Verstappen kävi kesällä vakavampia keskusteluita mutta ne päättyivät tuloksettomina. Hamilton on "puhunut" Ferrarin kanssa varmaan kymmenen vuotta ennen kuin lopulta päätti vaihtaa.Max kertoo puhuvansa Mesen kanssa, mutta ei tietenkään myönnä mitään olevan käynnissä vaihdon osalta
https://www.f1oversteer.com/news/max-verstappen-very-clear-that-he-has-no-interest-in-leaving-red-bull-to-sign-for-nine-podium-f1-team/
Tämä olisi ollut kyllä mielettömän huvittava kaksikko kuultavaksi, kun kumpikin tallissa olisi sit ollut aikamoisia radiopersoonia potkuhousukiukutteluineen.Haluaisin kyllä nähdä Tsunodan Red Bullilla ensi vuonna. Ihan jo kiroilujen vuoksi, ja kyllä Red Bullin pitäisi paras kuski nostaa jatkoon eikä Helmutin rotusuosikkia jonon ohi.
Kai kyseessä on monivuotinen sopimus? Mersulta piti lähteä mahdollisimman kauas Mersusta ja nyt kuitenkin takaisin. Saas nähdä nähdäänkö kuvia paljaasta hanurista somessa kun ollaan Mersun leivissä.Niin se maailma muuttuu. Jokunen vuosi sitten foorumilla vannottiin, että Mercedes on kelvoton työyhteisö ja Toto täys mulqvist.
Hyvä kun löytyi Bottakselle duunia
Eikös tuo selvästi sanonut että Sauber oli virhe sen jälkeen kun Fredi lähti. Itse ainakin lukenut moista. Kumma jos mennyt sun sulta ohi?Kai kyseessä on monivuotinen sopimus? Mersulta piti lähteä mahdollisimman kauas Mersusta ja nyt kuitenkin takaisin. Saas nähdä nähdäänkö kuvia paljaasta hanurista somessa kun ollaan Mersun leivissä.
Itse kun olin aikoinaan lukevani Mersun toxisesta työympäristöstä jossa ei saanut tehdä hauskoja asioita, miksi palata sellaiseen työympäristöön jossa ei saanut olla oma itsensä? Tätä enemmän ihmetyttää että miksi vuoden kisakuskinpesti ei ole vaihtoehto, mutta vuoden varakuskinpesti on?Eikös tuo selvästi sanonut että Sauber oli virhe sen jälkeen kun Fredi lähti. Itse ainakin lukenut moista. Kumma jos mennyt sun sulta ohi?
No joo, mutta eikös se vähän ollut tiedossa, että Alfa Romeo lähtee ja välivuosia tulee ennen Audia. Minunkin mielestäni Valen olisi kannattanut mieluummin mennä vaikka Williamsille. Tietyillä radoilla olisi ollut yllätysmahdollisuus, ja suoranopea auto olisi ollut mannaa heikolle ohittajalle.Eikös tuo selvästi sanonut että Sauber oli virhe sen jälkeen kun Fredi lähti. Itse ainakin lukenut moista. Kumma jos mennyt sun sulta ohi?
Varmistettu.Kunhan Hadjar vielä varmistetaan RB-kuljettajaksi, niin ensi kaudella 25% gridistä ovat äidinkieleltään ranskalaisia.
Käsittääkseni Oconilla on jotain algerialaistaustaa, ainakin äitinsä sukunimi Khelfane viittaisi tähän.Varmistettu.
https://www.formula1.com/en/latest/article/breaking-isack-hadjar-signs-for-rb-tsunoda-final-seat-on-2025-f1-grid.6UMQgndoDfFIH5wtyxucAG
Hadjar teki tavallaan historiaa, sillä hän on ensimmäinen arabitaustainen f1-kisakuljettaja, ellei lasketa Nicolas Latifia, jonka sukujuuret ovat Libanonissa.