kouvotsvoni
Banjottu
ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KUUKLETA TAI MUUTENKAAN!
*odottaa koska R.Rossetin uteliaisuus vie voiton*
*odottaa koska R.Rossetin uteliaisuus vie voiton*
peesaanR.Rosset sanoi:Minäpä en tiedä.
No mikäs tossa ny oli noin hauskaa. Ihan oikein täytetty lappuhan toi oli.K.Yrjola sanoi:Aikoinaan mulle pikkujätkä toi varauslapun ku halus varata cd:n, siinä oli kirjoitettu kohta 'esittäjä': "pontso vii". Luokan kohdalle (joka on Hgissä 788.33 tuolle äänitteelle) oli kirjoitettu "III A" :thumbup:
Tietysti se, et mä osasin lukea.VJR sanoi:No mikäs tossa ny oli noin hauskaa. Ihan oikein täytetty lappuhan toi oli.
Ala-asteella koulukaverini kirjoitti erään australialaisen rokkiyhtyeen nimen muotoon "eisiidiisii".K.Yrjola sanoi:Aikoinaan mulle pikkujätkä toi varauslapun ku halus varata cd:n, siinä oli kirjoitettu kohta 'esittäjä': "pontso vii". Luokan kohdalle (joka on Hgissä 788.33 tuolle äänitteelle) oli kirjoitettu "III A" :thumbup:
Toi on samaa sarjaa kuin taannoin erään tuttavan suusta kuultu "Oliks Monty Python se amerikkalainen tyyppi, joka ohjas niitä komedioita 60-luvulla?"Runar ja Kyllikki sanoi:"Se jetro tulli on hyvä jätkä tekemään musaa!! Onkse joku englantilainen tyyppi?" -Vanhempi naisihminen viereisessä pöydässä eilen Ykköspesässä.
Ei se ole ollenkaan 'samaa sarjaa'.Albert Oil sanoi:Toi on samaa sarjaa kuin taannoin erään tuttavan suusta kuultu "Oliks Monty Python se amerikkalainen tyyppi, joka ohjas niitä komedioita 60-luvulla?"
Aivan kuten Monty Python ja PITKÄN JUSSIN MAJATALOKIN ovat ihan eri sarjat.Captain Howdy sanoi:Ei se ole ollenkaan 'samaa sarjaa'.
*veitsi kääntyy hiljalleen haavassa*Albert Oil sanoi:Aivan kuten Monty Python ja PITKÄN JUSSIN MAJATALOKIN ovat ihan eri sarjat.
No talvi näemmä tulee kans aika myöhässä... Itse kuulin tänään junassa, kun keski-ikäinen mies tilitti kännykkäänsä avioeroaan. Ei kuulema oile sattunut ylilyöntejä kostofiiliksiin liittyen, mikä tietysti kuulosti kivalta :thumbup:PuoliPöhkö sanoi:Kuulin, että kesä tulee myöhässä tänä vuonna.
Jossain jetro tullin levyllä vedetään hienosti poikkihuilulla. Siitä tuli mieleen, kun se tyttö, joka ajo mun autoa, soittaa mm. poikkhuilua.Runar ja Kyllikki sanoi:"Se jetro tulli on hyvä jätkä tekemään musaa!! Onkse joku englantilainen tyyppi?" -Vanhempi naisihminen viereisessä pöydässä eilen Ykköspesässä.
Eikös se ole aika riskaapelia. Kännynkin kanssa tulee vaarallisia tilanteita.Il Tempo Gigante sanoi:Jossain jetro tullin levyllä vedetään hienosti poikkihuilulla. Siitä tuli mieleen, kun se tyttö, joka ajo mun autoa, soittaa ajaessaan mm. poikkhuilua.
Eikö mitä, kun handlaa homman, niin no problem. Ja siitä pelkääjän paikalta on helppo ohjata, kun kaverin molemmat kädet on soolossa kiinni...Olga sanoi:Eikös se ole aika riskaapelia. Kännynkin kanssa tulee vaarallisia tilanteita.
Onkos sulla apukuski ?Olga sanoi:Pitääpä kokeilla nokkahuilun kanssa heti huomenna. :ahem:
Saattaa olla. :wink:Il Tempo Gigante sanoi:Onkos sulla apukuski ?
Nyt sitten olisi aika testata nokkahuilun toiminta. Suuntana 'maamaa'.Olga sanoi:Pitääpä kokeilla nokkahuilun kanssa heti huomenna. :ahem:
Ole varovainen. Exä soitteli myös poikkihuilua ja poikittainhan koko homma meni.Il Tempo Gigante sanoi:Jossain jetro tullin levyllä vedetään hienosti poikkihuilulla. Siitä tuli mieleen, kun se tyttö, joka ajo mun autoa, soittaa mm. poikkhuilua.