Kuumimmat rallihuhut top 10

patriot

Foorumin senaattori
Ambomaan Mambo sanoi:
Minä olin samaa mieltä pari vuotta sitten kun Fordille jäi parivaljakkona Märtin - Duval. Kummallakaan ei mitään järin suuria menestyksiä vielä tuolloin ollut takanaan, vaan kuinkas sitten kävikään. Lopunperin ihan mallikkaasti pojat suoriutuivat.
Kyllä mä ainakin pidin Märttiniä jo silloin arvossa. Kaveri oli osoittanut potenttiaalin jo yksityistallin Corollalla. Mites tää Kresta on suoriutunut? Ei oikein sano mitään. En halua toki häntäkään täysin tyrmätä. Mutta ensivaikutelma on se, että Fordilla on vaikea vuosi edessä, taas!

Faustus

Well-known member
patriot sanoi:
Mites tää Kresta on suoriutunut? Ei oikein sano mitään. En halua toki häntäkään täysin tyrmätä. Mutta ensivaikutelma on se, että Fordilla on vaikea vuosi edessä, taas!
Onhan Kresta ajanut erittäinkin lupaavia pätkäaikoja asvaltilla. Itse veikkaan, että Ford tulee olemaan todella kova sana Montessa; vähintään yksi kolmen joukossa.

Valde

Well-known member
Faustus sanoi:
Kuten nimimerkki Y.E.S tuolla toteaa, ei noilta kahdelta sivulta ainakaan löydy mitään tuohon viittaavaa uutista.
Eipä näköjään. No, threadin aloittaja ilmoitti nyt lähteekseen australialaisen sanomalehden. :p

Valde

Well-known member
Jesper sanoi:
Siis Itävaltalaisen;)
Olikohan tuo nyt edes eka kerta, kun meni australiat ja austriat sekaisin. :doubtful: Hieman jossain takaraivossa kolkuttikin, että miksi Stohlin tekemisistä ennakkouutisen julkaisisi australialainen sanomalehti.

Mikkoz

Well-known member
Sijainti
JKL
Valde sanoi:
Iltalehti asialla. Saisikohan näistä keskustelua:

6. Mitsu vaihtaa Pirelliin.

Nyt on tuo siirtyminen varmistettu.wrc.com
Ilmeisesti nuo Pirellin sora kumit on varsin hyviä, kun Pösökin siirtyy Pirellin leiriin.

Jippo

www.jippo.fi
Re: Re: Kuumimmat rallihuhut top 10

Mikkoz sanoi:
Nyt on tuo siirtyminen varmistettu.wrc.com
Ilmeisesti nuo Pirellin sora kumit on varsin hyviä, kun Pösökin siirtyy Pirellin leiriin.
No rahalla saa mitä vaan, kuten esimerkiksi renkaansa huipputallin autoihin.. ...ja renkailla saa mitä vaan, kuten oman suosikin tallikuskiksi, joskin taitavan sellaisen :wink:

Valde

Well-known member
Re: Re: Re: Kuumimmat rallihuhut top 10

Jippo sanoi:
No rahalla saa mitä vaan, kuten esimerkiksi renkaansa huipputallin autoihin.. ...ja renkailla saa mitä vaan, kuten oman suosikin tallikuskiksi, joskin taitavan sellaisen :wink:
Häh, työnsikö Pirelli Harria Mitsulle?:confused:

hippopotamus

Guest
Josko tuossa tarkoitettiin kuitenkin sitä Gianluigi Gallia ja Pirelliä. No Nythän Pirelli-perheessä on sitten Subarun lisäksi Pösö ja Mitsu.
Ja Fordi, citikka ja Skoda kai jatkavat Misukoilla?

Jippo

www.jippo.fi
Re: Re: Re: Re: Kuumimmat rallihuhut top 10

Valde sanoi:
Häh, työnsikö Pirelli Harria Mitsulle?:confused:
Ei vaan Gallin sopimus sidoksissa Pirelli kuvioon.

Valde

Well-known member
Subaru on ainoa tiimi, joka ei ole julkistanut kuljettajiaan. Vieläköhän Jouhki siellä kiristää ja manipuloi, kun eivät saa mitään tehtyä? :p Espanjalaislehdissä on huhuttu Solaa, miehen sanotaan olevan Subarun mukaan lähimpänä pestiä. Toisaalta myös Mcraeta ja Meekeä on huhuttu. Ottaisivat Solan, niin saataisiin tasokas kuski tasokkaaseen autoon. Mcrae ja Meeke tarkoittaisi, että vanha "missä se toinen kuski viipyy?" -linja jatkuisi.

Faustus

Well-known member
Valde sanoi:
Espanjalaislehdissä on huhuttu Solaa, miehen sanotaan olevan Subarun mukaan lähimpänä pestiä. Toisaalta myös Mcraeta ja Meekeä on huhuttu. Ottaisivat Solan, niin saataisiin tasokas kuski tasokkaaseen autoon. Mcrae ja Meeke tarkoittaisi, että vanha "missä se toinen kuski viipyy?" -linja jatkuisi.
Ööh, missä McRaetä muka on huhuttu Subarulle? Brittilehdistössä vai?
Itse olen lähinnä kuullut puhuttavan Meekestä, Sarrazinistä ja jonkin verran Solàsta.

Valde

Well-known member
Faustus sanoi:
Ööh, missä McRaetä muka on huhuttu Subarulle? Brittilehdistössä vai?
Itse olen lähinnä kuullut puhuttavan Meekestä, Sarrazinistä ja jonkin verran Solàsta.
Jostain - ehkä rallyforumilta - olen lukenut, että Meeke ja Mcrae yrittäisivät molemmat samaan autoon. Tämä kai oli perustunut johonkin Colinin lausuntoon.

Faustus

Well-known member
On joo päässyt jo testaamaan ja on myös ehtinyt romuttamaan auton jo kahdesti...vieläpä saman päivän aikana. Eilen aamupäivällä osui johonkin hirveen tai vastaavaan ja iltapäivällä kaatoi auton.

Viimeksi muokattu:

hippopotamus

Guest
ettei vaan ole pösöllä nyt sellaiset miehet, jotka molemmat teloo auton kaksi kertaa / kisa. ei muuta kuin Cilon - Colin kolmoskuskiksi!

Faustus

Well-known member
Urheiluruudun (ja Jouhkin) mukaan Hirvonen ajaa ensi kaudella korkeintaan yksittäisiä ralleja WRC:llä.

Ihan oikein mielestäni, sillä kyllähän Hirvosen esitykset varsinkin tällä kaudella ovat olleet melkoisen säälittäviä. Kaiken hyvän lisäksi kaveri itse tuntuu olevan varsin tyytyväinen suorituksiinsa. :rolleyes:

Pekkeli

Well-known member
Sijainti
Oulu
Stéphane Sarrazinin Subaru sopimus julkistettu. Hän ajaa ainakin puolet ensi kauden kilpailuista. Subaru etsii vielä hänen rinnalleen yhtä nuorta lupausta talliin. Sarrazinin sopimus on yksivuotinen.

Hyvän kuljettajan valitsi Subaru, sen verran vakuuttavia Sarrazinin WRC kisat olivat tällä kaudella. Mielenkiintoista nähdä, mihin hän pystyy soraralleissa. Asfaltillahan tuo nopeus tuntuu olevan kunnossa, voi Petterillekin tulla ajoittain kiire. Toivottavasti tuo nuori lupaus, jota talliin etsitään, on Hirvonen.