Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt CMX: Isohaara, sit Dolorian: When All the Laughter Has Gone ja Japan: Quiet Life

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Nick Cave & The Bad Seeds: Dig, Lazarus, Dig!!!, sit Therion: Deggial ja Visage: Visage

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mä soitan tolla levyllä runpuja. Bambambabataubam.
Eiks rumpupalikat olis kätevämmät siihen hommaan :doubtful:?

edit. Ja :mad_old:! Ihan selvästi yritit hommata mulle bannia periaatteella, että paljastan oikean nimesi luettuani sen levyn kansivihosta! :mad:

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ruosteinen Egumies oli vaan mun taiteilijanimi. Oikeasti olen Ilkka Marsu.
Muistan edelleen kuvan jostain 80-luvun Suosikista, jossa mainittiin miten et pahemmin muotivirtauksista piittaa kun olit suht peruspuku päällä samassa kuvassa Midge Uren ja Steve Strangen kanssa. Jälkimmäisillä oli aika futurock-systeemit yllään muistaakseni.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nykyäänhän olen lähes yksinomaan alasti vaatteideni alla.
Toi on aika yleistä hiukan moraalittomampien ihmisten kohdalla. Itse vältyn tuolta käyttämällä yhtä ylimääräistä vaatekerrosta normaalikamppeiden alla. Siveys ennen kaikkea!

Löysin netistä sen kuvan, joka siinä Soundissa aikoinaan oli:

Kyllä teillä kaikilla aika peruspuku kyllä näyttää tuossa olevan. Ja Midgellä vielä ruskea! Stevellä on sentään hattu vinossa ja meikkiä naamalla, futu futu.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Dasputnik: Parapsykosis, sit Electric Wizard: Let Us Prey ja Electric Wizard: Witchcult Today

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma

Space: the final frontier. These are the voyages of the starship Enterprise. Its five-year mission: to explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations, to boldly go where no man has gone before.