Kuukauden Kukkahattukyllikki

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Koska luetun ymmärtäminen näyttää usealle hahmolle olevan ylivoimaisen vaikeaa, täytyy yrittää asia vielä helppotajuisesti selvittää. Yksittäisen viestini poistaminen ei olisi häirinnyt minua millään tavalla. Itsehän en viestin poistamiseen aluksi millään tavoin puuttunutkaan. Muiden hahmojen toimesta sen sijaan ihmeteltiin, miksi kirjoitukseni oli hävitetty. Näihin kyselyihin moderaattori vastasi, että viesti oli siirretty roskisosastolle. Tätä OoPee säesti valehtelemalla, että viestini sisältö olisi ollut toisen ihmisen tarkoitushakuista loukkaamista. Katsoin aiheelliseksi puuttua tällaiseen mustamaalaamiseen, koska imagoni asiallisena keskustelijana oli saanut kolhun.
:D:D

Siis herää hei. Tää on vapaa puoli. Asialliset keskustelut voi suoltaa Yleisen asiakeskustelun puolelle.

Ja miten OoPee sitten valehteli. Jos se oli/näytti hänen mielestään toisen henkilön tarkoitushakuiselta loukkaamiselta, niin mitä mustamaalamista siinä :eek:

Ja tuskin se sun imagos ainakaan paranee tosta vinkumisesta/kukkahattukyllikkijne. otsikkojen availuista.

Ace17

Acenteella
Minusta hajun huoli oman imagonsa tahriintumisesta on hyvinkin perusteltu, sillä:

"...ja itse alkuperäistä poistettua viestiä näkemättä uskon olevani enemmän OoPeen linjoilla tässä asiassa" - Sam

Jos siis hajua syyllistetään aiheettomasti teosta, jota hän ei ole tehnyt, on se totaalisen väärin. Ja jos joku väittää, että eihän sillä ole mitään merkitystä, vaikka jotkut luulisivatkin hajun loukanneen Olgaa tahallisesti, on totaalisen väärässä.

Archie

Well-known member
Lisätään vielä, että moderaattori lähti tuohon pelin mukaan.. poistamalla viestin, jonka tulkinta loukkaavaksi on vähintäänkin arveluttava.

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Haju vie meita kun litran mittaa.

Suljetaan ja arkistoidaan. Tanaan on parempaakin puhuttavaa kuten pillu, perse, panojutut ja pollaus.

Perjantain nelja peeta.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minusta hajun huoli oman imagonsa tahriintumisesta on hyvinkin perusteltu, sillä:

"...ja itse alkuperäistä poistettua viestiä näkemättä uskon olevani enemmän OoPeen linjoilla tässä asiassa" - Sam

Jos siis hajua syyllistetään aiheettomasti teosta, jota hän ei ole tehnyt, on se totaalisen väärin. Ja jos joku väittää, että eihän sillä ole mitään merkitystä, vaikka jotkut luulisivatkin hajun loukanneen Olgaa tahallisesti, on totaalisen väärässä.
Hittolainen. Jos tätä loputonta väninää tämän jutun tiimoilta ei ylläpidettäisi, ei mitään hajun imagon "tahriintumista" olisi tapahtunutkaan.

Meillä sanotaan, että kiistatilanteessa fiksumpi vaikenee ensin ja tässä sitä fiksuutta voisi itsekukin osoittaa!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Hittolainen. Jos tätä loputonta väninää tämän jutun tiimoilta ei ylläpidettäisi, ei mitään hajun imagon "tahriintumista" olisi tapahtunutkaan.

Meillä sanotaan, että kiistatilanteessa fiksumpi vaikenee ensin ja tässä sitä fiksuutta voisi itsekukin osoittaa!
Meillä taas voittaa se, joka huuta koviten!:ahem:

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Joillakin on ihan asiallinen katsomus tahan....

Itse en ko. viestia ole edes nahnyt, mutta faktahan on:
- kuka tahansa voi painaa report bad post napiskaa
- tuon voi tehda jos omasta mielesta se on ns. bad post
- OoPeen mielesta kyseessa oli bad post
- OoPee teki miehentyon kun jalkeenpain ilmoitti nain tehneensa ja kantoi vastuun
- OoPee saattoi olla vaarass tahi oikeassa, silla ei ole paljon merkitysta
modet ehkapa tekivat vaaran tyon poistaessaan ilman kunnon analysointia

Tama siis minun mielipiteeni. Painakaa bad postia jos olette eri mielta.. :thumbup:

Archie

Well-known member
Onko jollain muka jotain parempaa tekemistä kuin jarnata tästä..?!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Onko jollain muka jotain parempaa tekemistä kuin jarnata tästä..?!
Ei varmaan. Tämähän on mielenkiintoista.

Melko mitättömästä asiasta alkoi (jos nyt oikein tuon Hajun kommentin muistan, mutta uskon tässä asiassa *slurps* nyt Esaa...)

Se kiinnostaisi näkikö Olga tuon viestin ja oliko se loukkaava.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Joillakin on ihan asiallinen katsomus tahan....

Itse en ko. viestia ole edes nahnyt, mutta faktahan on:
- kuka tahansa voi painaa report bad post napiskaa
- tuon voi tehda jos omasta mielesta se on ns. bad post
- OoPeen mielesta kyseessa oli bad post
- OoPee teki miehentyon kun jalkeenpain ilmoitti nain tehneensa ja kantoi vastuun
- OoPee saattoi olla vaarass tahi oikeassa, silla ei ole paljon merkitysta
modet ehkapa tekivat vaaran tyon poistaessaan ilman kunnon analysointia

Tama siis minun mielipiteeni. Painakaa bad postia jos olette eri mielta.. :thumbup:
OoPeesta ei tulis Suomessa politiikkoa, koska a) kantaa poliittisen vastuun teoistaan ja kee) ei syytä muita teoistaan.:eek: