Kuultua

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KUUKLETA TAI MUUTENKAAN!

*odottaa koska R.Rossetin uteliaisuus vie voiton*

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
"Se jetro tulli on hyvä jätkä tekemään musaa!! Onkse joku englantilainen tyyppi?" -Vanhempi naisihminen viereisessä pöydässä eilen Ykköspesässä.

K.Yrjola

Well-known member
Sijainti
Thunder Road
Aikoinaan mulle pikkujätkä toi varauslapun ku halus varata cd:n, siinä oli kirjoitettu kohta 'esittäjä': "pontso vii". Luokan kohdalle (joka on Hgissä 788.33 tuolle äänitteelle) oli kirjoitettu "III A" :D:thumbup:

abc

DNF
K.Yrjola sanoi:
Aikoinaan mulle pikkujätkä toi varauslapun ku halus varata cd:n, siinä oli kirjoitettu kohta 'esittäjä': "pontso vii". Luokan kohdalle (joka on Hgissä 788.33 tuolle äänitteelle) oli kirjoitettu "III A" :D:thumbup:
No mikäs tossa ny oli noin hauskaa. Ihan oikein täytetty lappuhan toi oli.

burb

.
K.Yrjola sanoi:
Ala-asteella koulukaverini kirjoitti erään australialaisen rokkiyhtyeen nimen muotoon "eisiidiisii".

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Runar ja Kyllikki sanoi:
"Se jetro tulli on hyvä jätkä tekemään musaa!! Onkse joku englantilainen tyyppi?" -Vanhempi naisihminen viereisessä pöydässä eilen Ykköspesässä.
Toi on samaa sarjaa kuin taannoin erään tuttavan suusta kuultu "Oliks Monty Python se amerikkalainen tyyppi, joka ohjas niitä komedioita 60-luvulla?"

Captain Howdy

Well-known member
Albert Oil sanoi:
Toi on samaa sarjaa kuin taannoin erään tuttavan suusta kuultu "Oliks Monty Python se amerikkalainen tyyppi, joka ohjas niitä komedioita 60-luvulla?"
Ei se ole ollenkaan 'samaa sarjaa'.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
PuoliPöhkö sanoi:
Kuulin, että kesä tulee myöhässä tänä vuonna.
No talvi näemmä tulee kans aika myöhässä... Itse kuulin tänään junassa, kun keski-ikäinen mies tilitti kännykkäänsä avioeroaan. Ei kuulema oile sattunut ylilyöntejä kostofiiliksiin liittyen, mikä tietysti kuulosti kivalta :thumbup:

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Runar ja Kyllikki sanoi:
Jossain jetro tullin levyllä vedetään hienosti poikkihuilulla. Siitä tuli mieleen, kun se tyttö, joka ajo mun autoa, soittaa mm. poikkhuilua.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Il Tempo Gigante sanoi:
Jossain jetro tullin levyllä vedetään hienosti poikkihuilulla. Siitä tuli mieleen, kun se tyttö, joka ajo mun autoa, soittaa ajaessaan mm. poikkhuilua.
Eikös se ole aika riskaapelia. Kännynkin kanssa tulee vaarallisia tilanteita. :eek:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Il Tempo Gigante sanoi:
Jossain jetro tullin levyllä vedetään hienosti poikkihuilulla. Siitä tuli mieleen, kun se tyttö, joka ajo mun autoa, soittaa mm. poikkhuilua.
Ole varovainen. Exä soitteli myös poikkihuilua ja poikittainhan koko homma meni.