kouvotsvoni
Banjottu
Hieno video:ahem:
Hieno video:ahem:
Mä soitan tolla levyllä runpuja. Bambambabataubam.Visage: Visage
Eiks rumpupalikat olis kätevämmät siihen hommaan :doubtful:?Mä soitan tolla levyllä runpuja. Bambambabataubam.
Porvarien hapatuksia.Eiks rumpupalikat olis kätevämmät siihen hommaan :doubtful:?
No joo. Marakassi käy kanssa joskus toisinaan ja Bonham soitteli välillä ihan paljain käsin.Porvarien hapatuksia.
Ruosteinen Egumies oli vaan mun taiteilijanimi. Oikeasti olen Ilkka Marsu.edit. Ja :mad_old:! Ihan selvästi yritit hommata mulle bannia periaatteella, että paljastan oikean nimesi luettuani sen levyn kansivihosta!![]()
Muistan edelleen kuvan jostain 80-luvun Suosikista, jossa mainittiin miten et pahemmin muotivirtauksista piittaa kun olit suht peruspuku päällä samassa kuvassa Midge Uren ja Steve Strangen kanssa. Jälkimmäisillä oli aika futurock-systeemit yllään muistaakseni.Ruosteinen Egumies oli vaan mun taiteilijanimi. Oikeasti olen Ilkka Marsu.
Toi on aika yleistä hiukan moraalittomampien ihmisten kohdalla. Itse vältyn tuolta käyttämällä yhtä ylimääräistä vaatekerrosta normaalikamppeiden alla. Siveys ennen kaikkea!Nykyäänhän olen lähes yksinomaan alasti vaatteideni alla.