Tuo taas oli autosportista http://www.autosport.com/news/report.php/id/56248miksu sanoi:mistäpäs tämä uutinen on peräisin? en nähny ainakaan veikkaajassa, kuin että ajavat 3 ensimmäistä kisaa...
Tuo taas oli autosportista http://www.autosport.com/news/report.php/id/56248miksu sanoi:mistäpäs tämä uutinen on peräisin? en nähny ainakaan veikkaajassa, kuin että ajavat 3 ensimmäistä kisaa...
Observer sanoi:http://www.yle.fi/tekstitv/txt/P208_02.html
"Grönholmilla on eniten petrattavaa
asfalttiralleissa. Mitä asian hyväksi
ollaan tehty? - Olen saanut asfaltille
vinkkejä huipputason valmentajalta,
jonka nimeä en voi kertoa. Tavoitteena
on kehittää autoani märällä asfaltilla."
Mäkisen Tommi? Sehän on ns.Subarun mies kai edelleen joten vois selittää tuon salaperäisyyden?
Ainakin tämän uutisen mukaan se olis ollut eräs Kovalaisen Hessu.Observer sanoi:http://www.yle.fi/tekstitv/txt/P208_02.html
"Grönholmilla on eniten petrattavaa
asfalttiralleissa. Mitä asian hyväksi
ollaan tehty? - Olen saanut asfaltille
vinkkejä huipputason valmentajalta,
jonka nimeä en voi kertoa. Tavoitteena
on kehittää autoani märällä asfaltilla."
Mäkisen Tommi? Sehän on ns.Subarun mies kai edelleen joten vois selittää tuon salaperäisyyden?
Kalle Pinomäki, 26, on tehnyt sopimuksen rallin junioreiden maailmanmestaruussarjan ajamisesta uudella Renault Clio R3 –autolla. Ajokki tulee Renault'n "tehdastallilta" Clio Junior Teamilta, ja Pinomäen tallitoverina kaasuttelee viime vuoden junioreiden maailmanmestari Ruotsin Patrik Sandell.
- Tämä on mahtava tilaisuus. Auto on aivan uusi malli, ja kun tiimin taustalla vaikuttaa Renault'n kilpaosasto, lähtökohdat ovat aivan loistavat, Pinomäki sanoi kotisivuillaan.
Viime vuonna Pinomäki kilpaili junioreiden MM-sarjassa omalla pienen N-ryhmän Renault-autollaan.
Juniorien uusi mestaruuskausi käynnistyy Norjan osakilpailulla helmikuussa. Sarjaan kuuluvat myös Portugalin, Sardinian, Suomen, Saksan, Katalonian ja Korsikan rallit.
(MTV3)
Tuo oisi hienoa. Gardelle sen eniten soisi.miksu sanoi:Italian Eurosportilla spekuloidaan Gardelle Xsaraa norjan jälkeen... onhan siellä ilmeisesti kronoksella kolme autoa, joista yksi varmaan liikenisikin. Saapa nähdä...
Teksti on käännös http://www.italiaracing.net/news.asp?id=1019&nome=RALLY&cart=RALLYTHAT INNOVATION!
Anton Alen with Fiat
in series IRC Fia
It is not made, still lacks the company on the contract. But between gentiluomini enough the word and then he is like if it he were: Anton Alen, ventiquattro next the 3 years june, will be one of the pilots with which Fiat will give to the onslaught to the Intercontinental Challenge Rally. And he will alternate himself to Umberto Scandola - that he will be to the way of the Safari - in spalleggiare Andrea Navarre. It is the continuation of a beautiful film which Claudius Berro and Nik Gullino have given themselves to make in order riproporre to get passionate to you: the long history of love between the great Markku and the Fiat group s' was interrupted to the end of the 89 after sixteen, intense seasons punctuated from 19 victories in the iridata series. From then it is changed all, not only in the world of the rallies. But the memory of the enterprises of most Latin of the Finnish is always very impresso in the mind of gets passionate to you and assigned to the jobs. And Anton will not succeed to cancel it, but the boy has already demonstrated to know to make much to us.
Jr- sanoi:Vaan olikin väärää tietoa. Alen on ilmoittautunut tuotantoautojen mm-sarjaan.
Sulkeekos IRC tuotantoautojen mm-sarjan pois. Ainakin itse olen käsittänyt, että IRC ajetaan ihan erillisinä kisoina. Vai miten asia on?Jr- sanoi:Vaan olikin väärää tietoa. Alen on ilmoittautunut tuotantoautojen mm-sarjaan.
Juu kisat ei mene ainakaan päällekkäin.Valde sanoi:Sulkeekos IRC tuotantoautojen mm-sarjan pois. Ainakin itse olen käsittänyt, että IRC ajetaan ihan erillisinä kisoina. Vai miten asia on?
vasta toisenaBowser sanoi:Bosse ajelee siis tänä viikonloppuna Irlannin Galway-rallissa ja ainakin tuolta voi katsella pätkäaikoja:
http://rally.connect.ie/results.php?rally=GY07
Bosse johti rallia seiskapätkälle asti, jossa sattui rengasrikko. Hyvin on silti Donnelly pistänyt vastaan koko rallin ajan, sillä kolmantena ajava McHale onkin jo melkein kaksi minuuttia perässä. Nyt EK10:n jälkeen Donnellyn etumatka Bosseen on 2,7 sekuntia.L4z! sanoi:vasta toisena
pitäs olla yli minuutin johdossa.
Grönholmi varmaan kämmäilly jossain vaiheessa.
Bowser sanoi:Bosse johti rallia seiskapätkälle asti, jossa sattui rengasrikko. Hyvin on silti Donnelly pistänyt vastaan koko rallin ajan, sillä kolmantena ajava McHale onkin jo melkein kaksi minuuttia perässä. Nyt EK10:n jälkeen Donnellyn etumatka Bosseen on 2,7 sekuntia.
EDIT: EK11:n tulokset päivittyivät juuri ja siellä Donnelly pisti Grönholmia 5 sekuntia päihin...