Kuukauden Kukkahattukyllikki

Mangelo

Well-known member
Ei. Se tarkoitti sitä, että modetoiminta oli ko. tapauksessa kovin linjatonta. Jos loukkaavuuden raja vedetään siihen hajun viestiin, niin täällä tarvitaan täyspäiväisiä moderaattoreita poistamaan viestejä. Koska tämä on tavallaan yhteinen keskusteluareena, niin jokseenkin samojen sääntöjen tulisi koskea kaikkia.
Pallopelianalogia on sikäli hyvä, että sielläkin tulee virhepihellyksiä. Ja niistä avautumisesta tulee punainen kortti.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Varmaan maailman eka toikki jossa mun sanomisista tai tekemisistä ei vittuilla!:eek::eek!:

haju

Banned
Ihme vitun natinaa jostain viestin poistamisesta.
Koska luetun ymmärtäminen näyttää usealle hahmolle olevan ylivoimaisen vaikeaa, täytyy yrittää asia vielä helppotajuisesti selvittää. Yksittäisen viestini poistaminen ei olisi häirinnyt minua millään tavalla. Itsehän en viestin poistamiseen aluksi millään tavoin puuttunutkaan. Muiden hahmojen toimesta sen sijaan ihmeteltiin, miksi kirjoitukseni oli hävitetty. Näihin kyselyihin moderaattori vastasi, että viesti oli siirretty roskisosastolle. Tätä OoPee säesti valehtelemalla, että viestini sisältö olisi ollut toisen ihmisen tarkoitushakuista loukkaamista. Katsoin aiheelliseksi puuttua tällaiseen mustamaalaamiseen, koska imagoni asiallisena keskustelijana oli saanut kolhun.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Koska luetun ymmärtäminen näyttää usealle hahmolle olevan ylivoimaisen vaikeaa, täytyy yrittää asia vielä helppotajuisesti selvittää. Yksittäisen viestini poistaminen ei olisi häirinnyt minua millään tavalla. Itsehän en viestin poistamiseen aluksi millään tavoin puuttunutkaan. Muiden hahmojen toimesta sen sijaan ihmeteltiin, miksi kirjoitukseni oli hävitetty. Näihin kyselyihin moderaattori vastasi, että viesti oli siirretty roskisosastolle. Tätä OoPee säesti valehtelemalla, että viestini sisältö olisi ollut toisen ihmisen tarkoitushakuista loukkaamista. Katsoin aiheelliseksi puuttua tällaiseen mustamaalaamiseen, koska imagoni asiallisena keskustelijana oli saanut kolhun.
Kyllä sä tosta vielä pääset yli!:thumbup:

Minäkin otin aikoinani raskaasti sen, että RK-62 moderoi mun viestejä ja provosoi tahallaan. En ota enää.:eek: