No Mersulta siirtyi vissiin 10 moottoripuolen ukkoa Red Bullin moottoriyksikköön. Saattaa riski olla isompi sitä kautta.Wolff on yrittänyt vaatia ilmeisesti, että Albon katkaisee yhteydet RB:lle. Pelkää, että moottoritieto leviää RB:lle. En tiedä miten todenperäinen tieto, olikohan Maikkarilla. Toivotaan, että Alfalle tulee joku muu kuin Mersu-kuski.
On varmasti tuutattu joka tuutista, mutta se on kyllä aika harvinaista että lähdössä oleva kuskikin sanoo julkisuudessa tallikaverinsa haluavan hänen jatkavan ja Totokin sanonut että Hamilton saa sanoa mielipiteensä kuskista, muttei saanut tahtoansa läpi. Kertoo kuinka paljon Hamiltonia pelottaa kohdata Russell ja harmonisen tunnelman särkymistä.Niin, media on jankannut asiaa useaan otteeseen ja samoja uutisia pyöritelly, kuten sinäkin täällä. Toki se kuulostaa usealta, kun eri lähteiden uutisia tuodaan samasta aiheesta.
Jep, Ekin sanoin: asia on juurikin näin.Samalla tavalla de Vries voitti mestaruuden vasta kolmannella kaudella (Zhoulla tällä hetkellä kolmas kausi menossa ja pisteissä toinen).
Jos bisneksestä puhutaan niin jonkinlaisen Kiinan markkinan tuominen ykkösiin olisi sarjalle huomattavasti isompi juttu kuin de Vries, joka merkkaisi hollantilaiselle yleisölle korkeintaan saman verran kuin Kovalainen meille vuonna 2012.
Kyllähän aasialaisia kuljettajia tarvitaan lisää. F1 on globaali-laji. Ensi kaudella Aasiasta on Tsunoda (Japani), sekä Albon (Thaimaa). Zhou vielä Kiinasta mukaanJep, Ekin sanoin: asia on juurikin näin.
Tuota yritin aiemmin tässä kertoa, että kuinka iso juttu olisi myös Alfalle.
Mutta lähinnä kettuilua tuli
Hyvä pointti ja toivottavasti!Onko mahdollista että Albon kaupan myötä Williamsille tulisi Red Bullin koneet?
Tuolla vissiin puhetta siitä, että olisiko Albonin ja Red Bullin yhteistyö katkaistu ainakin toistaiseksi.Onko mahdollista että Albon kaupan myötä Williamsille tulisi Red Bullin koneet?
Ei.Onko mahdollista että Albon kaupan myötä Williamsille tulisi Red Bullin koneet?
En pitäisi mahdottomana. Moottorisopimuksia on purettu, Hondankin tapauksessa jo kaksi kertaa.
Sama budjettiraja ja tuulitunneliaika niillä on käytössä kuin muillakin. Plus menetetty moottorietu joka oli 2014.Jotenkin tuntuu tää haiskatavan sille että. Kun Wolf on kuulemma viime aikoina antanut ukaasin Albonille katkaista yhteydet RB:lle Albonin siirtyessään Williamsille ensi kaudeksi, jotta että ei kertoisi meidän moottorista mitään kenellekkään.
Ja vielä päälle se että nyt 10 moottoripuolen työntekijää tulevat siirtymään pois Mersulta Red Bulliin ensi kaudeksi niin voi olla että Mercedeksen valtakausi on tulossa pian päätökseen kun Red Bull on alkanut muutenkin kirimään suorituskyvyssä lähes Merceksen ohi. Joka voi päättää jo tänä vuonna Mercedeksen vuodesta 2014 alkaneen pitkän mestaruus putken!
Mercedeksen toinen huoli on myös että ensi kaudella on tulossa uudet sääntömuutokset jotka voivat potentiaallisesti päättää Mercedeksen voittokulun kokonaan ensi kaudella.
Joten Bottas saattaa mahdollista jättää ehkä uppoavan laivan taakseen. Jos Mercedes ei pysty enää rakentamaan huippu kalustoa ensi kautta varten, tosin voin olla ehkä väärässä ja että ensi kaudellakin Mercedes voi vielä yllättää rakentamalla kärkiauton!
Koska onhan Mercedeksellä kuitenkin valtavat resurssit käytössään heidän tehtaalla ja onhan heillä paljon fyrkkaakin myös.
Minulla on sellainen kutina, että nämä isot kiertävät hommaa jollain konstilla. Millä F1 valvoo, jos omistajat maksavat F1-tallin kehityskuluja suoraan ja sponsorit pumppaa rahaa heille. Tätä olen mietiskellyt.Sama budjettiraja ja tuulitunneliaika niillä on käytössä kuin muillakin. Plus menetetty moottorietu joka oli 2014.
Ainahan niitä sääntöjä pyritään kiertämään.Minulla on sellainen kutina, että nämä isot kiertävät hommaa jollain konstilla.
On joo, mutta tuskin Albonin aikana. Jos uusi soppari on tehty tänä vuonna ja tietojen mukaan jatkuisi vuoteen 2025 niin onko Williams nykyään niin rahoissaan että repisi samantien melko tuoreen pitkän moottorisopparin... Miten Mclarenin ja Hondan kanssa meni, oliko montakin vuotta sopparissa jäljellä?En pitäisi mahdottomana. Moottorisopimuksia on purettu, Hondankin tapauksessa jo kaksi kertaa.
Verstappen sanoi, että haluaa jatkaa Perezin rinnalla ennen kuin hänen sopimus allekirjoitettiin. Pelottiko kenties, että sieltä tulee kerrankin joku pätevä kuski vierelle.On varmasti tuutattu joka tuutista, mutta se on kyllä aika harvinaista että lähdössä oleva kuskikin sanoo julkisuudessa tallikaverinsa haluavan hänen jatkavan ja Totokin sanonut että Hamilton saa sanoa mielipiteensä kuskista, muttei saanut tahtoansa läpi. Kertoo kuinka paljon Hamiltonia pelottaa kohdata Russell ja harmonisen tunnelman särkymistä.
Muistelen, että olisi ollut peräti 10v alunperin eli aika pitkä pätkä piti purkaa. Tämä on tosiaan vain muistikuva. Sauber purki sopimuksen ennen kuin ennätti ajaa metriäkään.On joo, mutta tuskin Albonin aikana. Jos uusi soppari on tehty tänä vuonna ja tietojen mukaan jatkuisi vuoteen 2025 niin onko Williams nykyään niin rahoissaan että repisi samantien melko tuoreen pitkän moottorisopparin... Miten Mclarenin ja Hondan kanssa meni, oliko montakin vuotta sopparissa jäljellä?