TeamVerstappen
Max Verstappen & Red Bull Racing
Milloin Toto on tälläistä sanonut? Pystytkö pistämään linkin? Itsellä ei ole ainakaan tullut vastaan tälläistäToto kertonut että asia kiikastaa rahasta.
Milloin Toto on tälläistä sanonut? Pystytkö pistämään linkin? Itsellä ei ole ainakaan tullut vastaan tälläistäToto kertonut että asia kiikastaa rahasta.
https://www.planetf1.com/news/lewis-hamilton-contract-update-toto-wolff-money/Milloin Toto on tälläistä sanonut? Pystytkö pistämään linkin? Itsellä ei ole ainakaan tullut vastaan tälläistä
https://www.planetf1.com/news/toto-wolff-lewis-hamilton-super-awkward-money-talks/
“At the end of the day, talking about money with your friend is difficult. Penni helps. Penni has been keeping us in check and we have found a good modus operandi with her about how we talk. We avoid talking to each other about money but we both talk to Penni.”
Voi kun vetäis Tsunodan niin nolosti persilleen, että lähtisi huutin helvettiin koko sarjassa.Hornerin mukaan Ricciardolle voisi löytyä paikka Alphataurilta ensi kaudeksi. Mieluummin olisin kyllä nähnyt ukon Perezin paikalla.
Christian Horner reveals F1 team Daniel Ricciardo could join NEXT SEASON - GPFans.com
Eiköhän sieltä de Vries saa ensin huutia. Tsunoda aloitti kauden hyvin, mutta nyt on alkanut ajamaan kuin japsi. Tosin auto on heikko ja yritys kova. Tallikaveriin verrattuna tekee hyvää jälkeä.Voi kun vetäis Tsunodan niin nolosti persilleen, että lähtisi huutin helvettiin koko sarjassa.
Mikä Tsunodassa hiertää? Itse kekseisin monta muuta ketkä vetää jo nolosti persiilleen ja sietäisi tehdä tilaa.Voi kun vetäis Tsunodan niin nolosti persilleen, että lähtisi huutin helvettiin koko sarjassa.
Ei vaan ole mun suosikki. Ehkä kovin valittaja kuskeista tiimiradiossa ja idioottimaisia liikkeitä radalla. Mutta tämä on vaan mun vaatimaton mielipide.Mikä Tsunodassa hiertää? Itse kekseisin monta muuta ketkä vetää jo nolosti persiilleen ja sietäisi tehdä tilaa.
No joo, totta tämäkin. Mielenkiintoista olisi ollut nähdä kolmas otatus Gaslyn ja Tsunodan välillä.Niin, vähän huono mittatikku tuo Ricciardokin toisaalta. Ricciardo voittaa -> on palannut Red Bull -aikojen kukoistukseena, Ricciardo häviää -> on edelleen yhtä huono kuin McLaren -vuosinaan. Tulevalla tallikaverilla tavallaan hyvin vähän voitettavaa olipa sitten kuka tahansa.
Todella nopeaa ja lammasta harvoin myydään samassa paketissa. Näillä todella nopeilla tuppaa yleensä olemaan kilpailuvietti sitä luokkaa että varsinkin mestaruustaistelussa ollaan itsekkäämpiä kuin uhmaikäinen lapsi.Mitä Red Bull tarvitsee? Maxin rinnalle todella nopean kuljettajan, jotta tallimestaruus on mahdollinen tiukkoinakin kausina. Mutta kuljettajan, joka ei pane pahaksi, että mestaruuden voittaa tallikaveri. Eli sellaisen, joka tietää, että hänen aikansa tulee vielä, sitten Maxin jälkeen.
Ralf Schumacher on höpissyt samoja, odotetaan nyt sitä virallista tiedotetta.Ei mikään luotettavin lähde, mutta DeVries ulos ja Ricciardo tilalle.
https://www.suomif1.com/2023/07/lahde-f1-tulokkaan-potkuista-on-paatetty-fanien-kestosuosikki-palaa-f1-sarjaan/?fbclid=IwAR0gFxQIzqu1_MXJRuCwlGTZ9m1Nxb5cHBhrwLYcMjAgYTbQmbyd4k9Gl7o
En usko että Ricciardo siirtyy kesken kauden Alphataurille. Kyllä se Red Bullille menee, jos McLarenin palkastaan luopuu. Perezillä aika kehno vaihe nyt menossa.Ei mikään luotettavin lähde, mutta DeVries ulos ja Ricciardo tilalle.
Tuskin juu pitkäksi aikaa, mutta tosiaan vaikka tän kauden loppuun ja katsotaan ensi kaudella uudestaan, mutta eipä Ricciardollakaan ole mahiksia valita jos helmutti käskee ajamaan sinne. Mikäli helmutille sanoo että juu ei kiinnosta, niin luulen että turha haaveilla red bullin kisapaikastakaan.En usko että Ricciardo siirtyy kesken kauden Alphataurille. Kyllä se Red Bullille menee, jos McLarenin palkastaan luopuu. Perezillä aika kehno vaihe nyt menossa.