Kuskispekulaatiot 2022

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2635
Minä näen Oconin kauden varsin hyvänä. Ei minkäänlaista ”bend over” mentaliteettia Alonsoa kohtaan, vaan hyvää omaan tekemiseen keskittymistä.
Minä näen molemmat Oconin ja Alonson yliarvostettuina tallipäälliköiden listalla. Alonso on ruosteessa vauhdillisesti ja Ocon ei mitään erityistä. 2020 kaudellakin Ocon hävisi Ricciardolle aika selvästi.
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1921
Sijainti
Vyborg
Minä näen molemmat Oconin ja Alonson yliarvostettuina tallipäälliköiden listalla. Alonso on ruosteessa vauhdillisesti ja Ocon ei mitään erityistä. 2020 kaudellakin Ocon hävisi Ricciardolle aika selvästi.
Toisaalta Alonsokin on jo 40 vuotias kuski joten siinä mielessä ei ollut suuri yllätys että ei vauhdillisesti häikäissyt kuin esim silloin takavuosina.
Tosin ikään nähden Alonso ajaa kuitenkin kilpailukykyisesti edelleenkin, eikä taidot ole ruostuneet parin vuoden poissaolon jälkeen hänellä.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5690
Minä näen molemmat Oconin ja Alonson yliarvostettuina tallipäälliköiden listalla. Alonso on ruosteessa vauhdillisesti ja Ocon ei mitään erityistä. 2020 kaudellakin Ocon hävisi Ricciardolle aika selvästi.
Ricciardo oli kaudella 2020 ehkä sarjan paras kuski Hamiltonin ja Verstappenin jälkeen. Siinä missä Ocon tuli uuteen talliin välivuoden jälkeen. En väitä etteikö olisi ollut pettymys, mutta olihan nuo asetelmatkin aika heikot.
 

ikuinen kakkonen

Foorumin konkari
Liittynyt
5.11.2011
Viestit
1921
Sijainti
Vyborg
Tilastojen valossa Alonso ja Ocon olivat tasavahvoja. Aika-ajotkin meni tasan.

Näytä liitetiedosto 1803
Itse pelkäsin ennen kauden alkua että Alonso olisi murskannut Oconin kuten Mclarenilla aikoinaan Vandoornea vastaan, joka hävisi aika-ajoissa muistaakseni peräti 21-0 2018 Alonsolle. Ocon pystyi kuitenkin laittamaan hyvin Alonsolle kampoihin koko kauden aikana ja oli mielestäni ajoittain nopeampi kuin tallikaverinsa Alpinessa. Voittaen jopa yhden kisan Unkarissa. Monien käänteiden ansiosta.
 

Corvair

Well-known member
Liittynyt
10.10.2016
Viestit
879
Itse pelkäsin ennen kauden alkua että Alonso olisi murskannut Oconin kuten Mclarenilla aikoinaan Vandoornea vastaan, joka hävisi aika-ajoissa muistaakseni peräti 21-0 2018 Alonsolle. Ocon pystyi kuitenkin laittamaan hyvin Alonsolle kampoihin koko kauden aikana ja oli mielestäni ajoittain nopeampi kuin tallikaverinsa Alpinessa. Voittaen jopa yhden kisan Unkarissa. Monien käänteiden ansiosta.
No, asetelma oli sikäli erilainen, että McLarenilla Alonso oli saanut vuosikausia rakentaa autoa omaan suuntaansa ja oli tuossa tilanteessa tallin selkeä ykköskuski. Alpinella tilanne oli aika eri, etenkin näin ykköskaudella.
 
Ylös