:mad_old:Riisiapu auttoi...
:thumbup:
:mad_old:Riisiapu auttoi...
:thumbup:
Sorry. En voinut vastustaa kiusaamista...eikun kiusausta.:mad_old:
Koska luetun ymmärtäminen näyttää usealle hahmolle olevan ylivoimaisen vaikeaa, täytyy yrittää asia vielä helppotajuisesti selvittää. Yksittäisen viestini poistaminen ei olisi häirinnyt minua millään tavalla. Itsehän en viestin poistamiseen aluksi millään tavoin puuttunutkaan. Muiden hahmojen toimesta sen sijaan ihmeteltiin, miksi kirjoitukseni oli hävitetty. Näihin kyselyihin moderaattori vastasi, että viesti oli siirretty roskisosastolle. Tätä OoPee säesti valehtelemalla, että viestini sisältö olisi ollut toisen ihmisen tarkoitushakuista loukkaamista. Katsoin aiheelliseksi puuttua tällaiseen mustamaalaamiseen, koska imagoni asiallisena keskustelijana oli saanut kolhun.
Sitä varten ne modet on. Jos ei meno maistu niin guudbai!Lisätään vielä, että moderaattori lähti tuohon pelin mukaan.. poistamalla viestin, jonka tulkinta loukkaavaksi on vähintäänkin arveluttava.
Toivottavasti näin.Mistäs te tiedätte oliko mukana harkintaa? Ehkä se oli noppa joka ratkaisi.
Hittolainen. Jos tätä loputonta väninää tämän jutun tiimoilta ei ylläpidettäisi, ei mitään hajun imagon "tahriintumista" olisi tapahtunutkaan.Minusta hajun huoli oman imagonsa tahriintumisesta on hyvinkin perusteltu, sillä:
"...ja itse alkuperäistä poistettua viestiä näkemättä uskon olevani enemmän OoPeen linjoilla tässä asiassa" - Sam
Jos siis hajua syyllistetään aiheettomasti teosta, jota hän ei ole tehnyt, on se totaalisen väärin. Ja jos joku väittää, että eihän sillä ole mitään merkitystä, vaikka jotkut luulisivatkin hajun loukanneen Olgaa tahallisesti, on totaalisen väärässä.
Meillä taas voittaa se, joka huuta koviten!:ahem:Hittolainen. Jos tätä loputonta väninää tämän jutun tiimoilta ei ylläpidettäisi, ei mitään hajun imagon "tahriintumista" olisi tapahtunutkaan.
Meillä sanotaan, että kiistatilanteessa fiksumpi vaikenee ensin ja tässä sitä fiksuutta voisi itsekukin osoittaa!
On muuten ehkä typerimpiä sanontoja koskaan.Meillä sanotaan, että kiistatilanteessa fiksumpi vaikenee ensin...
Ei varmaan. Tämähän on mielenkiintoista.Onko jollain muka jotain parempaa tekemistä kuin jarnata tästä..?!
OoPeesta ei tulis Suomessa politiikkoa, koska a) kantaa poliittisen vastuun teoistaan ja kee) ei syytä muita teoistaan.Joillakin on ihan asiallinen katsomus tahan....
Itse en ko. viestia ole edes nahnyt, mutta faktahan on:
- kuka tahansa voi painaa report bad post napiskaa
- tuon voi tehda jos omasta mielesta se on ns. bad post
- OoPeen mielesta kyseessa oli bad post
- OoPee teki miehentyon kun jalkeenpain ilmoitti nain tehneensa ja kantoi vastuun
- OoPee saattoi olla vaarass tahi oikeassa, silla ei ole paljon merkitysta
modet ehkapa tekivat vaaran tyon poistaessaan ilman kunnon analysointia
Tama siis minun mielipiteeni. Painakaa bad postia jos olette eri mielta.. :thumbup:
R-kioskista, räpylöistä ja muistilehtiöstä.Mistä tässä nyt on oikein kyse?
Periaatteista.Mistä tässä nyt on oikein kyse?